PS Vita: overzicht, tutorials, wallpapers

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Vaag, kan wel op PlayStation.nl inloggen, maar niet op SEN. Moet je nog iets doen met je account voordat je op SEN kan inloggen?

EDIT: Hoofdlettergevoelig blijkbaar. :P

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Mooi, net via iDeal 50 euro gestort. Nu kijken wat aantrekkelijk is; zijn er musthaves? (misschien niet het goede topic)

Stranger's Wrath blijkt erg vet te zijn. Tales From Space is wel grappig en Sound Shapes is ook leuk als je wat hebt met muziek en geluid. :) Verder zou ik gewoon een PS+ abo nemen, dan kun je Uncharted, Gravity Rush, Mortal Kombat en volgende maand Jet Set Radio downloaden.

Level 16 95%

Nog 158 XP voor level 17

Wie heeft hier een vita ?Zou diegene mij alsjeblieft een plezier willen doen en effe via de vita op http://www.gamekings.tv/insidegamer kijken of de video's werken ?De vita ondersteunt namelijk html 5 en het hier effe melden alvast bedankt voor de medewerking.

Het zit namelijk zo ik krijg eind januari mijn salaris binnen en wil of een vita kopen(heb ps +)of een tablet/goedkope netbook aangezien mijn laptop recentelijk stuk is en ik graag "iets" te doen wil hebben voordat ik slaap

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

werkt niet helaas..

Level 16 95%

Nog 158 XP voor level 17

Jammer bedankt voor het eerlijke antwoord

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Moet wel zeggen dat het het 2e beste browser (na de update) is van alle gamesystemen

Gelukkig is de YT app wel erg goed

Level 16 95%

Nog 158 XP voor level 17

Het zuigt wel dat er geen flash/html ondersteunt best wel jammer en met de ps3 moet die eigenlijk ook geupdate worden

Level 16 95%

Nog 158 XP voor level 17

Misschien is het een idee om het via remote play te proberen misschien lukt het dan wel?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Mijn huidige PS Vita wallpaper, om wat in de mood te komen dat ik binnenkort ga snowboarden |.|

vanop Playstation Vita Wallpapers

Level 20 90%

Nog 552 XP voor level 21

Ik weet niet of ik hier in het goede topic zit met deze vraag, maar:

Ik wil graag mijn PS Vita gaan verkopen en vroeg me af of de games die ik digitaal heb aangeschaft dan ook overdraagbaar zijn, of zijn die games weg zodra de nieuwe gebruiker inlogt op zijn PSN?

Level 16 90%

Nog 352 XP voor level 17

NACBreda wrote on 21 december 2013 14:26:

Ik weet niet of ik hier in het goede topic zit met deze vraag, maar:

Ik wil graag mijn PS Vita gaan verkopen en vroeg me af of de games die ik digitaal heb aangeschaft dan ook overdraagbaar zijn, of zijn die games weg zodra de nieuwe gebruiker inlogt op zijn PSN?

Zover ik weet kan je die games niet overdragen naar een ander account. Enige optie is je hele account erbij verkopen maar dat is wel kut als je hem ook gebruikt voor je PS3 of PS4.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Handig hé, die digitale distributie? In het geval van nieuwe game betaal je meer dan een retail copy en als je ze zat bent zijn ze waardeloos...

Level 16 90%

Nog 352 XP voor level 17

Jalf wrote on 23 december 2013 16:40:

Handig hé, die digitale distributie? In het geval van nieuwe game betaal je meer dan een retail copy en als je ze zat bent zijn ze waardeloos...

Op PSN valt wel mee. Sowieso zijn de first party games vaak goedkoper op PSN dan in de winkel. Heb bijna mijn hele Vita collectie digitaal en de enige waar ik echt spijt van had was Gravity Rush. Batman is ook zo'n game die je beter niet digitaal kan kopen, maar die had ik dan ook gelukkig in de winkel gekocht.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Waarom maken ze die games online altijd zo duur terwijl het toch veel minder kost om ze online te zetten.

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Zeg, Michel, krijg jij ééns in de zoveel tijd opeens weer een opwelling waarin je jaren oude topics gaat opgraven?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.