Vraag, Antwoord & Hulp

Level 24 93%

Nog 598 XP voor level 25

Ik heb net een Vita, maar nog geen spellen.

Weten jullie bij welke winkels er aanbiedingen zijn wat betreft games?

aanbiedingen na nog niet echt, bol.com heeft er een paar tot 31maart.

verder gewoon via www.budgetgaming.nl kijken waar de game het goedkoopst te vinden is (is maar paar euro verschil)

Level 5 94%

Nog 21 XP voor level 6

Klik op het launchscreen op de oranje pijl bovenaan.

oranje pijl bovenaan?? Waar staat dat??

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Bovenaan. Oranje pijl. Launchscherm.

http://www.youtube.com/watch?v=5cf4iQ-tcFo

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik heb net een Vita, maar nog geen spellen.

Weten jullie bij welke winkels er aanbiedingen zijn wat betreft games?

http://www.zavvi.nl in de gaten houden. Ik kreeg mijn games 3 dagen na bestelling al binnen!

Level 5 94%

Nog 21 XP voor level 6

Bovenaan. Oranje pijl. Launchscherm.

http://www.youtube.com/watch?v=5cf4iQ-tcFo

Heb ik al reeds gedaan, zonder succes jammer genoeg want de map werkt niet of is niet zichtbaar. Ook al download hij hem. Het is net alsof hij zich niet wil installeren.

Level 15 96%

Nog 108 XP voor level 16

Ik heb ondertussen eerst FIFA en Uncharted.

Een andere keer komen meer games wel.

Ik heb met deze 2 toch misschien ook wel de twee beste launchgames????

Level 5 94%

Nog 21 XP voor level 6

wipeout en rayman vergeet je dan :)

Level 15 96%

Nog 108 XP voor level 16

IK HEB DRINGEND HULP NODIG!!!!

Ik heb net een Vita nieuw. Ik ben nu bezig met de basisinstellingen die je in het begin moet doen.

Ik krijg de vraag: 'Beschikt u over een PSN-account?' Ik selecteer: 'Ja, die heb ik.'

Dan komt de vraag: 'Wilt u uw account gebruiken op uw PS Vita systeem?' Ik selecteer: 'Gebruiken.'

Daarna komt er op mijn scherm te staan: 'Een update van de systeemsoftware is vereist. Update de systeemsoftware en koppel uw account met het PS Vita systeem.' Ik kan alleen maar op 'OK' drukken.

Daarna kom ik weer terug op het scherm met de vraag of ik mijn account op mijn Vita wil gebruiken. Als ik dan weer op 'gebruiken' druk, kom ik weer bij de systeemupdate en dat gaat eindeloos verder.

WAT MOET IK DOEN???

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Imo is Virtua Tennis de beste launch game. Wat een lekkere Vita game ! _O_

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

IK HEB DRINGEND HULP NODIG!!!!

Ik heb net een Vita nieuw. Ik ben nu bezig met de basisinstellingen die je in het begin moet doen.

Ik krijg de vraag: 'Beschikt u over een PSN-account?' Ik selecteer: 'Ja, die heb ik.'

Dan komt de vraag: 'Wilt u uw account gebruiken op uw PS Vita systeem?' Ik selecteer: 'Gebruiken.'

Daarna komt er op mijn scherm te staan: 'Een update van de systeemsoftware is vereist. Update de systeemsoftware en koppel uw account met het PS Vita systeem.' Ik kan alleen maar op 'OK' drukken.

Daarna kom ik weer terug op het scherm met de vraag of ik mijn account op mijn Vita wil gebruiken. Als ik dan weer op 'gebruiken' druk, kom ik weer bij de systeemupdate en dat gaat eindeloos verder.

WAT MOET IK DOEN???

Niet je account gebruiken? Die kan je altijd later nog instellen...

Level 1 92%

Nog 2 XP voor level 2

Gewoon niet je account gebruiken, maar later instellen. Dat werkt gewoon normaal.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Zijn ouwe PSX games nou een beetje te spelen op de Vita? Resi 2 en 3 staan eindelijk online hiero <3

Level 15 96%

Nog 108 XP voor level 16

Wat betekent het als de PS-toets blauw brandt?

Ik dacht dat je dan nieuwe berichten had, maar dat was bij mij niet zo.

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

bij mij is deze altijd blauw

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Dat lampje moet echt uit kunnen. Als ik 's nachts/'s avonds in het donker lig te gamen is dat uiterst irritant. :P

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Bij mij is die gewoon uit als ik hem op slaapstand zet, misschien heeft dat te maken met als die geconnect is met WiFi?

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Bij firmware 1.0 was het lampje tijdens het gamen altijd uit, maar sinds de laatste FW update heeft Sony besloten deze permanent aan te houden als het toestel actief is.

Zoals het nu is:

- Knippert het lampje, dan gaat je toestel in stand-by modus

- Is het lampje uit, dan staat je toestel in stand-by modus of is het opladen voltooid.

- Is het lampje oranje, dan laadt je VITA op.

- Gaat het lampje langzaam aan en uit, dan heb je een ongelezen notification

- Verder is 'ie dus altijd aan en voor zover ik weet kan je dat niet aanpassen.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Je kan dus wel uitzetten dat hij gaat knipperen bij een alert, maar ik wil hem gewoon altijd uit damnit! Beter komt er straks gewoon de mogelijkheid om dat te doen. Het leidt nogal af tijdens bijvoorbeeld cutscenes in Uncharted.

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

De Facebook app doet het ook weer en is nu beschikbaar in de PS Store.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Bij firmware 1.0 was het lampje tijdens het gamen altijd uit, maar sinds de laatste FW update heeft Sony besloten deze permanent aan te houden als het toestel actief is.

Zoals het nu is:

- Is het lampje uit, dan staat je toestel in stand-by modus of is het opladen voltooid.

Klopt het als wanneer de batterij bijna leeg is het lampje helemaal niet brandt?

Level 4 92%

Nog 21 XP voor level 5

Bij mijn Vita zit de linkerschouderknop nogal los. Bij de rechter zit er ook wel een beetje speling in, maar bij de linker merk ik duidelijk dat het indrukken af en toe wat moeilijk gaat. Is dit bij jullie ook zo? Zit een beetje te twijfelen of ik Sony moet bellen voor een nieuwe.

Level 15 96%

Nog 108 XP voor level 16

Even een vraagje:

Wat is remote-play precies en hoe werkt het?

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Zoals het nu is:

Klopt het als wanneer de batterij bijna leeg is het lampje helemaal niet brandt?

Dat is mij nog niet opgevallen om eerlijk te zijn. Ik zal er op letten...

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Even een vraagje:

Daarmee kan je je PS3 op afstand bedienen via je PS VITA. Games ermee spelen gaat nog in mondjesmaat, enkel PSN titels als PixelJunk Eden op de PS3 ondersteunen remote play.

Level 15 96%

Nog 108 XP voor level 16

Even een vraagje:

Daarmee kan je je PS3 op afstand bedienen via je PS VITA. Games ermee spelen gaat nog in mondjesmaat, enkel PSN titels als PixelJunk Eden op de PS3 ondersteunen remote play.

OK, maar kan het in de toekomst denk je gaan gebeuren dat bijvoorbeeld spellen als BF3 te spelen zijn via remote-play?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.