InsideGamer Yugioh OT

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ik heb nooit gewerkt met synchro of xyz monsters. Dat is echt nieuw voor mij. Maar het is gewoon een special summon monster dus ik denk dat normale effecten werken. Ook als je xyz monster overneemt bijvoorbeeld, zal je heel het pakket mee moeten nemen en niet alleen de xyz monster.

Ik wil nog wel een keer up to date komen met de regels, beste manier is denk ik de laatste videogame te halen. Die zijn altijd verbazingwekkend dichtbij de tcg en anime. Daarnaast vind ik vooral de oude erg leuk.

Maarja uitsluitsel krijgen, ik denk dat een goede benadering is om de anime te volgen. Dat is een beetje een losjes hoe de tcg werkt.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Ik zit inderdaad te wachten op een Yugioh-spel op de 3DS :P

Ik zal eens de anime afspeuren. Ik verwacht er eigenlijk niet al te veel van; de eerste paar edities namen het niet zo nauw met de regels.

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Yugi: ''Wait a minute, did you just summon a bunch of monsters in one turn?"

Kaiba: "Yeah, so?"

Yugi: "That's against the rules, isn't it?"

Kaiba: SCREW THE RULES I HAVE MONEY

Als je dan toch de animé gaat kijken, kijk dan de Abridged versie!

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

In de laatste 3 a 5 dagen heb ik 1,5 seizoen Yugioh gekeken. De gameplay in het eerste seizoen leek echt niets op de game zoals die toen ook al in de winkel lag (dat vond ik destijds al er verwarrend). Het blijft gewoon heerlijk wegkijken.

Level 19 91%

Nog 476 XP voor level 20

its time to

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDUEL

Level 35 95%

Nog 963 XP voor level 36

Yugi: ''Wait a minute, did you just summon a bunch of monsters in one turn?"

Kaiba: "Yeah, so?"

Yugi: "That's against the rules, isn't it?"

Kaiba: SCREW THE RULES I HAVE MONEY

Als je dan toch de animé gaat kijken, kijk dan de Abridged versie!

Brooklyn rage... BROOKLYN RAGE!

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

...In America!

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Weet iemand waar goede streams zijn van die serie? :P

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Abridged? Alles staat op YT.

Yugioh is te vinden in meerdere subs en dubs.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Via amazon had ik 8 battle packs van epic dawn, een haunted mine pack en sleeves besteld

Daar zaten wel een paar coole kaarten bij. Beetje jammer dat ik 2 keer Skull Arcfiend of Lighting kreeg (starfoil en gewoon rare). Gewoon voor de gein gedaan, maar ik zou nog graag een keer een complete collectie van Magician's Force(MFC)hebben. Ik mis er een stuk of 9, voornamelijk de meest zeldzame :P.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Wanneer gaan we duelleren? :'D

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Wanneer gaan we duelleren? :'D

Tijdens de film :'D

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Een paar kaarten die ik voor de lol gemaakt heb:

(Zo heb ik een hele deck gemaakt op basis van Nintendo. Waarschijnlijk is die eerder zwak dan overpowered.)

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Post je decks in spoilers!

"Warrior fun deck"

Monsters(20):

Kuriboh

Dark Mimic LV1

Cyber Valley

Mystic Swordsman LV2

Mystic Swordsman LV4

Night Assailant

Sangan

Exiled Force

Elemental Hero Bubbleman

Marauding Captain

Goblin Attack Force

Injection Fairy Lily

Obnoxious Celtic Guardian

Twin-Sword Marauder

D.D. Warrior Lady

The Tricky

Airknight Parshath

Mobius The Frost Monarch

Freed The Matchless General

Gorz The Emissary of Darkness

Magic(12):

Ego Boost

Scapegoat

Mystical Space Typhoon (2x)

Reload

Nobleman of Crossout

Heavy Storm

Dark Hole

Book of Moon

Swords Of Revealing Light

Different Dimension Capsule

Lightning Vortex

Trap(9):

Torrential Tribute

Good Goblin Housekeeping (2x)

Pixie Ring

Dust Tornado

Call Of The Haunted

Waboku

Mirror Force

Magic Cilinder

Extra:

Gem-Knight Pearl

"Burn Royal deck"

Monster(18)

Solar Flare Dragon (3x)

Fushi no Tori (3x)

Command Knight (2x)

Twin-Headed Fire Dragon

Stealth Bird

The Thing In The Crater

Night Assailant

Kuriboh

Spirit Reaper

Princess of Tsurugi

Iron Blacksmith Kotetsu

Ultimate Baseball Kid

Injection Fairy Lily

Magic(13)

Ookazi

Card Destruction

Nobleman Of Crossout

Wicked-Breaking Flamberge - Baou

Lightning Vortex

Meteor Destruction

Dark Room of Nightmare

Book of Moon

Scapegoat

Different Dimension Capsule

Heavy Storm

Reload

Emergency Provisions

Trap(9)

Dust Tornado

Dark Bribe

Backfire

Interdimensional Matter Transporter

Torrential Tribute

Spiritual Fire Art - Kurenai

Nightmare Wheel

Draining Shield

Call Of The Haunted

Extra:

Grenosaurus

Sidedeck:

Catapult Turtle

Cannon Soldier

Stumbling

Nitro Unit

Dark Snake Syndrome

Mask Of Dispel

Mask Of The Accursed

Mask of Weakness

Skull Invitation

Dark Coffin

Bad Reaction To Simochi

Drop Off

Solemn Wishes

Labyrinth of Nightmare

A Rival Appears!

Level 32 93%

Nog 1025 XP voor level 33

Yu-Gi-Oh, goede herinneringen aan. Vroeger rond m'n tiende door de anime erin gerold en bleef er een zwak voor houden. Heb m'n moeder nog het hele land door laten rijden op zoek naar een deck van Joey (want Kaiba en Yugi had iedereen al). Toen kreeg ik dat eindelijk, ging ik tegen een vriendje spelen die de sterkste kaarten uit zijn Kaiba en Yugi decks had samengevoegd, en verloor dus hopeloos :') Ook omdat we de effecten en spelregels nauwelijks snapten en maar wat deden. Als je de ATK en DEF punten kon lezen, was het wel goed xD

Indertijd ook nog een GBA spel ervan gekocht dat helemaal de regels aan zijn laars lapte, oa door type matchups te gebruiken (wat helemaal niet voorkomt in de spelregels) met types die niet eens bestonden, zoals Dreams en Forest. Ging puur om het hebben van zoveel mogelijk hoge ATK en DEF kaarten, en hopen dat de type matchup niet in jouw nadeel terecht kwam. Spell en Trap cards waren er nauwelijks en alle Effect monsters waren veranderd. Maar het was wel lekker simpel :lol:

Ik heb ook het spel Yu-Gi-Oh: Spirit Caller voor de DS, jammer dat het XD is maar toch wel vet. Redelijk veel kaarten, werkt zeer goed en laat je prettig kennis maken met hoe alles werkt (afgezien van de uiterst saaie optionele, tekstuele tutorials). Graphics zijn niet wow, maar ok. Heb dit veel gespeeld, laatste eindbaas was alleen impossible: hij had een deck puur gericht op Removed from play: hoe meer monsters hij en ik removed from play hadden, hoe sterker zijn monsters werden. Binnen no time had hij dan een of andere Sun Giant met 9000 ATK en 9000 DEF of het veld staan... Niet leuk. En bovendien moest je hem ook nog eens twee keer achter elkaar verslaan zonder tussendoor te kunnen saven! Heb die dan ook nooit verslagen. De moeilijkheidsgraad was in ieder geval niet te laag :P Ik had daarbij een bazendeck met een water-thema, naast dat ik het gewoon coole kaarten vond was het ook zeer functioneel.

Die anime zag ik vorig jaar in Duitsland toevallig, is ook wel erg vreemd geworden. Yu-Gi-Oh spelen terwijl je op een motor door een apocalyptische wereld rijdt... Logica :')

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Zit Yugi nog in de serie?

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Volgens mij is het traditie dat er een crossover komt in de animes met yugi, maar yugi zit niet in 5D's. Die motors komen denk ik van het synchro thema.

Daarnaast bestaat er geen ultimate deck, meestal haal ik meer kracht als mijn tegenstander sterker is. Zolang ze vast zitten een patroon kan het goed uitpakken. Ik speel nu ook Spirit Caller, was lekker goedkoop die japanse versie. Nightmare Troubadour ook vaak gespeeld en die was aardig nauwkeurig, ongeveer 0.2% fout. Het leukste is als je tegenstander geen kaart meer kan pakken en moet opgeven.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Yugioh zonder Yugi Moto is als Pokemon zonder Pikachu :O

Het enige wat ik van die motoren weet is dat ze gebruikt worden voor Speed Duels. Ik heb geen idee in hoeverre die gelinkt zijn met synchro monsters.

Ik moet echt eens verdergaan met Reverse of Arcadia en nieuwe kaarten leren kennen :P

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Weet je nog een winkel die kaarten online verkoopt?

Ik namelijk nooit tijd om de lokale winkels af te gaan, daarnaast voelt toch beetje raar als je daar bij de kassa staat. Laatste keer had ik amazon gebruikt, maarja die shipping kosten zijn een beetje jammer.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Ik zag ze vandaag bij de Intertoys staan. Online heb ik geen idee. Laatst heb ik via Marktplaats een deck op de kop getikt.

Bol.com vraagt €55 voor een tweedehandsversie van Yugioh 5D 2011 en €70 voor het Wii-spel 5D Master of Cards (ook tweedehands) :')

Community Manager & Redacteur
Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Is de Blue Eyes White Dragon de beste kaart? In de enige aflevering die ik van de serie heb gezien was dat beest echt een big deal.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Is de Blue Eyes White Dragon de beste kaart? In de enige aflevering die ik van de serie heb gezien was dat beest echt een big deal.

Exodia was de beste kaart combinatie, maar is verboden :P

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Nah, alleen in de eerste boosters, maar dat is al zo'n 20 jaar terug.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Nee, exodia mag weer.

En er is geen beste kaart combinatie.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Nee, exodia mag weer.

En er is geen beste kaart combinatie.

Mag die weer?? Waarom dat?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.