Petric on fire, zo gaat zijn rotseizoen bij Hamburg snel vergeten zijn.
Heerlijke goal van Gera ook. Heb gisteren eerste helft van Arsenal en L'pool gezien. Nu weer alle samenvattingen kijken, zalig dat het weer begonnen is.
En nog meer Belgen en spelers uit België, wat het voor mij nog interessanter maakt.
Het is toch mooi voor Büttner voor naar United te gaan?
Ik lees alleen maar negatieve reacties erover. United koopt niet zomaar een speler, ze zullen vast wel potentie zien in Büttner.
Deze speler kunnen ze makkelijk inzetten tegen de teams die minder zijn, zodat Evra kan rusten.
Dan kunnen ze Büttner flink trainen en misschien komt hij ooit nog in de selectie van Nederland, dan kun je die voor een mooi prijsje doorverkopen. Tenzij hij zo goed wordt, dat hij Evra makkelijk kan vervangen.
Het is toch mooi voor Büttner voor naar United te gaan?
Ik lees alleen maar negatieve reacties erover. United koopt niet zomaar een speler, ze zullen vast wel potentie zien in Büttner.
Deze speler kunnen ze makkelijk inzetten tegen de teams die minder zijn, zodat Evra kan rusten.
Dan kunnen ze Büttner flink trainen en misschien komt hij ooit nog in de selectie van Nederland, dan kun je die voor een mooi prijsje doorverkopen. Tenzij hij zo goed wordt, dat hij Evra makkelijk kan vervangen.
Fabio is een stuk jonger dus die kunnen ze nog wat extra ervaring op laten doen bij een andere club.
Büttner is wel een stuk sterker dan Fabio, dus die kan wat meer incasseren.
Fabio is uit 1990, Buttner uit 1989. Dat scheelt dus niet veel.
Evra is linksback no.1. Bij een club als Man Utd wil je je posities dubbel, misschien zelfs wel driedubbel bezet hebben. Die lui spelen met alle competities bij elkaar gigantisch veel wedstrijden (60 ofzo?). Tel daarbij op dat Buttner ook als linkshalf/linksbuiten kan worden ingezet...
Nu waren er al wat andere Premier League clubs geinteresseerd. Mocht hij mislukken bij United kunnen ze hem altijd nog aan zulke clubs slijten. Risicoloze investering.