[2012] 3DS lege portomonnee topic

Level 59 99%

Nog 79 XP voor level 60

Holy shit, hebben jullie (als 3DS eigenaar) het door?

Er komt de komende maanden zoveel uit, dit gaat gewoon zeer doen aan je portemonnee.

***edit: op basis van eerste reply, topic is niet geschikt voor puisterige kids die bloedjes willen zien. Dit is voor de gameplay liefhebber, de liefhebber van fun.***

Wat kunnen we de komende tijd verwachten?

- Heroes of Ruin - 15 juni

- Mutant Mudds - 21 juni - eSHOP Titel

- Harvest moon: the tale of two towns - 22 juni

- Spirit Camera: The Cursed Memoir - 29 juni

- Etrian Odyssey IV - 5 juli

- Theatrhythm Final Fantasy - 6 juli

- Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance - 20 juli

- New Super Mario Bros 2 - 12 augustus

- Pro Evolution Soccer 2013 3D - 12 oktober

- Epic Mickey 2: Power of Illusion - 18 november

- Luigi Mansion - december

- Paper Mario - december

- Fire Emblem - 2012?

- Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate Release - 2012?

- Animal Crossing - 2012?

Ander mooi statement is dat Nintendo elke WiiU en 3DS game in 2 vormen wilt aanbieden, dwz online en retail. De keuze is dus aan de consument of ze hun spel in fysieke vorm willen hebben, of in bit en bytes op hun SD-kaartje.

Welke games gaan jullie kopen?

Koekie gaat voor:

- Mutant mudds

- New mario bros 2

- Luigi Mansion

- Paper Mario

Level 26 94%

Nog 539 XP voor level 27

Zien er stuk voor stuk niet uit, are you even trying Nintendo?

Level 75 97%

Nog 2643 XP voor level 76

Ga weg Heester.

- Paper Mario

- Luigi's Mansion DM

- Fire Emblem

- Castlevania MoF

- Epic Mickey

- SMT Devil Survivor Overclocked

Mooie selectie me dunkt. Al zien de twee S-E titels er ook zeer charmant uit. Theatrrhythm is nu € 28 bij amazon.co.uk.

Level 18 98%

Nog 81 XP voor level 19

Mutant Mudds, New Super Bros 2 en Paper Mario voor mij. Zouden Mirror of Fate en Fire Emblem ook niet dit jaar uitkomen?

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

- Fire Emblem

- Super Mario 3D Land :'D

- Heroes of Ruin

- Castlevania/Epic Mickey

- Rune Factory 4 (als dat spel grotvoldommen eens hierheen komt)

Waarschijnlijk wordt alles behalve FE en SM3DL een verzameling budgetbaktitels. Damn, ik ben jaloers of die Vita-bezitters. Hun financiële huishouden moet zo makkelijk zijn. (Volgens mij heb ik dat overigens al eerder opgemerkt :'D )

Level 25 96%

Nog 312 XP voor level 26

- Heroes of Ruin ( zometeen kopen ! :D )

- Harvest moon: the tale of two towns - 22 juni (misschien weet ik niet zeker)

- Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance - 20 juli (1000 mijoen keer must buy :'D )

- New Super Mario Bros 2 - 12 augustus (misschien, maar gaat er waarschijnlijk wel komen :P )

- Luigi Mansion - december ( day 1 buy ! )

- Super Paper Mario : Sticker Star (day 1 buy !)

Level 53 97%

Nog 955 XP voor level 54

Valt die nieuwe Kingdom Hearts ook te spelen als het je eerste is?

Moderator
Level 74 97%

Nog 2835 XP voor level 75

Etrian Odyssey <3 <3 <3

Yggdrasil labyrinth, here I cum! :]

Ik hoop dat een westerse release niet lang meer op zich zal laten wachten!

Level 41 96%

Nog 841 XP voor level 42

Hmm... Seriously? Alleen Luigi's Mansion en Paper Mario spreekt me van koekie's lijst aan. Castlevania zou tof zijn als dat dit jaar nog komt, maar dat betwijfel ik. Dus ben het absoluut niet eens met de OP...

Level 38 96%

Nog 766 XP voor level 39

Mutant mudds? Ik heb iets gemist blijkbaar, even zoeken op die titel. Harvest moon, nja, eigenlijk kon alleen "Back to Nature" mij zeer goed bekoren, het deel op de 'Cube vond ik veel minder leuk, maar misschien moet ik het weer eens proberen.

Heroes of Ruin al zo snel? 0_o Fuck, ik heb nog wel geld, maar moet wel wat overhouden voor Italië :O Topic is wel erg passend ja... Anyway, mijn lijstje van games die ik wil:

- Heroes of Ruin

- Etrian Odyssey IV

- Harvest moon (misschien dan)

- Theatrhythm Final Fantasy (heb ik even gespeeld in japan in een winkel, erg leuk. Het wordt tevens mijn eerste rythm game, afgezien van Donkey Konga dan)

- Epic Mickey 2: Power of Illusion (FUCK YEAH SPRITES!!!)

- Luigi's Mansion

- Paper Mario

Nee, geen new mario bros voor mij dit keer... Even wat lezen over Mutant Mudds.

Level 9 91%

Nog 99 XP voor level 10

Paper Mario

Luigi's Mansion

Pokemon :P

En daarnaast nog 3/4 titels die ik nauw in de gaten houd of het aan mijn verwachtingen voldoet.

Iemand hier trouwens een PES/FIFA op 3DS gespeeld? Hoe is dit ervaren?

Level 59 99%

Nog 79 XP voor level 60

PES 2011 was niet schokkend, maar wel erg leuk speelbaar. Wat problemen met laadtijden, maar voor de rest ging het wel.

Level 33 98%

Nog 283 XP voor level 34

Zeker weten:

Paper Mario: Sticker Star

Luigi's Mansion: Dark Moon

New Super Mario Bros 2

Castlevania: Mirror of Fate (als die uitkomt dit jaar)

Animal Crossing (idem dito)

Fire Emblem (idem dito)

Misschien:

Epic Mickey 2: Power of Illusion

Heroes of Ruin

Druk jaar inderdaad. Maar goed, ik hou toch geld over omdat het console-aanbod maar karig is dit jaar (drie games).

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

Is dit van de 3DS-versie?

Level 23 94%

Nog 439 XP voor level 24

Aah, Gaming heaven bestaat toch nog:)

Level 59 99%

Nog 79 XP voor level 60

Is dit van de 3DS-versie?

jup

Level 25 96%

Nog 312 XP voor level 26

Denk dat je het verhaal moeilijk mee gaat krijgen. Maar de Kingdom Hearts Wiki bied een goeie oplossing om het verhaal alsnog te begrijpen

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

Het ziet er eng veel beter uit dan op de DS, en dat terwijl het op RF1 na de best uitziende game op de NDS was.

Level 29 97%

Nog 296 XP voor level 30

Denk dat je het verhaal moeilijk mee gaat krijgen. Maar de Kingdom Hearts Wiki bied een goeie oplossing om het verhaal alsnog te begrijpen

Voor mij een must-buy deze titel, maar als het je eerste titel is het mogelijk maar zul je er alleen niet heel veel van snappen.

Bepaalde dingen kun je wel lezen op internet maar het gevoel is gewoon anders, want als je de 6 andere games gespeeld hebt of alleen over hebt gelezen het is wel minder leuk omdat je bepaalde karakteristieke quotes gewoon mist.

Als je ooit de kans hebt om meer delen te spelen dan zou ik deze game wel gewoon kopen op de eerste dag

Maar als je denkt dat het niet het geval is dan zou ik hem nog even laten liggen tot de game wat goed koper is geworden want anders gaat het wel heel teleurstellen :)

Level 20 97%

Nog 167 XP voor level 21

Met die wiki's heb je in elk geval genoeg leesvoer :P Toch zou ik aanraden de maindelen gewoon te spelen voor de ervaring. Magische games _O_ Dit is nou een reeks waar echt een HD re release van moeten komen, zodat iedereen het gewoon allemaal heeft beleefd. De serie is te verdeeld nu.

Level 53 97%

Nog 955 XP voor level 54

Hoe kan je dat allemaal onthouden, zelfs al heb je de games gespeeld :/

Sodeju.

Pass :lol:

Level 59 99%

Nog 79 XP voor level 60

Ik heb ergens een KH game gespeeld op de PS2 en op de GBA, maar zonder het verhaal erom heen vond ik het geniale games :)

Moderator
Level 74 97%

Nog 2835 XP voor level 75

Ik vond de eerste KH game tof. Toen kwam die tweede game en toen had ik al zoiets van "boring...". En gelukkig kwam DDS2 een paar maandjes erna :7

Level 53 97%

Nog 955 XP voor level 54

Oh als het verhaal te negeren valt is er geen probleem. Dan haal ik wellicht 358 ofzo day´s eens uit de budgetbak, want dat Final Fantasy meets Disney gedoe is zo kjoet! <3

Ontopic: Paper Mario. That is all.

Level 25 96%

Nog 312 XP voor level 26

het verhaal valt zeker niet te nergeren. Je mist dan gewoon de hele reden waarom je de game speelt en waarom je de vijanden aan het verslaan bent. Ik heb tot nu toe elk deel gespeeld en vind het verhaal echt geweldig. Zo ingewikkeld dat het leuk is om uit te zoeken en te speculeren :) Deze game is voor mij de grootste reden geweest om een 3DS te halen !

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.