Vraag, Antwoord & Hulp

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

In dit topic kun je al je vragen kwijt over de PlayStation Portable en de hardware en software die daarmee te maken hebben.

Om het duidelijk te houden zou het misschien makkelijk zijn om de post te openen met een groter dik gedrukt letterype, en daaronder de overige vraag of informatie.

Post aub geen spam of offtopic reacties, maar enkel vraag en antwoord.

overgenomen uit het PSP hok, iedere handheld topic heeft er een, dus de Vita nu ook ^^

overigens raad ik sowieso deze site aan:

http://manuals.playstation.net/document ... index.html

hier staat al ontzettend veel info op, waaronder het maken van foto's :D

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Sticky this! :D

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Is het normaal dat aankopen overzetten van PS3 naar vita zo belachelijk lang duurt?

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Effe een sticky van gemaakt

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Is het normaal dat aankopen overzetten van PS3 naar vita zo belachelijk lang duurt?

Was bij de PSP ook al ja, via de PC gaat het waarschijnlijk wel sneller.

Level 8 85%

Nog 139 XP voor level 9

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

ik denk dat dit komt omdat hij het ook meteen installeerd...althans, bij de demo's die ik gedownload had deed hij dit wel.

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Ik heb hem maar gecancelt duurde echt te lang vond ik.

Weet iemand toevallig ook hoe je het statusbalkje van je kan veranderen? Nu heb ik een rooiebalk maar ik zie dat mensen plaatjes in die balkjes hebben.

(Dat balkje waar bijvoorbeeld instaat dat je trophy hebt gehaald of een tijd hebt verbroken)

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

heb de ps vita net geen uurtje en de scherm valt uit terwijl de lapje links onder brand normaal klik ik op het lampje en gaat hem weer aan maar deze keer niet en ik krijg die lampje niet uit ook al klik ik op het uit knopje

Retour?

EDIT:

heb het herstelt moest gewoon 30 seconden de aan/uit knop ingedrukt houden

Level 18 89%

Nog 520 XP voor level 19

Passen de geheugen kaartjes van de oude psp ook op de Ps vita? (zal wel al gevraagd zijn ofzow.) Want heb nog minstens 4 van die dingen liggen van 8 gb..

Deze dus?

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Nee.

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Nee de Vita gebruikt sticks die erg veel doen denken aan Micro SDkaarten, maar dan een stuk duurder en exclusief voor de Vita.

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Naast het cardslot zit nog een klepje. Wat kan je daar aan op aansluiten?

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Volgens mij is dat nog onbekend wat daar precies de bedoeling van is, misschien een extern iets zoals de camera toen voor de originele PSP..? (Ja ik weet het er zitten camera's in de Vita).

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

ik las laatst iets over een gerucht dat het iets van een speciale HDMI output gaat worden, waardoor je net zoals je met de PSP kunt gamen op je tv. :D

Level 15 96%

Nog 105 XP voor level 16

Hoi,
ik heb vandaag (22.02.12) een PS Vita Wifi gekocht. toen ik hem aanzette begon links onder de Playstation knop blauw te kleuren, een paar seconden later was die weer uit. ik stel mijn netwerk in en ik druk op volgende. dan de taal (Nederlands) en volgende, dan GMT+01.00 AMSTERDAM en dan volgende, dan 22 2 2012 (en de tijd) en dan volgende, dan klik ik op ''Ja, die heb ik'' en dan volgende, dan klik ik op ''Gebruiken'' en volgende, dan staat er ''een ogenblik geduld'' hij is aan het laden en vervolgens staat er ''Een update van de systeemsoftware is vereist. Update de systeemsoftware en koppel uw account met het Playstation@Vita-systeem.'' ik klik op ''ok'' en vervolgens ga ik weer terug naar de vorige pagina waarop ik aanklikte ''Gebruiken''. nu lukt het mij maar niet om mijn PS Vita te updaten er staat ook nergens vermeld hoe ik hem moet updaten. heeft iemand dit ook gehad en weet er iemand hoe dit moet?

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

dit gedeelte moet je skippen. Je moet eerst de update downloaden voordat je kan aanmelden op PSN.

heel vreemd gedaan, maar helaas niks aan te doen.

Level 15 96%

Nog 105 XP voor level 16

[quote="Raxious"]dit gedeelte moet je skippen. Je moet eerst de update downloaden voordat je kan aanmelden op PSN.

heel vreemd gedaan, maar helaas niks aan te doen.[/quote]

het is inmiddels al bij mij gelukt. voor andere mensen die dit zelfde probleem ook hebben zal ik alvast mijn oplossing tegen hun vertellen in dit bericht. hier komt het

ik heb op youtube gekeken, bekijk dit filmpje hieronder vanaf 3.00 min als je met hetzelfde probleem als mij zit. natuurlijk is het gewoon het beste om het hele filmpje te kijken die ongeveer 10 minuten duurt. hieronder de link naar het filmpje.

[url=http://www.youtube.com/watch?v=ZmRxhatcNY0]http://www.youtube.com/watch?v=ZmRxhatcNY0[/url]

je moet dus wanneer die bezig is met updaten en wanneer die weer terugkeert naar de laatste pagina gewoon op de onderste knop klikken ''niet gebruiken'' dan de rest doen zoals in het filmpje en het lukt.

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Ben je altijd online voor je vrienden? Of moet je dan de vrienden app open laten staan?

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

heb een gegeugenkaart van 16 voor de ps vita maar als ik kijk naar instellingen/systeem/systeeminformatie dan staat daar geheugenkaart Capaciteit 14 GB

Heeft iemand anders het ook zo?

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Vraag: Kan je via cross game voice chat op de VITA ook voice chatten met mensen op de PS3 die gewoon in de XMB/het video/voice chatprogramma van de PS3 zitten?

Level 18 95%

Nog 206 XP voor level 19

heb een gegeugenkaart van 16 voor de ps vita maar als ik kijk naar instellingen/systeem/systeeminformatie dan staat daar geheugenkaart Capaciteit 14 GB

Heeft iemand anders het ook zo?

Er word altijd geheugen gereserveerd. Als je een harde schijf van 1 TB in je computer hebt hangen word hier ook altijd zeker 30GB van gereserveerd. Is heel normaal. Ik heb op mijn 8 GB kaartje ook 7.1GB.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Heeft te maken met het feit dat 1 byte, 8 bit is.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gigabyte#C ... _confusion

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

ok bedankt dan ben ik zeker dat het normaal is

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

Ben je altijd online voor je vrienden? Of moet je dan de vrienden app open laten staan?

Weet iemand dit? Ik heb echt geen idee wanneer ik zichtbaar ben voor mijn vrienden.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.