[TK] [MULTI] Nieuw spul.

Level 23 95%

Nog 324 XP voor level 24

GBA

A link to the past

Gamecube

Wavebird controller ?

wat zou je hier voor vragen ?

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Zelda aLttP/ Four Swords €45,- is helemaal mint, foldertjes, ongekreukt platic om de cartridge en nooit gespeeld.

WaveBird is ook nooit gebruikt. Alles zit erbij, nooit plastic gehaald dus die is ook wel €45,- waard.

Level 9 85%

Nog 176 XP voor level 10

Wut 45. Laat dan maar, ik zoek em niet voor collecten ofzo.

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Prima. Als ik vragen mag, wat had jij in gedachten?

Level 9 85%

Nog 176 XP voor level 10

Weinig:P Ik had hier laatst een Half Life 1 guide voor 1 euro, vond ik wel leuk:P Hiervoor had ik wel iets meer willen betalen maar dit gaat me iets te ver;)

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Weinig:P Ik had hier laatst een Half Life 1 guide voor 1 euro, vond ik wel leuk:P Hiervoor had ik wel iets meer willen betalen maar dit gaat me iets te ver;)

lol, nee prima. Die zelda, die heb je ook wel voor een paar euro's zonder doosje enzo. Of je die Wavebird goedkoop op de kop kan tikken (onder de €15- €20,-), dat durf ik niet te zeggen.

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Ik ben weer begonnen aan een nieuwe poster: een ode aan Link.

Level 21 93%

Nog 454 XP voor level 22

Kan jij mij een PM sturen wat je wilt voor al je zelda games ( even opsommen ) en de zelda poster?

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Kan jij mij een PM sturen wat je wilt voor al je zelda games ( even opsommen ) en de zelda poster?

Sure kerel, alleen welke zelfs poster bedoel je? Deze laatste is nog niet af. Zal nog een aantal weekjes duren. Die twee andere zelda posters kun je natuurlijk kopen. Welke zelfs spellen bedoel je? Die GBA spellen? Minish Cap en die ALTTP en die voor de Cube?

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Nieuwe Zelda poster is af. Wat vinden jullie ervan?

Level 21 98%

Nog 116 XP voor level 22

Vette poster hoor! Wat mag zo'n poster kosten?

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Nozomi wrote on 22 juni 2013 16:45:

Vette poster hoor! Wat mag zo'n poster kosten?

De Zelda poster gaat volgende week naar de drukker, dan bied ik een exemplaar aan. Meestal vraag ik €25,- ex verzendkosten. Alleen deze keer kan het zijn dat ik de Zelda (of ja, Link) poster als set verkoop. Mijn idee was altijd een set te maken van de iconen uit de Nintendo klassiekers.  

Post was bewerkt op 22 juni 2013, 19:49 door MightyMallory

Level 3 73%

Nog 41 XP voor level 4

Hoi, kun je me vertellen hoeveel je wilt hebben voor: Metal Slug Advance en Zelda Collectors disc. 

Verder erg toffe posters! Het is dat mijn vriendin zo iets niet wilt hebben hier haha

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

€25,- voor die collector's disc van Zelda - is alleen handleiding en disc.

Voor Metal Slug Advance vraag ik iets meer. Omdat ik het spel in mint conditie heb (doosje, handleiding, flyers en plastic om de cassette; alles in perfecte staat) en omdat het spel redelijk zeldzaam is. Daarom €35,-.  Beide in een koop is €50,-. Prijzen zijn zonder verzendkosten.

Level 3 73%

Nog 41 XP voor level 4

oke bedankt, dan ben ik niet geintresseert

Level 53 98%

Nog 483 XP voor level 54

en voor Twilight Princess? antwoord in PM, aub, want ik ga dit topic nooit terugvinden vrees ik. ( :( )

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Hoeveel voor Metroid zero mission ?

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Snakesonic wrote on 24 juni 2013 08:37:

Hoeveel voor Metroid zero mission ?

Metroid – Zero Mission €48,-

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

bump

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Deze posters heb ik toegevoegd. Voor €25,- per stuk ex verzendkosten. Voor €35,- krijg je er twee.

Post was bewerkt op 29 november 2013, 15:30 door MightyMallory

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Nieuwe Mario Poster

Afmetingen: 30x45cm

verzendkosten €6,75-

prijs: €20,-

Level 2 96%

Nog 3 XP voor level 3

Nevermind

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Heb je die 2 nog? En waar heb je die lijsten vandaan? (en wat kosten ze?)

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Jalf wrote on 14 december 2013 21:03:

Heb je die 2 nog? En waar heb je die lijsten vandaan? (en wat kosten ze?)

Hey Jalf, ja, ik heb er nog twee. De lijsten zitter er niet bij - het zijn overigens geen echte, die heb ik in Photoshop gemaakt. Je kunt zo'n soort lijsten wel op diverse plaatsen kopen - bijv. bij een ikea of zo. Maar er zijn ook lijstspeciaalzaken online te vinden hoor. Stuur me een pm'tje als je interesse hebt in de posters.

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

Nieuwe poster in de aanbieding:

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.