Hopen dat het nog wat wordt met Sega als ontwikkelaar.
Sega maakt anders zeer goeie strategy games, enigste wat mis zou kunnen gaan is dat ze de feel van CoH weglaten maar dat lijkt me onmogelijk aangezien er nog steeds dezelfde devs opzitten en de game al behoorlijk lang in ontwikkeling is.
Ik heb een Steam key voor de beta march test over, ik weet niet of hij nog aan de gang is. de eerste die op dit bericht reageert krijgt de key via een PM toegestuurd.
Toen ik in steam een tweede ongebruikte beta code invulde kreeg ik dit scherm.
De volgende testfase gaat dus Company of Heroes 2 - Test Build - Standard Game heten, wat waarschijnlijk betekent dat het dan ook mogelijk is om een deel van de singleplayer te spelen.
Post was bewerkt op 13 april 2013, 17:00 door Timka100
Wat vinden jullie van de game? Ik kan me er weer net als bij COH goed mee vermaken, maar toch mis ik vernieuwing. Eigenlijk is het zo dat ik zelfs goed moet zoeken naar vernieuwing. Qua graphics kan ik niks inhoudelijks toevoegen aangezien ik hem op low/medium draai, maar over de gameplay kan ik natuurlijk genoeg vertellen. Het 'freeze' element in bepaalde maps is wel leuk en geeft wat meer dynamiek in het gevecht, maar dat het nou heel bijzonder is, nee.
Wat vinden jullie van de game? Ik kan me er weer net als bij COH goed mee vermaken, maar toch mis ik vernieuwing. Eigenlijk is het zo dat ik zelfs goed moet zoeken naar vernieuwing. Qua graphics kan ik niks inhoudelijks toevoegen aangezien ik hem op low/medium draai, maar over de gameplay kan ik natuurlijk genoeg vertellen. Het 'freeze' element in bepaalde maps is wel leuk en geeft wat meer dynamiek in het gevecht, maar dat het nou heel bijzonder is, nee.
Zowel qua graphics als qua gameplay lijkt het me gewoon op COH1...
Ja hè? Daarbij vind ik de AI ook nog altijd om te huilen en de movement paths zijn ook heel raar. Het komt vaak genoeg voor dat ik units kwijt raak omdat ze rechtstreeks de vijandelijke linie doorkruisen.
Ook vind ik de interface wbt. teamchat erg tekort schieten en wil ik lobby's hebben.
Al met al, ik heb geen idee waar ze al die tijd mee bezig zijn geweest...
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.