Ik moet echt van de zomervakantie eens langs de Arcadehal in Zandvoort gaan, echt al jaren niet meer geweest, en ze schijnen er Mario Kart GP te hebben!
Dat is wel vet, ik dacht dat die kasten alleen maar in Japan waren!
Also, nog maar vier weken totdat ik weer naar mijn geliefde camping met mini-arcade ga! Vrees niet, SEGA Ocean Hunters, ik kom eraan!
Nee dat Triforce project is wereldwijd gedaan, enig nadeel is dat arcadehallen alleen in Japan nog echt bestaan. Hier zijn dat soort kasten dus zeldzaam omdat ze gewoon er niet echt bijzonder veel mee zullen aantrekken...
Is dat die Mario Kart waar je ook een Gamecube memorycard in kan stoppen? Die ben ik nl wel eens tegengekomen toen we met m'n band op tour waren en in Frankrijk stopte bij zo'n rustplaats met shop er bij.
Ik denk dat ik het weekend van 27/28/29 juli een kijkje ga nemen in Tilburg, en anders het weekend daarop. Uiteraard neem ik m'n GameCube memory card ook mee .
In de speelhal naast bioscoop Utopolis in Den Helder hadden ze een tijdje terug ook een Mario Kart arcade staan. Ben er inmiddels al 4 jaar niet meer geweest, maar mocht je in de buurt wonen kan je het wellicht proberen. Vond het een saaie game btw.
Afgelopen vakantie in Spanje geweest met vrienden. En je had daar echt op elke hoek een arcadehall. Heb elke dag wel keihard een half uurtje timecrisis staan doen daar.
Heeft er ook in geresulteerd dat zodra ik weer terug was ik een move met timecrisis heb aangeschaft =D
Ooee Airhockey.. Vele guldens aan uitgegeven in de pauze en tijdens het spijbelen. Onze Laser-action (bestaan die lasergames nog?) had in de wachtruimte eentje staan...