Vraag, Antwoord & Hulp

Level 2 53%

Nog 36 XP voor level 3

Is Lego Harry Potter Years 5-7 op de PS Vita hetzelfde als op de PS3?

Ik denk ik vraag het hier maar, ik wou er geen nieuwe topic voor maken.

Level 13 85%

Nog 358 XP voor level 14

Ik probeer al een tijdje op mijn near functie actief te krijgen. Krijg het niet voor elkaar elke keer krijg ik 'locatie gegevens niet beschikbaar'. Ben zelfs naar buiten gelopen om daar te proberen maar werkt ook niet. Iemand een idee hoe dit kan?

Misschien zit het probleem bij je accountgegevens, als je geen straatnaam hebt opgegeven kan de Vita je ook niet vinden. Ga naar Instellingen -> Playstation Network -> accountgegevens, scrol naar beneden en vul dan je straatnaam in.

Hoop dat dit lukt ;)

Level 12 88%

Nog 252 XP voor level 13

Ik probeer al een tijdje op mijn near functie actief te krijgen. Krijg het niet voor elkaar elke keer krijg ik 'locatie gegevens niet beschikbaar'. Ben zelfs naar buiten gelopen om daar te proberen maar werkt ook niet. Iemand een idee hoe dit kan?

Misschien zit het probleem bij je accountgegevens, als je geen straatnaam hebt opgegeven kan de Vita je ook niet vinden. Ga naar Instellingen -> Playstation Network -> accountgegevens, scrol naar beneden en vul dan je straatnaam in.

Hoop dat dit lukt ;)

heb een probleem met near normaal werkt hij uitstekent maar nu werkt hij niet telkens als ik near gegevens via wifi verbindt zegt het "Er is een fout opgetreden"

weet iemand raad hiermee

Level 26 99%

Nog 56 XP voor level 27

Is Lego Harry Potter Years 5-7 op de PS Vita hetzelfde als op de PS3?

Ik denk ik vraag het hier maar, ik wou er geen nieuwe topic voor maken.

Het is een opgepoetste port van de 3DS versie. 8|

Level 10 82%

Nog 266 XP voor level 11

Ik wil morgen een Vita halen icm Uncharted.

Maar zijn er naast Uncharted ook nog echte toppers die binnenkort uit gaan komen op de Vita ?

Want dat is mijn probleem eigenlijk. Ik wil graag een Vita, maar momenteel vind ik qua spelaanbod alleen Uncharted echt interessant.

Level 26 99%

Nog 56 XP voor level 27

Er valt genoeg te pruimen. ;) Er staan ook een heleboel demo's op de store, dus probeer wat uit zou ik zeggen.

Level 13 85%

Nog 358 XP voor level 14

Licht er ook een beetje aan waar je van houd ;)

Level 10 82%

Nog 266 XP voor level 11

Licht er ook een beetje aan waar je van houd ;)

Ik hou van "action-adventure platform" games

inFamous, Batman Arkham City, Uncharted, Metal Gear Solid, God of War, Assassin's Creed. Dat soort spellen..

Voor de rest own ik noobs in Battlefield 3. Dat is het zo'n beetje. :mm: Vecht en race games vervelen na een tijdje al. En PES/Fifa speel ik na 2 maanden ook niet meer. Dus Fifa Football gaat 'm toch niet worden.

Ga er nog even goed over nadenken. Op dit moment vind ik alleen Uncharted écht interessant, en die speel je ook zo uit... daarom wou ik graag weten welke toppers we binnenkort kunnen verwachten.

Level 26 99%

Nog 56 XP voor level 27

Resistance in Mei, Gravity Rush in juni. Voor de rest komt er weinig imo!

Level 10 82%

Nog 266 XP voor level 11

Resistance lijkt me wel een interessant.

Het aanbod valt tot nu toe wel wat tegen.

Maar ik ga als ik Uncharted heb uitgespeeld gewoon Raymann halen. Die schijnt ook heel goed te zijn als ik de recensies mag geloven. En ik heb hem toch nog niet op de PS3 gespeeld. Dus dat komt goed uit.

Nu maar hopen dat er meer top titels gaan uitkomen.

Level 10 82%

Nog 266 XP voor level 11

Mijn Vita is binnen. En ik moet zeggen het is een geniaal dingetje… zit echt lekker in de hand. En alles loopt tot nu toe erg soepel.

Ik had toch een aantal vragen. Ik heb de Wifi variant.. en als ik in mijn slaapkamer zit krijg ik maar 1 signaal streepje te zien. In de woonkamer zijn alle signaal streepjes te zien. Lijkt me ook logisch aangezien de router/modem in woonkamer staat.

Maar is het mogelijk om het signaal te versterken of iets dergelijks ? Want ik zal toch meestal in mijn kamer of in de tuin zitten als ik op de Vita zit. En met 1 streepje lijkt online spelen niet echt prettig.

Ik had nog een vraagje over de onderhoud. Ik ga altijd netjes met mijn spullen om. En ik merk nu al dat er veel stof op het scherm zit. Hoe kan je de Vita zo schoon mogelijk houden. Is een screenprotector of iets dergelijks aan te raden ?

Level 13 85%

Nog 358 XP voor level 14

Ik moet zeggen zelfs met 1 streepje heb ik online nog goede verbinding :).

Ik heb zelf deDemon Screen Protector, werkt prima. Voor 7,98 heb je 4 stuks, dus na een tijdje kan je 'm vernieuwen. Maar ik had nog al moeite met het erop plakken dus ik moest ze alle vier in één keer gebruiken :P.

Level 26 99%

Nog 56 XP voor level 27

Mijn Vita is binnen. En ik moet zeggen het is een geniaal dingetje… zit echt lekker in de hand. En alles loopt tot nu toe erg soepel.

Ik had toch een aantal vragen. Ik heb de Wifi variant.. en als ik in mijn slaapkamer zit krijg ik maar 1 signaal streepje te zien. In de woonkamer zijn alle signaal streepjes te zien. Lijkt me ook logisch aangezien de router/modem in woonkamer staat.

Maar is het mogelijk om het signaal te versterken of iets dergelijks ? Want ik zal toch meestal in mijn kamer of in de tuin zitten als ik op de Vita zit. En met 1 streepje lijkt online spelen niet echt prettig.

Ik had nog een vraagje over de onderhoud. Ik ga altijd netjes met mijn spullen om. En ik merk nu al dat er veel stof op het scherm zit. Hoe kan je de Vita zo schoon mogelijk houden. Is een screenprotector of iets dergelijks aan te raden ?

Vita wordt héél snel vies. :'D Kan je echt weinig aan doen, tenzij je er een lelijke bumper op wil hebben o.i.d. Een screenprotector kan wel, die van http://www.barrierchief.com zijn wel goed. Ik heb ook maar één streepje wi-fi, soms zelfs niets, maar zelfs dan werkt het nog prima. Heel vaag!

Level 57 96%

Nog 1750 XP voor level 58

Ik heb ook maar 1 streepje, maar ik gebruik mijn laptop nu als WiFi hotspot. Nu heb ik gewoon alle streepjes :)

Gewoon dit programma downloaden:

http://www.connectify.me/

Level 35 96%

Nog 754 XP voor level 36

Vita wordt héél snel vies. :'D Kan je echt weinig aan doen, tenzij je er een lelijke bumper op wil hebben o.i.d. Een screenprotector kan wel, die van http://www.barrierchief.com zijn wel goed. Ik heb ook maar één streepje wi-fi, soms zelfs niets, maar zelfs dan werkt het nog prima. Heel vaag!

Waarschijnlijk net zoiets als de iPhone 4 had in eerste instantie maar wel dat er gebeld kon blijven worden, wordt vast nog wel met Firmware gefixed :)

Trouwens iemand anders die last krijgt van zijn rechter duim bij het gebruik van de analoge stick..? Ik zat nog geen vijf minuten te gamen en mijn rechter begon echt te krampen, raar genoeg had ik met mijn linker duim echt nergens last van. Misschien moet ik er gewoon even aan wennen maar toch ;(

Level 13 85%

Nog 358 XP voor level 14

Haha, nee nergens last van =Z

Level 26 99%

Nog 56 XP voor level 27

Ik heb ook nergens last van. Je hebt gewoon een rare duim! :D

Level 17 92%

Nog 343 XP voor level 18

No problems here!

Level 18 99%

Nog 24 XP voor level 19

Ik moet zeggen zelfs met 1 streepje heb ik online nog goede verbinding :).

Ik heb zelf deDemon Screen Protector, werkt prima. Voor 7,98 heb je 4 stuks, dus na een tijdje kan je 'm vernieuwen. Maar ik had nog al moeite met het erop plakken dus ik moest ze alle vier in één keer gebruiken :P.

Je weet hopelijk wel dat de lijm van deze screen protector de kwaliteit van het scherm aantast. zodra je zwart scherm krijgt als hij aan staat of op een lage stand krijg je beetje zwarte vlekken te zien.

Level 26 99%

Nog 56 XP voor level 27

Dat heeft niks met de screenprotector te maken, dat is een OLED (de technologie in het scherm) kwaal.

Level 13 85%

Nog 358 XP voor level 14

Lijm? Dafuq?

Level 26 99%

Nog 56 XP voor level 27

Sommige (goedkope) screenprotectors laten lijm achter op het scherm als je ze eraf haalt.

Level 13 85%

Nog 358 XP voor level 14

Nog nooit problemen gehad met D3mon accessoire

Level 12 88%

Nog 252 XP voor level 13

heb nog geen d3mon accessoire voor de vita gezien alleen bigben en van sony zelf

en idd de scherm wordt snel vuil da merk ik wel alleen na het spelen had toen met een vochtig doekje de scherm afgeveegd maar toen deed de toushscreen heel raar gelukkig ging het weer na 20 minuten

heb ik da opnieuw iets bij geleerd en volgende keer een cleaner kit kopen voor de vita

wacht af tot skype uitkomt en dat de volgende systeem update iets tegen de near functie doet want af en toe krijg ik een foutcode die blijft komen op de 3G modellen en dat alleen herstellen kan worden door de systeem te formateren

Level 17 97%

Nog 129 XP voor level 18

Ik heb laatst, en wel vaker overigens, gehoord dat het slecht is om je Vita op te laden wanneer er nog een beetje stroom inzit, wanneer de accu dus nog niet volledig op is. Er werd gezegd dat je hem eerst volledig moet laten leeglopen om hem pas daarna weer op te laden. Als je dat niet doet en je zou hem eerder opladen, zou dat op den duur ten koste gaan van de accuduur.

Is er iemand die hier verstand van heeft en weet of dit klopt?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.