Wel fascinerend, die cordyceps. Ze parasiteren de brains van mieren en mind controllen ze vervolgens gewoon. Las Plagas in de real world. Volgens mij is dit stukje van de Planet Earth Blu Ray box? Aanrader trouwens. EDIT: yep, deel 3, Jungles.
Dit wordt dus een zombie game waar al zoveel van zijn, wat gaat het doen om zich te onderscheiden?
Maar wie zegt dat dit een Zombie game wordt? Als het cues van de parasiet neemt kan het een dodelijke ziekte zijn, die mieren worden niet moorddadig maar worden uit voorzorg door hun kolonie in quarantaine gegooid.
Misschien wordt dit wel een soort Twelve Monkeys achtige adventure. Ik vind de teasers in ieder geval wel te deprimerend voor een typische gung-ho Santa Monica game, dit past meer in het profiel van Quantic Dream.
Zijn enthousiasme werkt wel aanstekelijk ja. En hij is echt zo'n jaren '90 magazine kid die brieven schreef en zo de industrie in rolde, wat ook wel tof is eigenlijk. Hij komt wel ergens vandaan zeg maar.
Doet me heel erg denken aan 28 Days Later/I Am Legend. Maar dan in gamevorm. Niet iets waar ik normaal enthousiast over zou worden, maar... Naughty Dog?! Damn, verrassend dit.
Interessant dat Naughty Dog deze gaat doen. Toch wel een vrij lastig genre om je in te onderscheiden, maar Naughty Dog staat al sinds begin af aan bij elke game die ze maken garant voor A+ kwaliteit!
Deed me een beetje denken aan The Road, maar dan met zombies, in een I am Legend omgeving :]
Vond de trailer niet super indrukwekkend, hopelijk wordt het niet alleen maar run & gun zoals Uncharted (niet dat dat niet leuk is maar ik ben wel benieuwd naar wat anders)
ziet er goed uit ja! En ik had ook nooit verwacht dat het een naughty dog game ging zijn. (dacht echt quantic dream) Ze hebben pas uncharted 3 afgeleverd. Super
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.