Engeland - Premier League 2012/2013

Level 21 99%

Nog 46 XP voor level 22

Engeland - Premier League 2012/2013

Welkom bij het algemene Premier League 2012/2013 topic op InsideGamer.

Teams:

Fulham

Swansea

West Brom

Newcastle

West Ham

Reading

Stoke

Arsenal

Sunderland

Chelsea

Everton

Man City (Kampioen)

Man Utd

Southampton

Wigan

Tottenham

Aston Villa

Liverpool

Norwich

QPR 1

Level 40 99%

Nog 239 XP voor level 41

Petric on fire, zo gaat zijn rotseizoen bij Hamburg snel vergeten zijn.

Heerlijke goal van Gera ook. Heb gisteren eerste helft van Arsenal en L'pool gezien. Nu weer alle samenvattingen kijken, zalig dat het weer begonnen is.

En nog meer Belgen en spelers uit België, wat het voor mij nog interessanter maakt.

Check 4:50

Level 40 97%

Nog 527 XP voor level 41

Ik meen me in het vorige topic een discussie over de backpositie van United te herinneren. Nou, ze hebben die droomversterking binnen hoor:

Alexander Büttner _O-

Level 45 96%

Nog 1051 XP voor level 46

Your joking right? Buttner naar United? _O- :lol: :lol: _O-

Level 8 78%

Nog 211 XP voor level 9

Evra kan niet slapen vannacht.

Level 26 94%

Nog 587 XP voor level 27

Mensen die een goede site zoeken voor video's van alle grote competities:

http://www.footytube.com/

Oh en je mag mij altijd toevoegen als vriend/rivaal :P Gebruikersnaam is zelfde als IG ^_^

Btw: Chelsea FC <3

Level 10 97%

Nog 43 XP voor level 11

KUT Ik hoopte dat City zou verliezen aaaahh

Level 4 95%

Nog 11 XP voor level 5

Mensen die een goede site zoeken voor video's van alle grote competities:

http://www.footytube.com/

Oh en je mag mij altijd toevoegen als vriend/rivaal :P Gebruikersnaam is zelfde als IG ^_^

Btw: Chelsea FC <3

Thanks gebruikte altijd voetbaltube maar dis beter ;)

Level 21 99%

Nog 46 XP voor level 22

Footytube....klinkt meer als een rare voetsex fetish site, maar ik vertrouw je! ^_^

Level 44 97%

Nog 641 XP voor level 45

Het is toch mooi voor Büttner voor naar United te gaan?

Ik lees alleen maar negatieve reacties erover. United koopt niet zomaar een speler, ze zullen vast wel potentie zien in Büttner.

Deze speler kunnen ze makkelijk inzetten tegen de teams die minder zijn, zodat Evra kan rusten.

Dan kunnen ze Büttner flink trainen en misschien komt hij ooit nog in de selectie van Nederland, dan kun je die voor een mooi prijsje doorverkopen. Tenzij hij zo goed wordt, dat hij Evra makkelijk kan vervangen.

Ik zeg: Eerst afwachten.

Level 18 97%

Nog 99 XP voor level 19

Het is toch mooi voor Büttner voor naar United te gaan?

Ik lees alleen maar negatieve reacties erover. United koopt niet zomaar een speler, ze zullen vast wel potentie zien in Büttner.

Deze speler kunnen ze makkelijk inzetten tegen de teams die minder zijn, zodat Evra kan rusten.

Dan kunnen ze Büttner flink trainen en misschien komt hij ooit nog in de selectie van Nederland, dan kun je die voor een mooi prijsje doorverkopen. Tenzij hij zo goed wordt, dat hij Evra makkelijk kan vervangen.

Ik zeg: Eerst afwachten.

De vraag is, waarom verhuren ze Fabio dan..?

Level 44 97%

Nog 641 XP voor level 45

Fabio is een stuk jonger dus die kunnen ze nog wat extra ervaring op laten doen bij een andere club.

Büttner is wel een stuk sterker dan Fabio, dus die kan wat meer incasseren.

Level 27 97%

Nog 303 XP voor level 28

Fabio is een stuk jonger dus die kunnen ze nog wat extra ervaring op laten doen bij een andere club.

Büttner is wel een stuk sterker dan Fabio, dus die kan wat meer incasseren.

Fabio is uit 1990, Buttner uit 1989. Dat scheelt dus niet veel.

Evra is linksback no.1. Bij een club als Man Utd wil je je posities dubbel, misschien zelfs wel driedubbel bezet hebben. Die lui spelen met alle competities bij elkaar gigantisch veel wedstrijden (60 ofzo?). Tel daarbij op dat Buttner ook als linkshalf/linksbuiten kan worden ingezet...

Nu waren er al wat andere Premier League clubs geinteresseerd. Mocht hij mislukken bij United kunnen ze hem altijd nog aan zulke clubs slijten. Risicoloze investering.

Level 10 97%

Nog 43 XP voor level 11

Level 44 97%

Nog 641 XP voor level 45

http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... +(Football)

WTF Kaka naar Man Utd. Als dit waar is, dan gaat Man Utd iets te ver als je het mij vraagt, ze hebben nu goede spelers, Kaka zou overbodig zijn.

Level 45 96%

Nog 1051 XP voor level 46

On loan , prima dus ;)

Level 26 94%

Nog 587 XP voor level 27

Thanks gebruikte altijd voetbaltube maar dis beter ;)

Graag gedaan ^_^

Footytube....klinkt meer als een rare voetsex fetish site, maar ik vertrouw je! ^_^

LOL :lol: Dat is zelfs nog nooit bij mij opgekomen :') Hehe, je zal niet teleurgesteld worden :D

Level 4 95%

Nog 11 XP voor level 5

Nuri Sahin lijkt vandaag of morgen aangekondigd te gaan worden door Arsenal en Kaka's verhaal word steeds meer realiteit.

Level 34 97%

Nog 449 XP voor level 35

Damn, ben een paar dagen weg en Arsenal verliest twee key players. Song is echt een dumbass dat ie liever op de bank zit tegen clubjes als Sociedad en Malaga, dan dat ie speelt tegen clubs als Chelsea, United en City. Oké, je hebt meer kans op orijzen, maar je bent er geen echt onderdeel van. De vaste waarden in een elftal krijgen de eer.

En Van Persie, tja, jammer dan. Die gaat floppen bij United.

Level 4 95%

Nog 11 XP voor level 5

Scholes komt goed weg, psstttt Wapper: mijn fantasie FIFA opstelling volgens jou zie ik de laatste tijd vaak terug, Valenia opnieuw RB.

Level 34 97%

Nog 449 XP voor level 35

Waar heb je het over?

Level 4 95%

Nog 11 XP voor level 5

Waar heb je het over?

Een tijdje terug had ik een opstelling gemaakt (United).

Dit vond jij eerder een FIFA opstelling met Valencia RB ik zie hem nu weer in de basis als RB:P

Level 34 97%

Nog 449 XP voor level 35

Nee, ik vond Valencia op rechtsback gewoon onzinnig.

Ik noemde het een FIFA opstelling omdat je eigenlijk 5 aanvallers in de basis zette.

Level 26 94%

Nog 587 XP voor level 27

Go Everton!

Level 40 99%

Nog 239 XP voor level 41

Schitterende save van De Gea op een dodelijke vrije trap van Baines.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.