- Operation Flashpoint Red River - 6 euro - Rainbow six Vegas - 5 euro (Rainbow Six Vegas 1&2 voor slechts 7,50) - Rainbow six Vegas2 - 5 euro (Rainbow Six Vegas 1&2 voor slechts 7,50) - Top Spin3 - 4,50 euro - Dragon Age: Origins - 10 euro
Ik heb Call of Duty 4 voor je. Ik zie eigenlijk niet echt een game van jou die mij interesseert, wil je COD4 ook van mij kopen? Ik wil er erg graag van af. Zo ja, wat bied je?
[quote="aarjen116"]Ik heb Call of Duty 4 voor je. Ik zie eigenlijk niet echt een game van jou die mij interesseert, wil je COD4 ook van mij kopen? Ik wil er erg graag van af. :P Zo ja, wat bied je?[/quote]
Uhm ik wil er 6 euro voor betalen inclusief verzenden.
Ik heb Call of Duty 4 voor je. Ik zie eigenlijk niet echt een game van jou die mij interesseert, wil je COD4 ook van mij kopen? Ik wil er erg graag van af. Zo ja, wat bied je?
Uhm ik wil er 6 euro voor betalen inclusief verzenden.
Ontopic: Oblivion is ook al verkocht!
Eigenlijk vind ik 6 euro inclusief verzendkosten wel wat weinig. Als je de verzendkosten eraf haalt blijft er niet erg veel meer over. Wil je misschien een hoger bod doen?
Ik heb de prijzen wat aangepast. Voor Red River vraag ik nog maar 6 euro incl. verzending. Voor Rainbow Six Vegas 1&2 slechts 7,50 en voor Nail'd slechts 5 euro incl. verzending.