Omdat iedereen vond dat ik TS2 moest halen omdat ie zo veel beter is dan Future Perfect heb ik toch maar deze gehaald:
Moet eerlijk zeggen dat het best een vet spel. De multiplayer is kick ass en NET beter dan die van FP. Maar story is minder beter. Overal nice game, maar ik Future Perfect toch vetter
Jammer van het grijs-gele doosje, maar ik had er geen €60 voor over. Nu heb ik er €23 voor betaald, dat was het wachten wel waard.
De normale versie is €20 bij de Bart Smit. Had je hem beter daar kunnen halen.
Als we toch bezig zijn, Bij nedgame kan je hem bestellen voor 18 euro en dan heb je de normale editie en 12,99 voor de gebruikte versie. En je kan ook nog de Replica kopen voor 14,99.
Jammer van het grijs-gele doosje, maar ik had er geen €60 voor over. Nu heb ik er €23 voor betaald, dat was het wachten wel waard.
De normale versie is €20 bij de Bart Smit. Had je hem beter daar kunnen halen.
Als we toch bezig zijn, Bij nedgame kan je hem bestellen voor 18 euro en dan heb je de normale editie en 12,99 voor de gebruikte versie. En je kan ook nog de Replica kopen voor 14,99.
Gebruikte games koop ik alleen uit wanhoop, als het echt niet anders kan. Ik kocht deze game omdat ik hem toevallig zag liggen bij de Dixons in Amersfoort, ik kwam eigenlijk voor andere dingen. Die paar Euro schelen mij niets, daarnaast is er volgens mij ook geen Bart Smit in Amersfoort.
Zavvi gebruik ik niet, te veel negatieve verhalen en sowieso een langere levertijd terwijl ik hem nu meteen kon spelen.
Het doosje staat nu tussen de andere games, waar hij eigenlijk niet opvalt. De doosjes zijn door de jaren heen sowieso veranderd. Het PS3-logo is sinds de Slim anders, en nu staat er geen verticale lijn met tekst links op het doosje. Anyway, ik kijk er toch niet naar als ze in een hoekje liggen.
Heh, dat was mooi ja, van alles geprobeerd, maar nooit bloed gezien vroeger. Of een naakte Kitana for that matter
Baal wel als een stekker dat ik een hoop Mortal Kombat's verkocht heb in mijn arme studententijd, maar ja, eten was ook belangrijk en al die nieuwe hardware was ook niet goedkoop.
Maar de verzameling begint heel langzaam tenminste een beetje ergens op te lijken