Xbox One (geruchten en speculaties)

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Hmm, dit kan wel eens de dooddoener voor de wii U zijn.

Ik zou het heel tof vinden als ze nu niet voor betere graphics gaan maar voor betere games.

De industrie kan wel eens kapot gaan door die dure games met die insane graphics.

Level 26 98%

Nog 186 XP voor level 27

Betere games?

Wat zou je dan graag zien

Ik vind juist dat ze de graphics onder de loep moeten nemen, want ik vind veel games op de xbox360 er niet meer uit zien, en toch speel ik ze graag

Level 36 95%

Nog 1023 XP voor level 37

Ja dat zou ik ook wel willen weten wat je daarmee bedoeld betere games.

Bedoel ik begrijp wel wat je zegt, maar net ofdat als ze niet voor de betere graphics gaan dat de games kwalitatief beter worden?

De Wii heeft mindere graphics en ik kan nou niet zeggen dat die de betere games heeft. Sterker nog buiten de Nintendo games vind ik de meeste games helemaal niet kwalitatief sterk.

Level 34 97%

Nog 437 XP voor level 35

Betere games?

Wat zou je dan graag zien

Ik vind juist dat ze de graphics onder de loep moeten nemen, want ik vind veel games op de xbox360 er niet meer uit zien, en toch speel ik ze graag

De meeste games op de 360 zien er naar mijn mening uit beter als de zelfde games op de ps3.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Ik heb ook absoluut nog geen problemen met de graphics van de huidige generatie games. Vind het er nog regelmatig erg indrukwekkend uitzien. Mooier is natuurlijk altijd welkom, maar als dat weer ten koste gaat van een aantal kleinere ontwikkelaars en nog meer shooters, racers en sequels dan mag het van mij ook nog wel ff duren voor de volgende sprong wordt gemaakt.

3D gaming zit ik trouwens ook niet te wachten, mocht Microsoft met de nieuwe Xbox die kant op gaan. Op de 3DS staat die functie meer uit dan aan. Af en toe is het leuk als gimmck, maar voor mij voegt het bij lange na niet zoveel toe als HD graphics. Ik krijg er na een tijdje ook gewoon koppijn van.

Microsoft heeft met de Xbox 360 eindelijk een goeie naam opgebouwd en Xbox is gewoon een sterk merk. Dat gaan ze dus echt meer veranderen. Het zal vast Xbox worden met iets er achter of iets er voor. Dat zal uiteraard geen 720 worden.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

De naam Xbox wordt overal in doorgevoerd, dus dat gaan ze echt niet veranderen idd.

Ik verwacht gewoon weer cijfertjes en beginnend met een vier ofzo. Dit deden ze ook met de Xbox 360 omdat de nieuwe PlayStation een drie als toevoeging kreeg. Als ze het de Xbox 2 hadden genoemd, dat klinkt dat gewoon minder.

Xbox 4000 of misschien toch een super Amerikaanse naam.

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

De naam Xbox wordt overal in doorgevoerd, dus dat gaan ze echt niet veranderen idd.

Ik verwacht gewoon weer cijfertjes en beginnend met een vier ofzo. Dit deden ze ook met de Xbox 360 omdat de nieuwe PlayStation een drie als toevoeging kreeg. Als ze het de Xbox 2 hadden genoemd, dat klinkt dat gewoon minder.

Xbox 4000 of misschien toch een super Amerikaanse naam.

Ik vond Beul zijn idee van Infinity wel een goede, maar ik vrees iets over the tops zoals 4000.

Level 26 98%

Nog 186 XP voor level 27

Xbox4000 haha, nee

Pak dan xbox720

Xbox4000 ligt al helemaal k*t in de mond

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

seven-twenty bekt ook niet lekker, laat staan Xbox sevenhundredtwenty, of Xbox seven-two-o

Level 26 98%

Nog 186 XP voor level 27

Nee maar goed, als ik dan moest kiezen tussen xbox4000 en xbox 720

Het is natuurlijk allebei geen naam voor een nieuwe xbox, ben dan erg benieuwd waar Microsoft mee gaat komen, hoop iig dat er niet iets van kinect of 3-d inzit, al vrees ik het ergste

Wat dat is toch wel de kant die Microsoft volgens mij op wilt

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

Nee maar goed, als ik dan moest kiezen tussen xbox4000 en xbox 720

Het is natuurlijk allebei geen naam voor een nieuwe xbox, ben dan erg benieuwd waar Microsoft mee gaat komen, hoop iig dat er niet iets van kinect of 3-d inzit, al vrees ik het ergste

Wat dat is toch wel de kant die Microsoft volgens mij op wilt

Ik denk niet dat we onder Kinect integratie uit gaan komen, 3D lijtk me niet, die technologie is gewoon nog niet ver genoeg.

Ik zet mn geld op Xbox 900 of 1080, daty klinkt tenminste lekker en zit allemaal in de graden hoek.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Xbox 1080.. die is nog wel ok. KinXbox. Dat zou echt kut zijn :)

Hoe spreken jullie de naam van de console trouwens uit? Ik was laatst in de gameshop en daar vroeg iemand naar FIFA12 voor de 'EKSBOKSTHRIESIKSTIE". Ik bescheet me bijna man. Ik zeg eigenlijk altijd 'driezestig' of hooguit 'IKSBOXDRIEZESTIG'

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

ik zeg driezestig of treesikstie

Level 12 84%

Nog 330 XP voor level 13

Je achievements en bijbehorende gamerscore vallen onder je gamertag, en deze is gelinkt aan je Windows Live ID. Je Windows Live ID gebruik je voor zowat alle services van Microsoft; Windows Live (Hotmail, SkyDrive, Messenger), Xbox, Zune, Windows Phone étc. Als je op de nieuwe Xbox met je Windows Live ID gaat inloggen, gaan je gamertag en dus achievements gewoon weer mee. Xbox Live is ook beschikbaar op Windows Phone en Windows 8 krijgt ook Xbox Live. Het zou raar zijn als je één account voor Xbox Live op Windows heb, en één account voor op de Xbox zelf. Dan heb je twee Xbox Live-accounts op één Windows Live ID. Dat kan niet, dus zal je huidige gamertag worden verwijderd op je Live ID. Of je moet een nieuw Windows Live ID aanmaken, maar dan ben je alles kwijt. Dus je gamertag wordt gewoon meegenomen. Punt. Klaar.

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

Je achievements en bijbehorende gamerscore vallen onder je gamertag, en deze is gelinkt aan je Windows Live ID. Je Windows Live ID gebruik je voor zowat alle services van Microsoft; Windows Live (Hotmail, SkyDrive, Messenger), Xbox, Zune, Windows Phone étc. Als je op de nieuwe Xbox met je Windows Live ID gaat inloggen, gaan je gamertag en dus achievements gewoon weer mee. Xbox Live is ook beschikbaar op Windows Phone en Windows 8 krijgt ook Xbox Live. Het zou raar zijn als je één account voor Xbox Live op Windows heb, en één account voor op de Xbox zelf. Dan heb je twee Xbox Live-accounts op één Windows Live ID. Dat kan niet, dus zal je huidige gamertag worden verwijderd op je Live ID. Of je moet een nieuw Windows Live ID aanmaken, maar dan ben je alles kwijt. Dus je gamertag wordt gewoon meegenomen. Punt. Klaar.

QFT

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Ik heb het altijd over de drie-zestig. Net als ps-drie. In engels uitspreken is zo kak. Zeven-twintig of tien-tachtig heb ik geen problemen mee. Laatste is zo raar nog niet gezien FullHD 1080p al aardig bekende termen zijn bij de massa.

Level 41 95%

Nog 1264 XP voor level 42

Xbox 24/7 dan?

Level 26 98%

Nog 186 XP voor level 27

Xbox twenty-four seven

Yes, dat gaat hem worden :p

Level 41 95%

Nog 1264 XP voor level 42

Xbox4Live is wellicht wat te cheesy.

Level %

Nog XP voor level

Xbox 4 Pleasure..

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

XBOXOUWE

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Xbox JONGUH

Level 31 95%

Nog 721 XP voor level 32

Als je erover nadenkt is het nog best lastig om een naam voor je console te bedenken :P

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

XS4ALL :P

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

SEXBOX 3

hihi

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.