Tear Away

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik wil deze game wel aan mijn collectie toevoegen. Haal hem dus gewoon dag 1. Was deze game eigenlijk compleet vergeten, het is dat ik dit topic van de week weer zag.

Level 13 92%

Nog 177 XP voor level 14

Radiant Silvergun wrote on 3 september 2013 14:38:

Ik wil deze game wel aan mijn collectie toevoegen. Haal hem dus gewoon dag 1. Was deze game eigenlijk compleet vergeten, het is dat ik dit topic van de week weer zag.

Ik heb geen enkele fysieke game voor mijn Vita. Alleen FF games + PS+ games. Een collectie opbouwen is er voor mij niet bij.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Als ik niet meer aan fysieke game's kon doen was ik meteen uit game's land gestapt. Extra ruimte in huis is ook niet verkeerd. :) Maar ik ben van de oude stempel zoals je ondertussen wel weet. Ik wil over 20 jaar alle hoesjes nog vast kunnen pakken en de cartridge in mijn handheld/console kunnen steken. :)

Ik dacht trouwens dat deze game al zeer binnenkort uit zou komen. Nu zag ik dat het "pas" eind november is.

Level 22 93%

Nog 478 XP voor level 23

Ook fysiek voor mij, niet omdat ik ook maar een bal geef om een hoesje, maar mijn 32 (29) gig kaartje begint vol te raken. Dus zowel deze als Killzone en wellicht FIFA 14 komen op cartridge.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Hoesjes ftw!

Level 30 95%

Nog 563 XP voor level 31

EDGE 9 out of 10

De game leek me al vanaf de eerste trailer geweldig. Met zo'n goede review van een kritisch blad wil ik opeens heel graag een Vita.

Redactie
Level 23 98%

Nog 148 XP voor level 24

Ik kan niet wachten tot de game uitkomt!

Level 16 90%

Nog 352 XP voor level 17

Hij is gisteren verzonden. Ik kijk hier eerlijk gezegd meer naar uit dan Zelda 3DS die ik hier al heb liggen.

Level 13 92%

Nog 177 XP voor level 14

30 euro in de PS Store. Nette prijs!

Zelfs Microsolygon is postief! Een 9,5!

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Makar wrote on 22 november 2013 13:35:

30 euro in de PS Store. Nette prijs!

Zelfs Microsolygon is postief! Een 9,5!

zag het net voor 25 op de PS store? (De webversie)

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Zo, deze game ook maar aangeschaft. Net even in de trein gespeeld en damn, dit tovert toch wel een glimlach op mijn gezicht hoor. :)

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

Hoe bevalt de game jongens? Mijn Vita is toe aan een kleine revival

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Solide platformgame! Erg leuke stijl, wordt je spontaan vrolijk van. ^_^

Bovendien kan je vrijwel alle beesten die je tegenkomt unlocken als bouwplaat die je zelf via Tearaway.me kan uitprinten, dus als je creatief ingesteld bent heeft Media Molecule weer een geslaagde game voor je afgleverd :P

Level 5 89%

Nog 42 XP voor level 6

Ik heb Tearaway gisteren helemaal uitgespeeld, erg leuke game, alleen als je alle trophies wil vrij spelen kom je nu nog tegen twee bugs aan, er is één scrap die soms wel en soms niet spawnt en foto's nemen in ieder chapter werkte in mijn geval niet, ik heb toen alle foto's gedelete en opnieuw in ieder chapter een foto genomen.

Vond deze een stuk leuker dan Paper Mario Sticker Star en zelfs een stukje leuker dan Mario 3D Land. Hier moet Sony echt meer mee doen qua marketing als ze de Vita succesvoller willen maken dan hij nu is.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.