PS Vita: overzicht, tutorials, wallpapers

Level 21 98%

Nog 72 XP voor level 22

Pfff, deze gaat over een jaartje of 2 gehaald worden. Sterk en cool ding :) Erg mooi topic btw!

Level 27 99%

Nog 16 XP voor level 28

Hoop dat 'ie volgende week nog op voorraad is, ga ik er ff één halen in Hong Kong! :)

En dan kun je daar een EU account opzetten ?!

Tuurlijk, waarom niet? Alleen is de EU Vita store nog niet online dus je hebt er weinig aan.

Overigens kan je nu alleen PS One games via remote play spelen inderdaad, maar met een firmware update gaan ze ervoor zorgen dat PS One games gewoon werken straks.

Ja, je kunt er inderdaad gewoon een EU account aan hangen, maar de Store is nog niet beschikbaar. Moet er dus minstens één game bij kopen. Ben erg benieuwd hoe de voorraad daar is.. uiteraard nog een beetje afdingen etc. :) Zal wel even wat foto'tjes en impressies posten hier als het zo ver is.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ben benieuwd!

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Wat filmpjes bekeken en wel hyped nu. Ik kan denk ik niet wachten op een leuke copetitive online shooter. Haal alvast 350 euro van mijn rekening voor de PSVita, koop Uncharted dan wel.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Nu de vita minder heeft verkocht dan de flop die men 3ds noemt wacht ik wel ff op de prijsdaling...

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik zit ook nog in dubio.

A) De kinderziektes

B) De software is ruk

C) De 3DS is toch wel mijn favo handheld kwa handheld software. De PSP heb ik nagenoeg nooit aangeraakt, en de DS heeft zijn uurtjes wel gemaakt.

Ik weet het nog niet.......

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

A) De 3DS heeft/had ook kinderziektes (en geen games bij launch lol)

B) De software is fucking awesome (oh nee sorry, geen Mario QQ)

C) Zonde dat je je PSP nooit hebt aangeraakt, veel briljante games gemist!

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

Ik zit ook nog in dubio.

C) De 3DS is toch wel mijn favo handheld kwa handheld software. De PSP heb ik nagenoeg nooit aangeraakt, en de DS heeft zijn uurtjes wel gemaakt.

Ik weet het nog niet.......

als je je PSP nagenoeg nooit hebt aangeraakt dan raad ik je aan die 250+ euro in je 3DS te investeren want PSVita doet exact hetzelfde als zijn voorganger maar dan beter

Moderator
Level 67 97%

A) De 3DS heeft/had ook kinderziektes (en geen games bij launch lol)

B) De software is fucking awesome (oh nee sorry, geen Mario QQ)

C) Zonde dat je je PSP nooit hebt aangeraakt, veel briljante games gemist!

A) Die heb ik niet ondervonden. (gelukkig)

B) Tja....kwestie van smaak....Imo zijn er op Nintendo handelds meer "handheld games".

C) Ik heb ze niet gemist. Ik heb de Psp zelden aangeraakt. Nog genoeg om uit-te-spelen.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Wat zijn dan volgens jou echte handheld games voor de 3DS? Want titels als Zelda, Mario Kart, Resident Evil en Tales of the Abyss zijn dikke console games he. ;)

Level %

Nog XP voor level

Twee dagen en de sales zijn bijna twee keer zo positief als de eerste twee dagen van de PSP launch. Dat is een goed iets. En de 3DS sales waren slecht na de launch. Op de launchdag zelf waren ze er goed.

Moderator
Level 67 97%

@L

Rpg's kunnen prima op een handheld. Puzzle Bobble ook, net als een Mario Kart in de MP.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

dan heb je echt wat gemist want wat RPG's betreft is PSP second to none!!!

elk genre kan prima op een handheld als je er genoeg zin in hebt en de ontwikkelaar er goed genoeg over nadenkt ... hell ik speelde RTS op mijn GBA en die was daar nou niet bepaald ideaal voor _O-

RTS op de Vita lijkt me trouwens geweldig :D

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

RPG's kunnen prima (is de PSP overigens inderdaad het levende bewijs van ;)) maar dat zijn niet per definitie "handheld games" natuurlijk. PSP had ook een Loco Roco, Lumines, echochrome, etc. Allemaal prima puzzelgames. Het enige wat de DS echt als voordeel had was dat touchscreen, vooral bij puzzelgames. Dat mistte je gewoon enorm bij de PSP.

Maar dat gaat nu niet meer op.

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

fuck die shit, touchscreen is noodzakelijk voor de browser, PSN en gimmicky videogames maar het is geen gamechanger

wat PSP 'genekt' heeft is de enorme droogtes tussen releases in, je had zo maandenlang nix gevolgd door 3/4 AAA titels gevolgd door de mindere goden gevolgd door maandenlang nix!

als Sony dat oplost (en dat had met de enorm sterke PSP library ook makkelijk gekunt) dan voorzie ik een gouden toekomst :)

maar met Sony weet je dat soort dingen nooit, strax komen ze weer met Marcus op de proppen :')

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Het is absoluut een gamechanger. Als er iets is dat de DS en iOS hebben bewezen is het dat wel.

Level %

Nog XP voor level

fuck die shit, touchscreen is noodzakelijk voor de browser, PSN en gimmicky videogames maar het is geen gamechanger

:')

Ga eens kijken naar de telefoons voor de iPhone :)

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

ik kijk wel eens naar games voor Iphone maar dat is kut met peren voor de echte gamer!

voornamelijk games die leuk zijn voor 5 minuten waarbij ik na 4 minuten al moeite moet doen om mijn aandacht erbij te houden _O-

niemand koopt die shit voor de videogames

Level 35 95%

Nog 963 XP voor level 36

ik kijk wel eens naar games voor Iphone maar dat is kut met peren voor de echte gamer!

voornamelijk games die leuk zijn voor 5 minuten waarbij ik na 4 minuten al moeite moet doen om mijn aandacht erbij te houden _O-

Oei...

Maar goed, de 3DS verkocht de eerst dagen prima inderdaad.

Het is de vraag of Vita de verkopen hoog kan houden.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Maar het touchscreen is wel datgene dat de DS groot heeft gemaakt.

Level %

Nog XP voor level

Ik heb het over de hardware le drol du flap!

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Ja nu de Vita toch wat brakker lijkt dan de zonneschijn in dit topic is het sowieso een kwestie van tijd voordat dat ding goedkoper wordt. Zodra de drop er is zullen er ook wel wat meer fatsoenlijke games op het apparaat te spelen zijn. Dan sla ik mijn slag ^_^

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Hoezo brakker lijkt dan de zonneschijn? :') Algemene indruk van het apparaat is behoorlijk positief. In tegenstelling tot die ene andere handheld die dit jaar is uitgekomen.

Sony Delivers with the PS Vita. It Does Not Disappoint.

Sites als enGadget zijn er ook over te spreken. Denk niet dat een price drop er snel in zit.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Gaat die Liquid weer, die jongen doet alles om zijn stukje plastic met Sony logo te beschermen. Stomme 3DS boeh!

Dit topic is funny :)

Level 35 95%

Nog 963 XP voor level 36

Hoezo, hij zegt toch niets aanvallends? Geen reden om meteen zo provocerend te reageren.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.