Famitsu has some major Atlus news this week. The magazine reveals that development has started on Shin Megami Tensei IV. The target for this latest numbered entry in the franchise is 3DS.
According to Sinobi, who gets Famitsu in advance, Atlus will open an official site for the game at megaten4.jp tomorrow.
Japan kunnen ze nu wel op hun buik schrijven, ja... Nu moeten ze wel met heul veul grote dingen komen voor het westen, anders kunnen ze gelijk inpakken.
Nee maar serieus, dit is huge nieuws. En btw, een huge klap ook voor Sony. Geen DQ, geen MH, geen SMT, betekent in feite geen sales.
Er is nog altijd Persona 4 the Golden... uh.. yeah.
Vraag me wel af wat Sony aan het doen is. Vita spelers moeten op dit moment Resistance ophypen...
Het geinige is, een tijdje geleden hoorde ik al een gerucht van een kennis van mij. Maar dat was was het was, een gerucht, waarschijnlijk gebasseerd op wishfull thinking ofzo. Maar dat het nu echt komt is damn nice! Maar mag ook wel, het is bijna 10 jaar geleden sinds het laatste main-deel.
Op DQ en FF na de grootste RPG serie ja, hoewel misschien MH tegenwoordig op de 3e plek staat. Maar ja, SMT is er behoorlijk groot. Nedgame heeft dacht is nog wel SJ staan.
Op DQ en FF na de grootste RPG serie ja, hoewel misschien MH tegenwoordig op de 3e plek staat. Maar ja, SMT is er behoorlijk groot. Nedgame heeft dacht is nog wel SJ staan.
ja het is een import... maar het valt nog best mee hoor. Let wel, het is Atlus, dus eens ze weg zijn, zijn ze weg. En dan gaat de prijs alleen nog maar omhoog.