Call of Duty: Black Ops 2
Ziet er prima uit allemaal, maar de geluidseffecten klinken nergens naar. We zijn toch niet met lasers aan het schieten?
Het is een veel voorkomende misvatting dat pistolen en geweren als kanonnen klinken. Dit is meestal in films wel zo ja, dus misschien zouden ze dit ook in games moeten doen.
Ik heb genoeg wapens gehoord, ze klinken echt niet zoals in deze game. ![]()
Waarschijnlijk geen Panic knife meer, de knife moet je eerst selecteren voordat je kunt knifen.
Ziet er prima uit allemaal, maar de geluidseffecten klinken nergens naar. We zijn toch niet met lasers aan het schieten?
Het is een veel voorkomende misvatting dat pistolen en geweren als kanonnen klinken. Dit is meestal in films wel zo ja, dus misschien zouden ze dit ook in games moeten doen.
Ik heb genoeg wapens gehoord, ze klinken echt niet zoals in deze game. ![]()
Hoe vindt je bijvoorbeeld Battlefield 3 of Homefront klinken?
Shit, ziet er toch weer wreed uit! Had me voorgenomen geen CoD meer te halen...
Same here.. Maar haal de game uiteindelijk toch weer. Weinig tijd en cod is ideaal. Je zit meteen in de actie. Al dat gewandel in die andere game op iemand tegen te komen is niet meer mijn ding. Lekker arcade dan maar.
Dat sound shield is een dikke jat uit de laatste Hulk film maar het is wel echt iets nieuws.
Vast 45 euro bij launch MM?
Nu wachten tot ign en ametrailers de hele trailer uitpluizen.
Ik had echt niet anders verwacht. Het is misschien wel goed geweest dat Call of Duty van de core fans zoveel kritiek heeft gehad. Het heeft Activision er toe gedwongen om Treyarch nog meer vrijheid te geven.
Ik zag ook eindelijk nieuwe icoontjes voor bijvoorbeeld een death en in eerdere beelden al nieuwe icoontjes voor de objectives. Dit draagt ook allemaal bij aan een vernieuwd uiterlijk en feeling van de game. Had het zeer gaaf gevonden om de interface te maken voor deze game.
Shit, ziet er toch weer wreed uit! Had me voorgenomen geen CoD meer te halen...
Same here.. Maar haal de game uiteindelijk toch weer. Weinig tijd en cod is ideaal. Je zit meteen in de actie. Al dat gewandel in die andere game op iemand tegen te komen is niet meer mijn ding. Lekker arcade dan maar.
Dat sound shield is een dikke jat uit de laatste Hulk film maar het is wel echt iets nieuws.
Vast 45 euro bij launch MM?
Nu wachten tot ign en ametrailers de hele trailer uitpluizen.
De IGN trailer-rewind was echt ongelofelijk slecht. Ze wisten echt helemaal niks van CoD als je dat zo hoorde.
Dit is een betere analyse: http://www.youtube.com/watch?v=ScClH9IaLsc&feature=plcp Hier zitten nog wel een paar dingetjes in die nergens op slaan.
Persoonlijk vind ik dit de beste analyse: http://www.youtube.com/watch?v=KIDxClfo7Vc
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
TmarTn heeft sowieso altijd al goede CoD videos gehad.
Ja, inderdaad!
Die Multi-team deathmatch ziet er tof uit! Misschien wel 2v2v2, of 3v3v3?
Lijkt me erg vet ja. In BF3 speel ik squad-deathmatch (wat eigenlijk hetzelfde is) vrijwel nooit, maar ik denk dat ik het in CoD veel vaker zal spelen. Het past er wat beter bij imo.
Leuk hoe kritisch/terughoudend mensen zijn. Uiteindelijk koopt het gros het spel op dag 1. Ik heb in de loop van de jaren alle andere shooters geprobeerd maar uiteindelijk altijd teruggekomen bij de actie van CoD. Oke.. nu beginnen met hypen. Wat zagen jullie in de MP trailer wat nieuw was? Ik heb net even wat printscreens gemaakt met dingen die mij zijn opgevallen. Hierin heb ik niet op de details gelet in de hud zoals nieuwe streaks. Daar heb ik de tijd nu niet voor.
New Tactical Insertion - design ziet er slick uit. Op het scherm zie je latitude, longitude en een kompas.
Rontgen RDS - door muren en metaal heen kunnen kijken met je RDS. Werkt ook met rook

Electric Knife - Een mes met een elektrische lading. Hetzelfde als EMP maar op kleine schaal?

Meekijken - geruchten gaan dat je door middel van dit scherm kan zien wat je tegenstander heeft geselecteerd.

Het filmpje sluit af met professioneel commentaar. Bovenin het scherm die je team statistieken. De mogelijkheid om wedstrijden te zien, te downloaden met commentaar? Of live meekijken?

Vliegende bom - een leger van vliegende, op afstand bestuurde, vliegtuigen die ontploffen.

Vreemde Sniper - een vreemde hud op je sniper. Nog geen idee wat dit betekent buiten het aantal kogels wat ook in je hud wordt vermeld.

Nieuw bijl - we kunnen weer smijten

Cammo Pants - cammo broek

A.G.R. - hopelijk bij een hoge killstreak. Een soort van mech

Cover fire, RIOT - schieten vanachter je RIOT? Of een speciale RIOT vanuit een streak. Ik denk het laatste. Wel erg tactical. Zeker voor HQ of Domination. Nice.

Dragonfire - Ook mogelijk met anti-air. Maar ze gingen snel kapot door kogels. Hud vanuit Dragonfire is cool.

Guardian Supress - Er wordt overal gesproken over een hitteschild maar het lijkt mij een soundshield

Facepaint - Net als in Black Ops

Enjoy!
Nice Mind!
Wat ik overigens niet heb gezien zijn Choppergunners en dat soort killstreaks, mis ze ook niet echt. Die AGR als killstreak is in ieder geval een stuk lastiger om kills mee te maken dan een Choppergunner of Gunship.
Ik loop ook nooit naar een Juggernaut in MW3.
De grote vraag is echter of ik hem op de consoles of PC koop. Ben nog niet helemaal uit de beslissing om een nieuwe game PC te gaan kopen.
Na het zien van de filmpjes zag ik al dat ik wat dingen fout had
. Maar who gives a shit. Stuff is new.
Dat de honden terug zijn is super vet. Mijn favoriete killstreak. Ook hoop ik niet dat je met support killstreaks weer hoge dingen kunt halen. MW3 heeft in elke match een EMP. Dat kost je 18 (17HL) kills en elke noob kan wel 18 kills halen in een potje Domination. Ik heb liever dat je 18 kills achter elkaar moet halen voor dat soort effectieve beloningen.
@CeradoX - in de trailer zag ik wel een aantal choppers staan maar volgens mij zijn dat de lichtere versies.
In heb sinds kort een iMac staan maar koop het spel toch op de PS3. De bank heeft nog steeds mijn voorkeur over de PC. Dan grafisch maar wat minder.
Beste toevoeging so far is wellicht de 3 vs mode teams. Met drie teams tegen elkaar. Wow! Dat geeft echt dat extra beetje spanning. Zeker in mijn favoriete mode domination. Ieder strijdt dan voor zijn eigen punt en drie punten bezet houden (en dus spawn trapping) wordt onmogelijk.
Weet iemand wat er met Elite gebeurt. Heeft Black Ops een nieuwe Elite of lopen de huidige Elite abonnementen over in Black Ops 2?
Na het zien van de filmpjes zag ik al dat ik wat dingen fout had
. Maar who gives a shit. Stuff is new.
Dat de honden terug zijn is super vet. Mijn favoriete killstreak. Ook hoop ik niet dat je met support killstreaks weer hoge dingen kunt halen. MW3 heeft in elke match een EMP. Dat kost je 18 (17HL) kills en elke noob kan wel 18 kills halen in een potje Domination. Ik heb liever dat je 18 kills achter elkaar moet halen voor dat soort effectieve beloningen.
@CeradoX - in de trailer zag ik wel een aantal choppers staan maar volgens mij zijn dat de lichtere versies.
In heb sinds kort een iMac staan maar koop het spel toch op de PS3. De bank heeft nog steeds mijn voorkeur over de PC. Dan grafisch maar wat minder.
Beste toevoeging so far is wellicht de 3 vs mode teams. Met drie teams tegen elkaar. Wow! Dat geeft echt dat extra beetje spanning. Zeker in mijn favoriete mode domination. Ieder strijdt dan voor zijn eigen punt en drie punten bezet houden (en dus spawn trapping) wordt onmogelijk.
Weet iemand wat er met Elite gebeurt. Heeft Black Ops een nieuwe Elite of lopen de huidige Elite abonnementen over in Black Ops 2?
Dat heb ik dus ook, het speelt toch fijner op die manier, dus koop hem misschien dit keer ook voor de PS3. Vrienden van mij spelen niet zoveel CoD meer en speel meestal toch alleen, dan kan ik net zo goed voor de PS3-versie kiezen en met wat mensen van hier spelen. Hoewel ik wel als eerste toegang tot de elite-content wil hebben. ![]()
Hier zijn wat nieuwe dingen die ik zag:
Select fire mode - Nog nooit in Call of Duty geweest. Hier staat ie in burst-mode

Emblems voor bonussen - Niet van groot belang, maar viel me op.

Nieuw Create-a-class systeem - Er komen verschillende voorbeelden voorbij in de hele trailer. Deze is bijvoorbeeld wel erg extreem. Een pistool en verder bijna alleen maar perks. Er zat in de trailer ook eentje met maar 2 perks bijvoorbeeld. Je kan je class dus helemaal aan je speelstijl aanpassen.]

Knife vastpakken - Geen panic-knife meer?

Sniper zonder scope - Hier een bolt-action sniper rifle zonder scope. Vind ik lekker om te gebruiken in BF3 bijvoorbeeld. De bolt-action rifles in World at War waren ook geweldig!

Laser op je wapen - Zorgt misschien voor meer nauwkeurigheid bij hipfire? Misschen iets om het zicht van je tegenstander te verstoren?

Dit was zo wat ik kon vinden. Geweldige trailer. Ga 'm nu zeker weten pre-orderen. Kan trouwens ook niet wachten op zombietrailer. Ben benieuwd of die op de Gamescom komt.
Nieuw Create-a-class systeem - Er komen verschillende voorbeelden voorbij in de hele trailer. Deze is bijvoorbeeld wel erg extreem. Een pistool en verder bijna alleen maar perks. Er zat in de trailer ook eentje met maar 2 perks bijvoorbeeld. Je kan je class dus helemaal aan je speelstijl aanpassen.
Je zou gaan denken dat je een x-aantal punten hebt te verdelen voor je hele setup, incl. perks, wapens en secondaries.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.