Vraag, Antwoord & Hulp

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Weet iemand om welke NL tijd de PS store wordt geupdate? want zit so erg op SAO vita te wachten :P

Level 8 86%

Nog 134 XP voor level 9

Ik wou gamen op mijn psvita, maar de psvita geheugen kaart is leeg, en ik heb m niet gewist. Volgens mij is de geheugenkaart kapot, of is er iets anders aan de hand!

Update: Probleem is al opgelost! De geheugenkaart was verschoven, en maakte geen goed contact meer, na het  herplaatsen van de geheugenkaart werkte mijn psvita weer als vanouds!

Post was bewerkt op 2 december 2015, 14:58 door Kwiebus22

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hoi,
Ik heb totaal geen verstand van playstations... maar mijn zoontje van 6 heeft gisteren een playstation vita gekregen met een aantal spellen erbij en nu heb ik een paar vragen waar jullie me misschien (hopelijk) mee kunnen helpen.
Ik ben al de hele dag bezig met het spel Pets, een spel vanaf 3 jaar waar je met hondjes kan spelen. Op het doosje staat dat die honden nederlands kunnen praten maar ik krijg dat onmogelijk ingesteld. Ze praten engels en mijn zoontje verstaat dat dus niet.
Het spelletje is tweedehands dus denk dat de vorige eigenaar engels heeft ingevoerd maar ik kan echt nergens vinden hoe ik dat moet veranderen.
Kan iemand me alsjeblieft helpen? Thanx!! :-)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.