Ik vind dat album van Flying Colors maar saai. Kon het niet langer dan drie nummers volhouden. Niet meeslepend of mooi. Ben het ook volledig eens met de kritiek van Cubemania op dat album van Cloud Nothings.
Luister nu even naar de nieuwe CD van Laura Gibson. En dat klinkt best leuk eigenlijk. Ik was bij m'n opa vanmiddag en die kreeg bij z'n bestelling door een foutje twee CD's in de enveloppe dus zodoende zit ik die CD nu te luisteren
Luister nu even naar de nieuwe CD van Laura Gibson. En dat klinkt best leuk eigenlijk. Ik was bij m'n opa vanmiddag en die kreeg bij z'n bestelling door een foutje twee CD's in de enveloppe dus zodoende zit ik die CD nu te luisteren
Jouw opa luistert naar muziek, jouw pa gaat soms mee naar concerten (of koopt geregeld tickets), wat doet jouw ma op muzikaal gebied ? Soms wil ik dat mijn ouders zo muzikaal ingesteld waren.
M'n pa gaat soms mee? Hij gaat nog veel vaker naar concerten dan ik
En m'n ma heeft totaal niets met muziek. Ze houdt van Motown artiesten, Abba en Disco/Funk uit d'r jeugd. Ze gaat dan ook zelden mee naar concerten. En m'n opa gaat tegenwoordig ook wat vaker naar concerten, hij gaat bijvoorbeeld ook mee naar Leonard Cohen. Maar zijn genre is vooral singer-song writer muziek van vroegere tijden, en dan met name vrouwen. Denk Melanie Safka en Emmylou Harris. Al luistert ie tegenwoordig ook wat meer recentere artiesten en af en toe een uitstapje naar namen als Fleet Foxes en The Low Anthem. Hij heeft zelfs Last.fm
James McCartney, zoon van Beatle Paul, heeft onthuld dat hij samen met zonen van de andere Beatles op een plan broedt om samen een band op te richten. James wil de nieuwe Fab Four oprichten met Sean Lennon, Dhani Harrisson en Zak Starkey.
Hij voegt er meteen aan toe dat Zak, zoon van Ringo Starr, het te druk heeft, maar dat zijn broer Jason wel interesse heeft om achter het drumstel te gaan zitten. 'Ik zie het helemaal zitten en Sean en Dhani ook. Ik zou het geweldig vinden', stelt James in een interview met de BBC.
James (34) bracht drie EP's uit en werkte met zijn vader in de studio. Dhani Harrison is net als George gitarist en werkte zijn vaders laatste album af, nadat die in 2001 was overleden. In 2006 vormde hij de band thenewno2.
Sean Lennon, zoon van John en Yoko Ono, bracht al meerdere albums uit, solo en met band. Hij werkte tevens samen met zijn moeder. Zak is met zijn 46 jaar de oudste en de meest bekende zoon van een Beatle. Hij drumde onder andere bij Oasis en The Who.
Een band als Go Back To The Zoo heeft toch niets te zoeken tussen de beste albums van het jaar. Vooruit, de singles zijn best pakkend... maar een heel album ontstijgt de middelmaat toch niet?! Grappig om te zien dat een beetje pushen van 3FM deze illusie bij velen wel creëert.