God of War: Ascension

Level 59 97%

Nog 1416 XP voor level 60

Join Kratos as he seeks freedom, redemption, and the clarity to avenge his family in the most ambitious God of War adventure in the series so far.

trailert:

http://www.youtube.com/watch?v=oO8btmDx ... r_embedded

Ik had eigenlijk op een Deimos spin off gehoopt, maar misschien wordt dit wel een online co-op iets?

Level 38 99%

Nog 125 XP voor level 39

Een spin-off met Deimos had me ook wel wat geleken.

Redactie
Level 23 92%

Nog 612 XP voor level 24

30 april krijgen we blijkbaar meer te zien.

Level 20 98%

Nog 111 XP voor level 21

Ik vind het best, heb veel plezier gehad van deel 3 (hoewel ik deel 2 duidelijk beter vond). Maar hoop wel dat ze met deze een andere richting in gaan, 3 grote titels met de GoW 1 stijl zijn genoeg (en twee kleine broertjes die eigenlijk niet veel onderdoen).

Hoop op wat meer vrijheid, met name door klimmen/springen. Het onzichtbare muren gehalte in 3 was me net iets te hoog, met name door die schoenen powerup. Dan wil je gewoon free runnen maar dat kon dus alleen op bepaalde spots...

Level 23 94%

Nog 407 XP voor level 24

Waarom maken ze dit nu al bekend? Is dit niet tof om op de e3 te laten zien of ze moeten op de e3 met een echte trailer komen.

Level 9 82%

Nog 220 XP voor level 10

Waarom maken ze dit nu al bekend? Is dit niet tof om op de e3 te laten zien of ze moeten op de e3 met een echte trailer komen.

Het kan natuurlijk verschillende redenen hebben:

- E3 sterkere focus op Vita

- Mocht de game dit najaar uitkomen dan willen ze waarschijnlijk pre-orders binnen halen.

- Te veel aankondigingen (i hope) zoals nieuwe Suckerpunch, Guerilla, Quantic Dream en Media Molecule games.

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

- Mocht de game dit najaar uitkomen dan willen ze waarschijnlijk pre-orders binnen halen.

- Te veel aankondigingen (i hope) zoals nieuwe Suckerpunch, Guerilla, Quantic Dream en Media Molecule games.

Dit en het feit dat de trailer al zo goed als uitgelekt was.

Level 4 96%

Nog 9 XP voor level 5

EINDELIJK YES!

Ik zit hier echt op te wachten, ik had zo'n gevoel dat de serie ten einde was maar gelukkig niet :D.

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

Weer iets om naar uit te kijken! Hoop dat er nog meer epic battles in voorkomen.

Level 62 97%

Nog 1519 XP voor level 63

Gaat wel hard zo, dit is alweer de 6e God of War game en dan tel ik de collecties nog niet eens mee...

Level 20 98%

Nog 111 XP voor level 21

Dit en het feit dat de trailer al zo goed als uitgelekt was.

Sony doet dit wel vaker, in voorgaande jaren deden ze ook zo'n beetje alle grote titels enkele maanden tot weken voor de e3 aankondigen/tonen (infamous, killzone, motorstorm etc.). Waarom? Ik heb geen enkel idee, maar het haalt voor mij wel de flair van hun hele e3 presentatie weg.

Level %

Nog XP voor level

Gaat wel hard zo, dit is alweer de 6e God of War game en dan tel ik de collecties nog niet eens mee...

Twee GoW's per generatie valt toch wel mee?

Level 4 96%

Nog 9 XP voor level 5

6e Gow 2 op de Psp, 2 op de ps2 en 1 op de ps3

Dus nu heeft de Ps3 er ook 2.

En dan kun je de volledige serie op je Ps3 spelen.

Level 35 96%

Nog 684 XP voor level 36

Kijk echt uit naar deze game, al vrees ik dat deze nooit het tweede deel zal kunnen overtreffen. Maar goed, ik kan altijd goed genieten van GOW-games. Hopelijk maken ze deze eens wat langer, 15 uurtjes zou mooi zijn :P

Moderator
Level 74 97%

Nog 2031 XP voor level 75

Sony doet dit wel vaker, in voorgaande jaren deden ze ook zo'n beetje alle grote titels enkele maanden tot weken voor de e3 aankondigen/tonen (infamous, killzone, motorstorm etc.). Waarom? Ik heb geen enkel idee, maar het haalt voor mij wel de flair van hun hele e3 presentatie weg.

Mja, maar E3 is alleen leuk voor de forumgangers. Daarnaast, een hoop van Sony's titels zouden begraven worden onder het vele nieuws en de vele aankondigingen van E3. Nu het zo stil is heeft Sony het rijk alleen. Ik had echter verwacht dat een nieuwe God of War toch met wat meer vuurwerk aangekondigd zou worden. Dit is allemaal wat tam.

Level 43 99%

Nog 88 XP voor level 44

De God of War serie is ook al een beetje over zijn hoogtepunt heen, van mij mogen ze weleens met echt wat nieuws komen

Redactie
Level 23 92%

Nog 612 XP voor level 24

30 April zien we meer. Wellicht al wat gameplay anders komt dit aanbod tijdens de E3.

Level 20 98%

Nog 111 XP voor level 21

Mja, maar E3 is alleen leuk voor de forumgangers. Daarnaast, een hoop van Sony's titels zouden begraven worden onder het vele nieuws en de vele aankondigingen van E3. Nu het zo stil is heeft Sony het rijk alleen. Ik had echter verwacht dat een nieuwe God of War toch met wat meer vuurwerk aangekondigd zou worden. Dit is allemaal wat tam.

Daar heb je wel gelijk in, maar met een goede e3 presentatie met veel verassingen krijgen ze wel de pers mee. Op die manier bereiken ze wel jan alleman, zeker aangezien gamenieuws steeds meer mainstream wordt (tv gidsen, de gratis dagbladen etc. doen allemaal wel iets over de e3 neerknallen). Ik hoop dat ze ten minste enkele titels achterhouden om indruk te maken op de beurs. En het is inderdaad een beetje tam voor een GoW.

Level 11 96%

Nog 71 XP voor level 12

Gelukkig geen God of War IV. Hopelijk kan deze de nare nasmaak van III wegpoetsen. Wat een kuteinde was dat zeg.

Level 35 95%

Nog 895 XP voor level 36

Ik had graag misschien een nieuwe setting gezien, geen Kratos meer maar een andere mythologie (Noors met Tyr). Maar goed ben erg benieuwd wat ze met deze prequel gaan doen.

Level 20 98%

Nog 111 XP voor level 21

Het einde sloeg inderdaad net de plank mis, maar kut vond ik het niet. Gewoon niet bijzonder en een beetje onzinnig. Jammer, aangezien ik het verhaal van GoW oprecht meer dan vermakelijk vond (met name 1 en 2). Iedereen zeikt er zo op, maar dat is volgens mij puur vanwege de vrije loop met de mythologie. De manier waarop alles uit de doeken wordt gedaan vind ik in ieder geval boven gemiddeld binnen de gameindustrie (art direction, setpieces, pacing etc.).Eindgevechten vond ik trouwens wel erg vet. Zowieso vond ik de eindbazen in 3 wel goed gedaan. Met name Hades, Hercules en Chronos.

Eindes zijn deze generatie helaas vaak een beetje bout. Dan heb ik liever een cliche einde volgens het boekje dan van die misplaatste weirde shit of zelfs geen einde.

Level 50 99%

Nog 77 XP voor level 51

Deel 2 had echt het slechtste verhaal in een game allertijden. De pacing was echt belachelijk slecht. De hele game om de Sisters of Fate te vinden en bijna nul verhaal tussendoor. Toen ik in de Loom Chamber kwam had ik verre van het idee dat de game al aan het eindigen was. Dan opeens de Sisters of Fate, (wat maar 1 entiteit was, waardoor ik dacht, ok 1 down, 1 to go? Bleek het al klaar.) en dan maakt Zeus nog een beetje de dingen goed.

Gow 3 vond ik kwa verhaal een stuk beter, maar daar was het einde met ''hope'' en al die bagger weer slecht.

Gow ! was qua verhaal absoluut het beste, gevolgd door Ghost of Sparta.

Level 35 96%

Nog 684 XP voor level 36

Deel 2 had echt het slechtste verhaal in een game allertijden. De pacing was echt belachelijk slecht. De hele game om de Sisters of Fate te vinden en bijna nul verhaal tussendoor. Toen ik in de Loom Chamber kwam had ik verre van het idee dat de game al aan het eindigen was. Dan opeens de Sisters of Fate, (wat maar 1 entiteit was, waardoor ik dacht, ok 1 down, 1 to go? Bleek het al klaar.) en dan maakt Zeus nog een beetje de dingen goed.

Gow 3 vond ik kwa verhaal een stuk beter, maar daar was het einde met ''hope'' en al die bagger weer slecht.

Gow ! was qua verhaal absoluut het beste, gevolgd door Ghost of Sparta.

Wtf? Pacing was bijna perfect in deel 2, en het walst ook over de andere delen heen. Er is er niet één dat in de buurt komt. Deel 1 is 2e beste, vooral omdat verhaal daar boeiender in was maar die was te kort naar mijn mening. Deel 2 heeft alles: pacing, lengte, epic bossfights, challenge.

Nou ja, meningen verschillen...

Level 4 96%

Nog 9 XP voor level 5

Ik vond deel 1 en 2 nou juist super en deel 3 beetje eentonig

Level 37 95%

Nog 969 XP voor level 38

Ik vond deel 3 absoluut niet memorabel, gameplay exact hetzelfde en alles gewoon weer net iets grootser en mooier dan de vorige delen, ook al was het leveldesign op de titanenlevels na gewoon enorm saai, ik moet soms zelfs twijfelen of ik een bepaald level nou in deel 2 of deel 3 had gespeeld...

Ik ben ook allang weer vergeten hoe het verhaal precies liep

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.