Rock Werchter 2012

Level 61 96%

Nog 2304 XP voor level 62

http://www.rockwerchter.be/

Rock Werchter 2012 starts today. The first two names are in. RED HOT CHILI PEPPERS and JUSTICE have let it be known that they will be there, Rock Werchter 2012. You should also know that Rock Werchter 2012 takes place from Thursday 28 June to Sunday 1 July in Werchter (Belgium). For four full days the best of today can be seen and heard on two stages. Big names and established artists take the Main Stage as always. For rising talent, more intimate acts and dance beats in the early hours there is the Pyramid Marquee. A tried-and-tested and very successful formula which makes Rock Werchter a top international venue and every day brings 80,000 festival-goers to the Festival Park from all directions.

Ticket sales for Rock Werchter 2012 start on Saturday 3 December. More soon!

Level 68 98%

Nog 1110 XP voor level 69

Je bent er weer vroeg bij. Ik ga er al vanuit dat het al weer een pak minder wordt dan vorig jaar.

Level 36 97%

Nog 602 XP voor level 37

Jammer dat Rock Werchter zo groot is. Ik kom toch liever op een iets onbekender festival /hipster.

Level 71 99%

Nog 786 XP voor level 72

Dus je gaat ook liever niet naar Lowlands?

Level 61 96%

In 2013 heeft Rock Werchter als het goed is plaats gecreëerd voor twee extra podia. Daar ben ik vooral benieuwd naar...

En Radiohead lijkt dit jaar lastig te worden.

Level 24 98%

Nog 172 XP voor level 25

Nog minder? Kan dat dan?

Nee, zonder dollen. Dit is best een goede start. RHCP is nogal vergane glorie, maar het lijkt me geen straf om die een keer live te zien op zo'n festival.

Maarja, wishfull thinking. Ik heb geen geld voor Werchter.

Redactie
Level 39 95%

Nog 1165 XP voor level 40

Dit is best een goede start. RHCP is nogal vergane glorie, maar het lijkt me geen straf om die een keer live te zien op zo'n festival.

Precies wat ik wou zeggen. (Dat van dat geld ook helaas, maar scheelt dat RW toch nooit zo snel uitverkoopt, dus ik kan rustig de line-up verder afwachten...) Hoop in ieder geval op Editors! ^_^

Level 68 98%

Je kan wel donder op zeggen dat deze 2 acts veel mensen gaan trekken. Dus dagkaartjes gaan er vrij snel uit ongeacht RW.

Level 14 86%

Nog 395 XP voor level 15

Ja ik hoop gewoon dat de Peppers ook naar Pinkpop komen, dat lijkt mij leuker en is niet zo ver van huis af (:

Level 71 99%

Nog 786 XP voor level 72

Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Nog een keer de Peppers zien kan ik niet handelen.

Level 61 96%

Ja ik hoop gewoon dat de Peppers ook naar Pinkpop komen, dat lijkt mij leuker en is niet zo ver van huis af (:

Aangezien RHCP ook al in het Goffertpak staat zal Pinkpop er (hoogst waarschijnlijk) niet meer in zitten.

Level 68 98%

Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Nog een keer de Peppers zien kan ik niet handelen.

Je kan ook gewoon niet naar Pinkpop gaan.

Level 71 99%

Nog 786 XP voor level 72

Dat is helaas geen optie. Ik kijk allerminst naar uit, met de buren naar Limburg afreizen voor Pinkpop is niet mijn ideaal van ween weekendje weg.

Level 68 98%

Dat is helaas geen optie. Ik kijk allerminst naar uit, met de buren naar Limburg afreizen voor Pinkpop is niet mijn ideaal van ween weekendje weg.

3 jaar terug had je ervoor getekend :P. Kan je nagaan hoe snel je muzieksmaak is "verbeterd".

Redactie & moderator
Level 58 96%

Nog 2016 XP voor level 59

Dit is best een goede start. RHCP is nogal vergane glorie, maar het lijkt me geen straf om die een keer live te zien op zo'n festival.

Precies wat ik wou zeggen. (Dat van dat geld ook helaas, maar scheelt dat RW toch nooit zo snel uitverkoopt, dus ik kan rustig de line-up verder afwachten...) Hoop in ieder geval op Editors! ^_^

Vorig jaar uitverkocht toen er amper namen bekend waren, dus ga er maar niet vanuit..

Level 58 98%

Nog 687 XP voor level 59

Justice <3

Level 29 94%

Nog 747 XP voor level 30

Ik had al gezien dat RHCP kwam, echt geweldig! Had er al op gehoopt dat ze zouden komen. Zelfs zonder Frusciante kijk ik er echt naar uit. Hoewel ik Josh een beduidend minder goede gitarist vind, zal het toch wel heel vet worden. Anthony, Chad en Flea zijn natuurlijk ook geweldige muzikanten, vooral de laatste twee :)

Justice kan me dan weer weinig boeien :P

Dagticket zit er sowieso in voor de zondag, maar waarschijnlijk wordt het een weekendticket als er wat meer artiesten bekend zijn. Heb d'r nu al zin in!

Acts waarvan ik en wat vrienden (mijn waarschijnlijke festivalmaatjes) hopen dat ze nog langskomen:
- Metallica
- Rage Against The Machine
- Kyuss Lives (hoewel dat eerder een Pyramid act zou worden, maar dat maakt het niet minder vet!)
- Green Day
- Foo Fighters
- Pearl Jam
- Rise Against

Hopelijk komen één of meer van deze acts ook nog langs als headliner, elke dag feest! :)

Level 68 98%

Je moet natuurlijk wel kijken wie er gaan touren.

Level 39 95%

Nog 1112 XP voor level 40

Ik weet nog niet of ik zal gaan. Het is ook te zien wie er mee gaat en wat de line-up is.

Redactie
Level 39 95%

Nog 1165 XP voor level 40

Vorig jaar uitverkocht toen er amper namen bekend waren, dus ga er maar niet vanuit..

Dagtickets voor de dag dat Coldplay kwam ja, maar tickets voor 4 dagen waren vrijwel nog tot het bittere einde beschikbaar ;)

Level 29 94%

Nog 747 XP voor level 30

Ook de donderdag was nog tot vrij laat beschikbaar. In den beginne waren alleen Linkin Park en Chemical Bro's voor die dag bekend (en Linkin Park was al sinds 2002 of zo niet meer in België geweest, dus die waren best een happening). Toch had ik toen QotSA werd aangekondigd zonder problemen nog een dagticket kunnen kopen. Volgens mij valt het wel mee hoe extreem hard het gaat met die dagkaartjes. Hoewel ze natuurlijk wel een stuk sneller gaan dan de weekendkaartjes.

Level 61 96%

Ticketinformatie (vvk: 3 december).

Combifestivalticket (28 juni > 1 juli) | 195 euro

Dagfestivalticket donderdag 28 juni | 79 euro

Dagfestivalticket vrijdag 29 juni | 79 euro

Dagfestivalticket zaterdag 30 juni | 79 euro

Dagfestivalticket zondag 1 juli | 79 euro

Donderdag:

Justice (MS)

Zondag:

Red Hot Chili Peppers (MS)

Florence + The Machine (MS)

Level 29 94%

Nog 747 XP voor level 30

Ik had toch op een grotere aankondiging gehoopt, maar die zullen langzamerhand wel binnenstromen :)

Redactie & moderator
Level 58 96%

Nog 2016 XP voor level 59

Had sowieso gehoopt op een weekendje later... voetbal en zo...

Jammer want Florence wil ik wel eens zien live (en die zondag dat ze in NL staat volgend jaar kan ik niet).

Level 58 98%

Nog 687 XP voor level 59

Justice op Donderdag? Ik had ze liever op zaterdag gezien.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.