In welke game heb jij de meeste uren van je leven gestoken?

Level 6 71%

Nog 160 XP voor level 7

Welke game heeft jouw de meeste tijd van jouw leven gekost, let op het moet echt een specifieke game zijn, geen game serie. Dus zeg niet de Zelda serie, noem dan het specifieke deel bijvoorbeeld Zelda Oot.

De game waar ik de meeste tijd van mijn leven in heb besteed moet met een playtime van 267 dagen en 13 uren, World of Warcraft zijn. Er is geen game die mij meer van mijn leven heeft gekost als deze game.

Welke game is dit voor jullie?

Level 20 92%

Nog 430 XP voor level 21

Wow er komen steeds meer topics, ik heb mijn meeste uren in Call of Duty 4 gestoken. Geweldige game, alles erna bergafwaarts.

Moderator
Level 74 97%

Nog 2061 XP voor level 75

Ik denk dat als ik een top 3 moet maken:

1. Super Mario Bros.

De game die ik op een gegeven moment helemaal uit mijn hoofd kende. En ook nu nog extreem tof om te spelen!

2. Shin Megami Tensei: Nocturne

Een game die ik af en aan speel sinds die uitkwam bijna 10 jaar geleden. Al mijn saves (originele games, dus geen copies etc.) bij elkaar? Over de 1000 uren denk ik.

3. Quake

Extreem veel gespeeld. Ik ben (was? al jaren niet meer gespeeld) er ook tering goed in. En ik kreeg onlangs een doosje diskettes weer terug waarom wat eigen gemaakte levels staan. Samen met de diverse 3D editors die ik gebruikte om levels te maken uren en uren en uren in gestoken.

Moderator
Level 43 98%

Nog 374 XP voor level 44

Pfff, nooit een mensenleven in een game gestoken, maar enkele games waar ik zeker 100+ uur in heb zitten:

C&C Red Alert 2

Anno 1503

CoD: MW2

TES: Oblivion (en in mindere mate Skyrim)

Fallout (New Vegas)

Stronghold

GTA San Andreas

Tekken 3

Level 68 99%

Nog 24 XP voor level 69

Fire Emblem (7)

Pokemon Silver/Gold/Crystal

Super Smash Bros. Melee

Super Mario World

Level 42 97%

Nog 656 XP voor level 43

Counter-strike tot en met 1.6 een aantal jaren serieus gespeeld. Geen idee hoeveel uur, maar duizenden in ieder geval wel.

Level 40 99%

Nog 199 XP voor level 41

267 dagen, dat is behoorlijk extreem moet ik toegeven, zolang kan ik me niet vastpinnen op één spel.

Mijn record is een dikke duizend uur in de virtuele wereld van Guild Wars Prophecies. Ook de game die ik over de langste periode intensief gespeeld heb (tiental maanden). Verder zit ik met alle Championship en Football Managers te samen ook ruimschoots over de duizend uur, maar dat is over een periode van tien jaar. Alle Pokémon games te samen zal ook minstens vijfhonderd uur zijn naar schatting. Pokémon en Football Manager ben ik wel wat beu, de games kunnen me niet echt meer boeien eigenlijk, zeker Pokémon niet met hun bespottelijk monster design. Enkel de oude CM 03/04 speel ik nog een paar dagen per maand in LAN.

StarCraft 2 zal ik in totaal ook zeker een driehondertal uur gespeeld hebben, Halo 3 ook zoiets, voornamelijk splitscreen multiplayer al dan niet online. CoD 4 een tweehonderdtal uur net als Oblivion, Rome Total War, Battle for Middle Earth 2 en Halo 2 (splitscreen multiplayer wederom). Mount and Blade ongeveer 150 uur gespeeld, voornamelijk door mods en Fallout 3 door triple replay en mods. Dat zijn zowat de voornaamste. Voor de rest nog een tiental games waarin ik ook honderd uur of meer gestoken heb. Waaronder: Age of Empires 2, GTA Vice, Red Dead Redemption, Skyrim, Shogun 2 TW, Warcraft 3...

Uiteindelijk raak ik alles na een tijdje wel beu, althans voorlopig.

Ik mis schoolvakanties, dertig vakantiedagen per jaar is veel te weinig. :(

Level 21 98%

Nog 109 XP voor level 22

Ik denk dat ik het ook maar moet houden bij een lijstje van 100+

The Elder Scrolls IV: Oblivion (250+ uur)

Team Fortress 2 (183 uur)

Left 4 Dead 2 (179 uur)

Vermoedelijk

Beyond Good & Evil (2 volledige playthroughs)

Grand Theft Auto 2/3/San Andreas

Wolfenstein: Enemy Territory

Capitalism II

Pokémon Red & Blue (2 playthroughs elk)

Super Mario Bros (2 playthroughs)

Black & White

Rollercoaster Tycoon (gewoon jarenlang regelmatig gespeeld)

Zal het later enigszins aan proberen te vullen.

Level 25 93%

Nog 668 XP voor level 26

Lastig, sowieso zal het wel een game zijn van toen ik een stuk jonger was. Toen kon ik games toch wel wat vaker spelen voor ze me begonnen te vervelen. Of dat aan mijn jeugdige brein of de games lag weet ik niet zeker :P

Meest gespeeld:

Warcraft 3 en/of Command & Conquer: Red Alert 2

Andere games die ik veel gespeeld heb:

Grand Theft Auto: Vice City

Star Wars: Knights of the Old Republic (Echt te vaak uitgespeeld)

F-22 Air Dominance Fighter

Worms

Baldur's Gate 2

Rollercoaster Tycoon 1 & 2

PC games in de 90's, good times.

Level 27 94%

Nog 651 XP voor level 28

GTa serie / CoD / BF serie / Pokemon

Level 33 94%

Nog 918 XP voor level 34

World of Warcraft zal ongetwijfeld op één staan, maar aangezien ik geen actieve account meer heb kan ik geen exacte cijfers geven. Vlak daarachter zullen Baldur's Gate II, Civilization IV en Pokémon Gold komen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik denk toch wel minecraft en star wars battlefront 2

Level 59 99%

Nog 11 XP voor level 60

Call of duty: modern warfare 2

Dune 2

Micro Machines V3

Mortal Kombat 1

Breath of Fire III

Level 47 97%

Nog 918 XP voor level 48

Red Alert 2 staat nog altijd dik op 1 hier. Denk dat ik die game omgerekend dik een maand heb gespeeld. Daarna waarschijnlijk Modern Warfare 2 met een week of 3. Daarna in willekeurige volgorde Mario 3, ALTTP, Fire Emblem RD, Theme Hospital, Rock Band 2, Street Fighter II, Mario Kart SNES en DS en natuurlijk Tetris

Level 47 97%

Nog 918 XP voor level 48

Kut Android

Level 59 99%

Nog 11 XP voor level 60

ALTTP vergeten, doodgespeeld :)

Level 47 97%

Nog 918 XP voor level 48

Red Alert 2 staat nog altijd dik op 1 hier. Denk dat ik die game omgerekend dik een maand heb gespeeld. Daarna waarschijnlijk Modern Warfare 2 met een week of 3. Daarna in willekeurige volgorde Mario 3, ALTTP, Fire Emblem RD, Theme Hospital, Rock Band 2 en natuurlijk Tetris

Level 59 99%

Nog 11 XP voor level 60

wat?

Level 19 99%

Nog 22 XP voor level 20

Ik heb RuneScape het langst gespeeld met ook iets van tweehonderd-nogwat dagen. Waarschijnlijk is Pokémon Silver tweede (meerdere keren 200+ uur gehaald) en RCT(1 en 2) dingen ook aardig mee. Verder komen de vaak gespeelde klassiekers naar boven, zoals Brawl, SMB 3, Nintendo World Cup en Link's Awakening.

Level 35 96%

Nog 644 XP voor level 36

Goede vraag, ik denk Pokémon en de meeste SNES games die ik heb. Die speel ik af en toe nog steeds namelijk :P

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Pokemon Silver. Tot op de dag van vandaag (nee dat is niet waar vorige maand) 750+ uur. Maar vorige maand is mijn batterijtje ermee gestopt. Deze week dus tijd voor operatie vervanging batterij.

Level 19 91%

Nog 468 XP voor level 20

World of Warcraft

League of Legends

Final Fantasy 12

Final Fantasy 8

Unreal Tournament

Level 23 94%

Nog 407 XP voor level 24

Meeste games toch rond een uur of 20.

1. Xenoblade 110+ uur

2. Xenogears 70+ uur

3. Persona 3 70+ uur

4. Persona 4 70 + uur

3. Final Fantasy 8 & 10, Tales of Symphonia 40 + uur

Vroeger veel Mario 64 en Rayman 2, Pokemon Gold en talloze uren op de pc gegamed, geen idee hoe lang ik dat gedaan heb.

Level 43 99%

Nog 94 XP voor level 44

Waarschijnlijk Heroes III, vroeger dagen achter elkaar gespeeld en speel het nu ook nog weleens omdat het nog steeds een van de beste spellen ooit is.

Level 25 97%

Nog 274 XP voor level 26

- Super Mario 64 (N64): rond de 120 uur (tel er maar 80 bij op als je de DS remake mee telt.)

- Kingdom Hearts (PS2): Meerdere keren (ongeveer 3) uitgespeeld, rond de 140 uur

- Kingdom Hearts 2 (PS2): Maar twee keer uitgespeeld maar mij eerste save alle characters naar lvl 99 getrained (waarom weet ik niet xD), rond de 100 uur

- Dragon Quest VIII (PS2) Journey of the Cursed King : 200 uur

- Super Smash Bros Brawl (Wii): 528 uur en 13 minuten

- Call of Duty Black Ops (Wii) : 314 uur en 28 minuten

- Monster Hunter Tri (Wii): 589 uur en 53 minuten !

- Xenoblade Chronicles (Wii): Teller staat nu op 256 uur en loopt nog op :)

- Dota(2)(PC): Dota 1 over de 900 uur. Dota 2 nog steeds in beta maar de teller staat al op 100 uur (kan je na gaan als de game daadwerkelijk uit is.)

Zal er zeker nog een paar vergeten zijn maar deze komen het eerste in me op.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.