Rock Werchter 2012 starts today. The first two names are in. RED HOT CHILI PEPPERS and JUSTICE have let it be known that they will be there, Rock Werchter 2012. You should also know that Rock Werchter 2012 takes place from Thursday 28 June to Sunday 1 July in Werchter (Belgium). For four full days the best of today can be seen and heard on two stages. Big names and established artists take the Main Stage as always. For rising talent, more intimate acts and dance beats in the early hours there is the Pyramid Marquee. A tried-and-tested and very successful formula which makes Rock Werchter a top international venue and every day brings 80,000 festival-goers to the Festival Park from all directions.
Ticket sales for Rock Werchter 2012 start on Saturday 3 December. More soon!
Nee, zonder dollen. Dit is best een goede start. RHCP is nogal vergane glorie, maar het lijkt me geen straf om die een keer live te zien op zo'n festival.
Maarja, wishfull thinking. Ik heb geen geld voor Werchter.
Dit is best een goede start. RHCP is nogal vergane glorie, maar het lijkt me geen straf om die een keer live te zien op zo'n festival.
Precies wat ik wou zeggen. (Dat van dat geld ook helaas, maar scheelt dat RW toch nooit zo snel uitverkoopt, dus ik kan rustig de line-up verder afwachten...) Hoop in ieder geval op Editors!
Dit is best een goede start. RHCP is nogal vergane glorie, maar het lijkt me geen straf om die een keer live te zien op zo'n festival.
Precies wat ik wou zeggen. (Dat van dat geld ook helaas, maar scheelt dat RW toch nooit zo snel uitverkoopt, dus ik kan rustig de line-up verder afwachten...) Hoop in ieder geval op Editors!
Vorig jaar uitverkocht toen er amper namen bekend waren, dus ga er maar niet vanuit..
Ik had al gezien dat RHCP kwam, echt geweldig! Had er al op gehoopt dat ze zouden komen. Zelfs zonder Frusciante kijk ik er echt naar uit. Hoewel ik Josh een beduidend minder goede gitarist vind, zal het toch wel heel vet worden. Anthony, Chad en Flea zijn natuurlijk ook geweldige muzikanten, vooral de laatste twee :)
Justice kan me dan weer weinig boeien :P
Dagticket zit er sowieso in voor de zondag, maar waarschijnlijk wordt het een weekendticket als er wat meer artiesten bekend zijn. Heb d'r nu al zin in!
Acts waarvan ik en wat vrienden (mijn waarschijnlijke festivalmaatjes) hopen dat ze nog langskomen: - Metallica - Rage Against The Machine - Kyuss Lives (hoewel dat eerder een Pyramid act zou worden, maar dat maakt het niet minder vet!) - Green Day - Foo Fighters - Pearl Jam - Rise Against
Ook de donderdag was nog tot vrij laat beschikbaar. In den beginne waren alleen Linkin Park en Chemical Bro's voor die dag bekend (en Linkin Park was al sinds 2002 of zo niet meer in België geweest, dus die waren best een happening). Toch had ik toen QotSA werd aangekondigd zonder problemen nog een dagticket kunnen kopen. Volgens mij valt het wel mee hoe extreem hard het gaat met die dagkaartjes. Hoewel ze natuurlijk wel een stuk sneller gaan dan de weekendkaartjes.