267 dagen, dat is behoorlijk extreem moet ik toegeven, zolang kan ik me niet vastpinnen op één spel.
Mijn record is een dikke duizend uur in de virtuele wereld van Guild Wars Prophecies. Ook de game die ik over de langste periode intensief gespeeld heb (tiental maanden). Verder zit ik met alle Championship en Football Managers te samen ook ruimschoots over de duizend uur, maar dat is over een periode van tien jaar. Alle Pokémon games te samen zal ook minstens vijfhonderd uur zijn naar schatting. Pokémon en Football Manager ben ik wel wat beu, de games kunnen me niet echt meer boeien eigenlijk, zeker Pokémon niet met hun bespottelijk monster design. Enkel de oude CM 03/04 speel ik nog een paar dagen per maand in LAN.
StarCraft 2 zal ik in totaal ook zeker een driehondertal uur gespeeld hebben, Halo 3 ook zoiets, voornamelijk splitscreen multiplayer al dan niet online. CoD 4 een tweehonderdtal uur net als Oblivion, Rome Total War, Battle for Middle Earth 2 en Halo 2 (splitscreen multiplayer wederom). Mount and Blade ongeveer 150 uur gespeeld, voornamelijk door mods en Fallout 3 door triple replay en mods. Dat zijn zowat de voornaamste. Voor de rest nog een tiental games waarin ik ook honderd uur of meer gestoken heb. Waaronder: Age of Empires 2, GTA Vice, Red Dead Redemption, Skyrim, Shogun 2 TW, Warcraft 3...
Uiteindelijk raak ik alles na een tijdje wel beu, althans voorlopig.
Ik mis schoolvakanties, dertig vakantiedagen per jaar is veel te weinig.