Ben momenteel zelf met dingen bezig, maar ik ben echt slecht zonder een keyboard. Binnenkort dus even een synth gaan zoeken, maakt het werk stuk makkelijker
Hercules is altijd wel prima spul, ik zou echter een midi controller nemen die een effectenbar heeft, maar dat komt ook omdat ik daar zelf regelmatig mee werk.
Beste een aardig mix, vind het alleen jammer dat je heel vaak hetzelfde trucje doet bij een overgang. Ik maak me er zelf ook vaak genoeg schuldig aan, maar probeer het zoveel mogelijk te voorkomen en het meer in te mixen.
Ja ik probeer en leer ook steeds meer nieuwe dingen om te inmixen, maar ik ben pas eigenlijk pas begonnen. Kan nu al beatmatchen, na 1 maand tijd dusja:) Ik probeer zoveel mogelijk te leren en nieuwe technieken te ontdekken en mss na een tijdje wat producen:)
Klopt, ik draai ook voornamelijk progressive house. Ik wil nog wel een keer een deep house setje proberen te maken, maar voorlopig hou ik me bezig met progressive.
Voor de liefhebbers heb ik nog mooi MIDI-controllertje te koop, ik ga stoppen met het DJ'en en me meer verdiepen in producen. Ziehier link naar het topic op InsideGamer: Klik hier, of voor meer info en foto's: Klik hier.
Hij is nog zgan, 5 keer gebruikt en er zitten wat extra's bij. Te koop voor 175 euro of te ruil tegen een goede XBOX360.