[TK] [MULTI] Nieuw spul.

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Hey Inside Gamers, ik heb misschien iets moois voor degenen die nog opzoek zijn naar een mooie poster om in te lijsten en op te hangen in hun game room of man cave.

Ze kosten €15,- per stuk. Koop je er drie tegelijk dan geef ik €5,- korting. Omdat ze niet door te brievenbus passen bedragen de verzendkosten €6,50- meen ik.

Je krijgt er geen lijst bij - ja, ik denk zeg het maar even.

Stuur me een pm als je geïnteresseerd bent.

Spellen etc staan onderaan.

Mario

Walter White

Luigi

The Shining

Mario

Link

Inside Out

Wii - Games

- Resident Evil 4 Wii Edition €12,-

Playstation 2 - Games

- Dragon Quest The Journey of the Cursed King €18.-

- God of War €5,-

- Manhunt €10,-

- Alien Hominid €10,-

- Bully (Canis Canem Edit)  €10,-

Xbox - Games + Console

- Xbox Console Project Gotham Racing 2 Rosso Pack (Console + doos en controllers etc.) BIEDEN

- Driver €5,-
- GTA III + Vice City Combo Pack €25,-
- Ninja Gaiden
- Doom III Limited Edition €18,-

Post was bewerkt op 12 januari 2018, 12:59 door MightyMallory

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

nieuwe waar in de aanbieding

Level 8 85%

Nog 143 XP voor level 9

Het zijn misschien mijn zaken niet, maar je realiseert je wel dat je Thaise bootleg soundtracks voor hoge prijzen probeert te verkopen?

Level 12 86%

Nog 284 XP voor level 13

Ik neem die twee zelda games wel van je over. En vraag me af waar je die posters vandaan heb aangezien ik wel verwacht dat ze er nog meer hebben. kon alleen de pm knop niet vinden.

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Het zijn misschien mijn zaken niet, maar je realiseert je wel dat je Thaise bootleg soundtracks voor hoge prijzen probeert te verkopen?

Hoe zie je dat?

Level 8 85%

Nog 143 XP voor level 9

De Konami soundtracks zijn door SonMay uitgegeven en die Zelda CD is van Ever Anime, beide twee beruchte namen in de soundtrack scene. Je kan ze gemakkelijk herkennen aan het feit dat verwijzingen naar de originele rechthouders (Konami en Nintendo in dit geval) vervangen zijn door logo's van SonMay en Ever Anime. Ze kenmerken zich doorgaands door hun lage prijs. Probleem is dat je ze vaak online tegenkomt, mensen weten vaak ook niet beter.

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Volgens mij ben ik daar dan ook slachtoffer van geworden.. :(

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

De Konami soundtracks zijn door SonMay uitgegeven en die Zelda CD is van Ever Anime, beide twee beruchte namen in de soundtrack scene. Je kan ze gemakkelijk herkennen aan het feit dat verwijzingen naar de originele rechthouders (Konami en Nintendo in dit geval) vervangen zijn door logo's van SonMay en Ever Anime. Ze kenmerken zich doorgaands door hun lage prijs. Probleem is dat je ze vaak online tegenkomt, mensen weten vaak ook niet beter.

Eeerste keer dat ik dit hoor. Ik heb het aanbod verwijderd. Deze albums heb ik allemaal gekocht bij het inmiddels niet meer bestaande Replay Games; dan ben ik dus mooi in de aap gelogeerd - om het maar eerbiedig te zeggen.

Level 8 85%

Nog 143 XP voor level 9

Zoals ik al zei weten mensen vaak niet beter, ook gameshops niet. Als je een OST kan importeren uit Japan voor €30 of uit Taiwan voor €5 dan is de keuze vaak snel gemaakt. Zeker als je een winkel bent en met winstmarges te maken hebt.

Online word je nog vaak in de maling genomen met dit soort praktijken, daarom zei ik er wat van in dit topic. Dat mensen de Taiwanese variant van een Japanse OST verkopen moet opzich kunnen, maar wees er gewoon eerlijk over. SonMay, Ever Anime, 'made in Taiwan' en natuurlijk 'made in Hong Kong' zijn allemaal signalen dat je met een (professionele) bootleg te maken hebt.

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Zoals ik al zei weten mensen vaak niet beter, ook gameshops niet. Als je een OST kan importeren uit Japan voor €30 of uit Taiwan voor €5 dan is de keuze vaak snel gemaakt. Zeker als je een winkel bent en met winstmarges te maken hebt.

Online word je nog vaak in de maling genomen met dit soort praktijken, daarom zei ik er wat van in dit topic. Dat mensen de Taiwanese variant van een Japanse OST verkopen moet opzich kunnen, maar wees er gewoon eerlijk over. SonMay, Ever Anime, 'made in Taiwan' en natuurlijk 'made in Hong Kong' zijn allemaal signalen dat je met een (professionele) bootleg te maken hebt.

Ik heb de albums al bijna zes jaar - ze zijn oorspronkelijk in 2001 uitgegeven geloof ik. En de boekjes en inlegjes lijken allemaal authentiek. Ook de opdruk op de cd's zelf. Het ziet er allemaal heel echt uit. Dit vind ik best k*t want ik heb er echt wel wat euro's voor neergeteld. Dit heb ik nooit geweten.

Level 12 86%

Nog 284 XP voor level 13

Waarschijnlijk heb je mijn post niet gezien maar ik biedt 80 incl voor die twee zelda games voor de GBC

Level 12 86%

Nog 284 XP voor level 13

80 incl verzendkost als dat je wel doet reageren op je topic? siderinc hotmail.com kan je me ook bereiken

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

VERKOCHT The Legend of Zelda: Oracle of Seasons and Oracle of Ages

De twee Gameboy Color klassiekers. Helemaal gloednieuw.

€80,- voor beide spellen. Of €45,- per stuk. Deze prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Level 12 86%

Nog 284 XP voor level 13

Goede deal gehad met deze gast :) netjes verstuurd en snel binnen :) top bedankt ^^

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Nieuw spul in de aanbieding...

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

33 incl. voor chainsaw controller, en die komt neem ik aan in de 'verpakking' (die doos)?

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

33 incl. voor chainsaw controller, en die komt neem ik aan in de 'verpakking' (die doos)?

Jep... precies zoals op de afbeelding.

PM me jouw e-mailadres dan maken we een afspraak.

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

-

Post was bewerkt op 14 december 2013, 23:37 door PAGANIZONDA999

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

The Legend of Zelda Collector's Edition €35,-

Level 21 98%

Nog 111 XP voor level 22

Kan ik Boktai: The Sun is in Your Hands van jou overnemen voor 30 euro inclusief verzendkosten?

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Kan ik Boktai: The Sun is in Your Hands van jou overnemen voor 30 euro inclusief verzendkosten?

Prima, alleen ik ben nu nog ff op vakantie, tot volgende week dinsdag (13 maart a.s.). Zodra ik weer thuis ben kan ik je het spel meteen verkopen. Heb je nog interesse? Geef me dan jouw e-mailadres.

Level 21 98%

Nog 111 XP voor level 22

Prima, alleen ik ben nu nog ff op vakantie, tot volgende week dinsdag (13 maart a.s.). Zodra ik weer thuis ben kan ik je het spel meteen verkopen. Heb je nog interesse? Geef me dan jouw e-mailadres.

Dat is wat mij betreft geen probleem. Als je weer thuis bent kan je via dit e-mailadres: bloem.matthijs gmail.com contact met mij opnemen.

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

kun je een foto uploaden van die wave controller?

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

kun je een foto uploaden van die wave controller?

Here ya go...

Level 21 98%

Nog 111 XP voor level 22

Vandaag Boktai: The Sun is in Your Hand ontvangen. Het spel was goed verpakt in een bubbeltjesenvelop, snel verstuurd en in goede staat aangekomen. Een goede deal dus!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.