PS4 nieuws- en geruchtentopic

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

De muziekjindustrie heeft alles behalve fysieke kopieën opgegeven maar goed....

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Kom maar snel met die PS4, heb het wel gehad met deze generatie ^_^

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Ik heb er geen problemen mee om €600,- te lappen, als het maar net zo goed en revolutionair zal zijn als de Ps3. Een snellere Blu-ray speler, minder laadtijden bij trophies, browser etc, veel krachtigere console, full 3D (dus niet die crap van vandaag) etc. Simpelweg net zo een goede of zelfs beter opvolger zijn als de Ps3 dat was. En dan niet alleen qua hardware, maar ook software. Lekker veel en goede exclusives zoals we nu hebben (Uncharted etc.) en natuurlijk alle multiplatform games.

Een snellere PSN zal ook wel fijn zijn, te beperkt. Maakt geen reet uit of je nu 120mb snelheid hebt van UPC denk ik zo, PSN blijft traag met downloaden en installeren etc. Meer overzicht in de PSN store. En natuurlijk online, CoD/of welke shooter dan hot is moet smooth lopen. Geen lag van hier tot Tokio (zorg lekker zelf voor de servers Sony alsjeblieft, doen jullie veel beter dan die fuckers).

Sow, heb ik veel eisen als ik het zo teruglees en nog vast wat meer vergeten. :P Ben wel bereid er gewoon voor te betalen.

Level 75 98%

Ik heb er toch echt wel problemen mee om €600 te lappen hoor, no way dat ik dat ga doen.

Verder zou ik geen bezwaar hebben tegen een betaald PSN mits het net zo snel en soepel werkt als Xbox live, one-time activation bij online games achterwege gelaten wordt en er verschillende soorten accounts worden aangeboden.

Wat ik echt heel belangrijk vind is het instellen en indelen van de eigen interface op het systeem en hopelijk ook het installeren van een eigen OS. Met andere woorden, de Playstation moet meer 'open' zijn. Niet de Other OS faal van deze generatie maar beter. krachtiger en bredere ondersteuning bij diverse distributies.

Level %

Nog XP voor level

Dat hoeft de gamesindustrie toch ook niet te doen. Als het maar tegelijk op beide manieren te koop is.

Level 75 98%

Dat hoeft de gamesindustrie toch ook niet te doen. Als het maar tegelijk op beide manieren te koop is.

Dat wel inderdaad. Meer keuze! Daar ben ik wel voor, zodat digitaal en fysiek ook qua prijs en evt. mogelijkheden goed balanced raakt.

Level 39 95%

Nog 1112 XP voor level 40

Ik denk niet dat ik de Playstation 4 bij de release of twee jaar later koop. En zeker niet als het alweer 600 euro kost. Dat is gewoon teveel van het goede.

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

Ik kijk stiekem ook al wel een beetje uit naar de next-generation consoles. Lijkt me vreemd dat Sony nog niet bezig is hun opvolger van de Playstation 3. Je hoeft dan nog geen fysiek product te hebben, maar je moet toch wel al een hele stapel ideeën op tafel hebben liggen.

Als ik erover nadenk dan zou ik graag het volgende willen zien bij de Playstation 4.

Het moet mooier en krachtiger

Dit is natuurlijk standaard wat iedereen wil. Wat zou het mooi zijn als alles nog mooier en grootschaliger op beeld geprojecteerd kan worden. Jammer genoeg zal dat voor maar weinig ontwikkelaars haalbaar zijn, want de productie wordt met vele miljoenen duurder.

Betere integratie van andere diensten

Ik zag bij de vorige E3 dat vooral in de Verenigde Staten bepaalde diensten worden aangeboden voor Xbox360 gebruikers. Een voorbeeld was de vele content die je van de UFC on demand kon kijken en streamen. Zoiets zou ik ook willen zien internationaal en op de PS4. Gewoon on demand muziek, films, games en andere media live kunnen streamen of downloaden voor een goede prijs.

Betere online community

Er moet echt een betere online community rondom de playstation 4 gebouwd worden. Je moet goed met elkaar kunnen communiceren, informatie delen etc. Een soort van gaming sociale media platform via het gewone internet en de Playstation 4.

Geen nieuwe controler

Ik zie het liefst ook de oude vertrouwede controler weer terugkomen voor de Playstation 4, met misschien hier en daar wat extra toesten.

Er zijn vast nog wel meer dingen die ik zou willen zien bij de Playstation 4, maar ik denk dat ik wel de belangrijkste punten heb opgenoemd. Helaas zal ik waarschijnlijk de Playstation 4 niet meteen kopen, want die prijs zal gruwelijk hoog komen te liggen ben ik bang. Wel hoop ik natuurlijk op een paar vette launch games en nieuwe franchises.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

hangt voor mij van games af. Als er deze keer geen goede launchgames zijn koop ik hem niet meteen.

Om 600 euro te geven aan een console waar de specs het geld verantwoorden, daar zit ik niets mee in. Maar als die console geen games heeft die me aanstaan in het begin, dat wel.

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

Ik heb echt spijt dat ik met deze generatie de boot gemist hebt en geen PS3 heb gekocht (360 arcade ftil). De PSV hoeft voor mij niet veel meer te doen dan de PS3 nu doet.

Ik hoef niet zo veel vernieuwing, de meeste winst was te behalen de laatste tijd op het gebied van gamedesing, dat trucje heeft iedereen nu wel door, dus gewoon doorgaan zoals nu met wat krachtigere hardware.

En met het nieuwe gamedesign bedoel ik dat je ook games 15 minuten kunt spelen en toch voortgang kunt boeken waar je vroeger soms een uur achtereen moest spelen omdat er geen savepoints waren.

Level 35 95%

Nog 963 XP voor level 36

Persoonlijk zou ik graag de volgende dingen willen zien in een PS4:

Vormgeving

- Wat compacter dan de PS3, maar dezelfde stijl behouden.

Controller

- Gelijkend aan de DualShock 3, maar met triggers als L2 en R2 en wellicht een touchpad op de achterkant net als de PS Vita.

- Combinatie van een Head-mounted 3D display en de PlayStation Move voor een semi-virtual reality-ervaring. Misschien is dit echter meer iets voor een PS5.

UI

- Betere integratie met Home, zoals de Xbox dat heeft met Xbox Live, bijvoorbeeld het toevoegen van Home-avatars in het main menu.

- Betere integratie met PSN in het main menu.

- Tabblad voor multimedia (foto's, video's, muziek), dus niet meer apart zoals in de huidige XMB.

Features

- Betere Cell-processor

- Betere GFX-processor

- Meer RAM

- Volledige Blu-ray (Live) ondersteuning

- Volledige 3D ondersteuning

- Backwards compatible met alle PS3-games.

Extra's

- Multi-disc tray loader: Meerdere discs kunnen bevatten, zodat je niet iedere keer hoeft te wisselen van disc.

- AirPlay-ondersteuning

Level 6 73%

Nog 147 XP voor level 7

Valt me op dat veel mensen de PS4 te duur vinden als hij bij launch 600 euro zou kosten.

Ikzelf vind het niet,ook al kost ie 1000 euro...dan koop ik hem nog.

Moet wel zeggen dat ik fulltime baan heb,en dat dus ook kan betalen.

De kick en blijdschap die ik bij elke nieuwe console van Sony krijg is elke euro waard.

De dagen aftellen,de dag ervoor nauwelijks kunnen slapen en dan de rit naar de gamestore toe om eindelijk de console in de handen te krijgen.

Dan nog het leukste,het uitpakken thuis van de nieuwe console en dan alles netjes aansluiten.

Verrek,ik wil nu de PS4 :)

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

En geen vriendin zeker? ^_^'

Level 6 73%

Nog 147 XP voor level 7

En geen vriendin zeker? ^_^'

Jazeker wel,al 12 jaar verkering en we wonen al 5 jaar samen ;)

Verdien genoeg voor mijn hobby (gamen) en mijn vriendin te onderhouden ^^D

Level 75 98%

Valt me op dat veel mensen de PS4 te duur vinden als hij bij launch 600 euro zou kosten.

Ikzelf vind het niet,ook al kost ie 1000 euro...dan koop ik hem nog.

De kick en blijdschap die ik bij elke nieuwe console van Sony krijg is elke euro waard.

De dagen aftellen,de dag ervoor nauwelijks kunnen slapen en dan de rit naar de gamestore toe om eindelijk de console in de handen te krijgen.

Dan nog het leukste,het uitpakken thuis van de nieuwe console en dan alles netjes aansluiten.

Verrek,ik wil nu de PS4 :)

Daar heb je gelijk in. Dat hele ritueel van een nieuwe console aansluiten, het opstarten, het OS verkennen, je eerste game voor het eerst starten etc. Dat is ZO FUCKING AWESOME! Elke keer weer!!! :D :D :D

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik heb totaal geen behoefte aan een Ps4. Deze generatie is er zoveel lekkers uitgekomen dat ik er nog lang niet klaar mee ben.

Level 12 94%

Nog 109 XP voor level 13

Ik heb totaal geen behoefte aan een Ps4. Deze generatie is er zoveel lekkers uitgekomen dat ik er nog lang niet klaar mee ben.

dit herken ik ;)

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

dit herken ik ;)

Dat mag dan wel zo wezen, maar ontwikkelaars lopen tegen steeds meer barrières aan. En er zijn maar enkele ontwikkelaars die games kunnen ontwikkelen die het een en ander nog wat weet op te rekken.

Ik vind het fijn dat er nu nog steeds ontwikkelaars zijn die games maken voor de huidige generaties, maar steeds meer ontwikkelaars wachten denk ik af met echt nieuwe franchises tot ze meer speelruimte krijgen op de next-gen.

Echter denk ik wel dat we nog wel 2 a 3 jaar met de PS3 meekunnen. Daarna moet toch echt worden overgegaan naar een nieuw platform. Ik zie alweer een grote oorlog uitgevochten worden tussen Microsoft en Sony en misschien zelfs Nintendo.

Level 34 97%

Nog 375 XP voor level 35

Ubisoft Montreal is hard at work on 'target boxes' based on the intended specifications of Microsoft’s Xbox 360 successor, according to an Edge source. Delivery of the first iteration of genuine devkits, running custom hardware, is expected to reach studios before Christmas, and all signs point to the finalised console arriving at retail in late 2012.

Ubisoft’s teams are said to be working on PCs containing off-the-shelf components provided by Microsoft, and it’s our understanding that several other major developers, including certain EA studios, are also in possession of these target boxes. While our source was unable to share precise specifications, it is believed that AMD is providing the bespoke GPU solution for Microsoft’s console. A Ubisoft spokesperson said: "We do not comment on rumour and speculation."

We can also reveal that one major Sony-owned studio has now ceased PlayStation 3 development, its entire focus having shifted to the console’s successor. The studio is also said to have been involved in the development process of the graphics technology adopted by Sony’s new hardware.

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Ik heb totaal geen behoefte aan een Ps4. Deze generatie is er zo weinig boeiends uitgekomen dat ik er nog lang niet klaar mee ben.

Fixed :D

Level 34 97%

Nog 375 XP voor level 35

Ik heb totaal wel behoefte aan een Ps4. Deze generatie is er zoveel boeiends uitgekomen dat ik er klaar mee ben.

Fixed. :snor:

Level %

Nog XP voor level

Ik heb mijn PS3 pas net (2 jaar) en er zijn nog heel veel spellen die ik erop wil spelen, dus voorlopig geen PS4 voor mij ^_^

Fixed :'D

Level 4 75%

Nog 65 XP voor level 5

[...]

Fixed _O_

Level 12 94%

Nog 109 XP voor level 13

[...]

Fixed _O_

Fixed ^^D

Level %

Nog XP voor level

[...]

Fixed _O_

Fixed ^^D

-_-' Moet je wel iets fixen...

Jullie zeggen gewoon "Fixed" en denken daarmee weg te komen? :roll: Tsss, de jeugd van tegenwoordig. :'D

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.