InsideGamer Yugioh OT

Level 33 97%

Nog 482 XP voor level 34

Bad-Guys doen niet aan regels.

Boeie, als je in het hart van de kaarten gelooft, win je alles.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Bad-Guys doen niet aan regels.

Boeie, als je in het hart van de kaarten gelooft, win je alles.

Nu je het zo zegt, klinkt het best wel gay :lol:

Level 41 95%

Nog 1264 XP voor level 42

Ik speel zelf nog af en toe tegen mijn broers. Heb hier wel wat kaarten liggen, vijftal vaste decks. Best geslaagd alleen krijg je altijd die 'inflatie' waardoor kaarten steeds beter worden. De meeste kaartenspellen worden eigenlijk minder goed na verloop van tijd, als er nieuwe generaties blijven komen. Je zalige kaarten van reeks 1 en 2 zijn dan plots niets meer waard. Online met kaarten spelen vind ik minder interessant, tenzij er voor geld gespeeld wordt. Is het kaartenspel eigenlijk geen rip-off van Magic? toen ik het aan iemand uitlegde die Magic speelt, zij hij dat Magic heel gelijkaardig werkt.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Je kunt schijnbaar ook online spelen: http://www.yugioh-online.net/

Maar even gedownload, kijken of het wat is :P

Edit: Fuck, moet boosterpass codes kopen en die verkopen ze ook niet meer :') Waste of time...

Level 19 91%

Nog 476 XP voor level 20

trump kaarten

weet alleen niet waar mn deck is gebleven en volgens mij was ik blue eyes ultimate dragon ook kwijt geraakt maar whateva

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Dat zijn gewoon kaarten uit de movie boosterpack, wat overigens voor geen reet werkt.

Het tofste aan yugioh vond ik dat de tcg die gebaseerd was op de manga en anime een verdomd goed systeem heeft ontwikkeld voor duels, maar ook voor uitbreidingen.

Dat yugioh een magic basis heeft is duidelijk, want de mangaka heeft het oorpronkelijke spel daarop gebaseerd, later is dat spel populair geworden en aangepast. Ze verkopen nog steeds boosters en decks.

Ik heb zelf verschillende decks gehad. Laatste was een warrior deck. Maar goed de helft is daarvan al gebanned. Wat natuurlijk komt door de gebruikers die combinaties verzinnen waar je niets of vrijwel niets kan tegen doen.

Level 19 91%

Nog 476 XP voor level 20

Dat zijn gewoon kaarten uit de movie boosterpack, wat overigens voor geen reet werkt.

Level 26 96%

Nog 336 XP voor level 27

Die 5 kaarten , als je die op t veld had liggen had gewonnen <3 .

Level 23 95%

Nog 324 XP voor level 24

Exodia : The forbidden one

Ik heb trouwens hiervan de left Arm .. 1st edition

Level 19 91%

Nog 476 XP voor level 20

het was toch als je ze alle 5 in je hand had?

Level 29 94%

Nog 713 XP voor level 30

Exodia : The forbidden one

Ik heb trouwens hiervan de left Arm .. 1st edition

Level 23 91%

Nog 649 XP voor level 24

Hé ik had vroeger één van zijn benen.

En waren er ook niet 3 goddelijke beesten die bijna onmogelijk te verslaan waren?

Level 48 99%

Nog 314 XP voor level 49

Level 23 95%

Nog 324 XP voor level 24

Er zijn serieus echte kaarten van gemaakt. Maar die zijn fuu duur en de meeste zijn fake.. Ook zijn ze verboden op toernooien _O-

De enige kaart die ik nog echt in mijn collectie wil hebben is de Dark Magician girl <3

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Ik wilde altijd graag de Magician of Black Choas hebben, vind z'n vette kaart :P

Level 48 99%

Nog 314 XP voor level 49

ALle Dark Magician kaarten zijn vet. :] Dark MAgician Girl en die Chaos versie had ik graag nog willen hebben. Alleen jammer dat je bij die laatste zo'n Ritual Card nodig hebt. Zo irritant. Net als bij Black Luster Soldier en nog zo een waar ik niet op de naam kom.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Ik heb nooit Yugioh gekeken of gespeeld maar FUCK wat lijkt dit me vet. Serie maar eens kijken.

Level 8 87%

Nog 117 XP voor level 9

Ah, dit brengt herinneren terug. Had echt zoveel kaarten, weet niet waar ze gebleven zijn. Heb ook nog een action figure van Exodia. :)

Deze:

Redactie
Level 36 94%

Nog 1182 XP voor level 37

Suijin is mijn favoriete kaart. Heerlijk effect en als hij gecombineerd wordt met z'n twee broertjes... Damn wat een hard trio!

Ik heb ook nog steeds een deck ergens, maar 't is meer een gemixt deck dan eentje dat gericht is op één soort. Kan handig èn onhandig zijn, maar vooral 't laatste als ik kijk naar m'n laatste potjes tegen een vriendin met een Harpy-deck XD

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Dat jullie uberhaut weten wat voor deck jullie hebben :lol: Ik heb een zooitje goede kaarten bij elkaar gegooid en dat noem ik mijn deck :P Geen idee of die ergens op is gebaseerd onbewust.

Heb tevens deze geweldige kaart, gewoon een Blue Eyes of Dark Magician opofferen en BAM! 2x zoveel att points :D

Level 11 91%

Nog 161 XP voor level 12

Meh, ik snap persoonlijk niet wat mensen zo geweldig vinden aan Yu-Gi-Oh; Het is imo een watered-down versie van Magic: The Gathering met slechtere art.

Level 58 98%

Nog 826 XP voor level 59

Ik ben er vandaag achter gekomen dat iemand op Youtube Yu-Gi-Oh kaarten recenseert.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Ik speel zelf nog af en toe tegen mijn broers. Heb hier wel wat kaarten liggen, vijftal vaste decks. Best geslaagd alleen krijg je altijd die 'inflatie' waardoor kaarten steeds beter worden. De meeste kaartenspellen worden eigenlijk minder goed na verloop van tijd, als er nieuwe generaties blijven komen. Je zalige kaarten van reeks 1 en 2 zijn dan plots niets meer waard. Online met kaarten spelen vind ik minder interessant, tenzij er voor geld gespeeld wordt. Is het kaartenspel eigenlijk geen rip-off van Magic? toen ik het aan iemand uitlegde die Magic speelt, zij hij dat Magic heel gelijkaardig werkt.

Bij Yugioh valt de inflatie voor zover ik weet (met Synchro- en Xyz-monsters weet ik het niet) erg mee. Mede door een halfjaarlijkse update van de banlist blijft het spel in balans. Er was zelfs sprake van deflatie, om maar in economische termen te spreken, van de eerste naar een latere reeks kaarten. Kaarten als Raigeki en Monster Reborn werden vervangen door dieetversies, resp. Lightning Vortex en Premature Burial.

Wat me verder opvalt aan de vernieuwing is dat er eerder andere tactieken bijkomen die moeilijker te gebruiken zijn, maar net iets sterker. Eén van de voorbeelden is de chain-serie; je moet door telkens je kaarten bovenop andere kaarten ("chainen") te activeren, een chain opbouwen om sterke kaarten te kunnen activeren.

Als liefhebben van de vroege uren zie ik tevens dat effecten die eerst vrij uniek waren, plotseling aan de basis staan van een reeks kaarten met soortgelijke effecten. Eerst kon je bijvoorbeeld een kaart "permanent van het spel verwijderen", vervolgens werd het "van het spel verwijderen" en nu heet het "banishen". Nu zijn er zoveel kaarten die andere van het spel verwijderde kaarten terug kunnen roepen, dat de term "van het spel verwijderen" kant noch wal noch schip noch onderzeeër raakt.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Meh, ik snap persoonlijk niet wat mensen zo geweldig vinden aan Yu-Gi-Oh; Het is imo een watered-down versie van Magic: The Gathering met slechtere art.

Wellicht ook iets nostalgisch. Ik heb nooit Magic gespeeld, dus ik heb geen flauw idee wat de overeenkomsten en verschillen zijn. Het Pokemon-kaartspel schijnt alleen maar leuk te zijn geweest omdat het 'in' was, maar Yugioh is gewoon cool, aldus een taxichauffeur :7

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Is er trouwens iemand die mij het wel en wee van Xyz-monsters uit kan leggen? Ik kan geen uitsluitsel krijgen hoe het zit met Xyz materials waarop een continuous trap card (Nightmare Wheel/Spellbinding Circle) of een equip spell card werkt.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.