InsideGamer Yugioh OT

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Mag die weer?? Waarom dat?

Omdat er zoveel tegen te counteren is en veel kaarten gebanned zijn waar je juist met exodia veel aan hebt zoals pot of greed, magician of faith, graceful charity en cyber jar. Maar goed je mag er van elk deel maar 1 hebben dus het is niet heel erg.

Level 35 95%

Nog 963 XP voor level 36

Nieuwe abridged-aflevering is trouwens uit.

http://www.youtube.com/watch?v=j7opnsG-oBg&feature=g-u-u

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Overigens kan je hier vrij gemakkelijk online decks maken en uitproberen. Ookal zit het er erg primitief uit het werkt wel, alleen er zitten nogal wat douchebags op.

Advanced komt in rated en not rated. Advanced houdt zich aan de banned/limited/semi-limited list. Traditional is not rated en daar kan je 1 overschrijving hebben. Unlimited is ook not rated en dat is ongeremd.

Dit is overigens de huidige banlijst van september 2012.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Mijn Amazone deck is trouwens niet zo slecht als ik dacht :D

Monsters (20)

Gemini Elf x3

Gene-Warped Warwolf x3

Amazon(ess) Archer

Amazoness Chain Master x3

Amazoness Fighter x2

Amazoness Paladin x3

Amazoness Sword Master x3

Amazoness Tiger x2

Spell Cards (10)

Amazoness Spellcaster

Gaia Power x2

Heavy Storm

Lightning Vortex

Mage Power

Mystical Space Typhoon

Shrink

Swords of Revealing Light

United We Stand

Trap Cards (10)

Amazoness Archers

Dark Bribe x3

Dramatic Rescue

Magic Cylinder

Mask of Restrict

Mirror Force

Negate Attack

Rope of Life

Extra (13)

Fairy King Albverdich x3

Gem-Knight Pearl x2

Heroic Champion - Gandiva x3

Heroic Champion - Kusangi x3

Kachi Kochi Dragon x2

Side (15)

Insect Knight x3

Barrier Statue of the Drought

Dark Hole

Gaia Power

Rush Recklessly

Shrink

Amazoness Archers

Bottomless Trap Hole x2

Negate Attack

Sakuretsu Armor

Spiritual Earth Art - Kurogane

Waar is de goede ouwe tijd dat side decks exact 0 of 15 kaarten moesten bevatten? :(

Met betrekking tot dit deck vind ik de naamsverandering van Amazon Archer naar Amazoness Archer begrijpelijk, maar verwarrend. Vooral omdat er een strikkaart Amazoness Archers bestaat. Het maakt tenminste de beschrijvingen op kaarten als Amazoness Tiger korter, laten we het daar op houden.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Beetje jammer dat er weinig xyz monsters voor pyro of fire monsters zijn. Speelde net tegen een exodia deck en die gast activeert alle traps. En maar kaarten trekken. Op gegeven moment was hij 3x dubbel dood en had hij nog 5 kaarten, maar nog niet alle parts. Dan gaat er toch iets niet goed.

Maar goed hij gaf me wel een idee voor instant burn death. ^^D

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Nieuwe abridged-aflevering is trouwens uit.

http://www.youtube.com/watch?v=j7opnsG-oBg&feature=g-u-u

En het was weer een heerlijke :D

Level 35 95%

Nog 963 XP voor level 36

I spy with my little eye, something beginning with get the f*ck into the duel tower.

:P

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Hoe interpreteren jullie "Attack the Moon"? Yugioh Wikia heeft er geen rulings van, maar het geeft wel als tip dat het goed werkt met Guardian Sphinx.

Dat is juist mijn vraag: Telt een flip summon of verandering naar face-down Defence position als verandering van battle position ook voor deze kaart? Zelf ben ik geneigd te zeggen van niet.

Also, leuke trivia:

This card's name and effect are references to episode 7 of the second series anime, when Yami Yugi changed his "Giant Soldier of Stone" to Attack Position and attacked his own "Full Moon" card with it, causing the tide to go out and beach Mako's sea monsters.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Nee, battle position is face up. ATK -> DEF. FD telt niet mee.

Ja dat zag ik al.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Dank je ^_^ Zo redeneerde ik dus ook.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Ik heb ook een Guardian Sphinx in m'n deck ^_^

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Linius heeft zeker zo'n 50+ kaarten deck :P.

Flip summon control decks waren irritant vroeger.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Lol wot

Ik heb precies veertig kaarten. Ik heb m'n halve leven aan dit kaartspel gewijd :P

Level 8 92%

Nog 72 XP voor level 9

laatst een keertje met een kameraad gespeeld voor de fun :P heb die kaartjes nog steeds liggen, maar doe er niet veel meer mee :P

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Sorry, had er zo'n voorgevoel bij.

Ik geef je wel sleeves de volgende keer dat ik je zie. :P

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Vraag me niet welke tactiek ik hierbij had bedacht want dat is echt te lang geleden. Mocht je een kaart naam willen weten die onleesbaar is roep je maar.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

De eerste denk ik. Beat down met burn en control elementen. Raar deck :P.

Level 54 96%

Solemn Wishes <3

Level 32 93%

Nog 1025 XP voor level 33

Solemn Wishes <3

Bad Reaction To Simochi <3

Maar als die kaart niet gespeeld wordt, is Solemn Wishes inderdaad zeer handig.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ik had op DN een combo verzonnen met gift card en bad reaction to simochi, plan was om alles face down te hebben en dan om te draaien voor instant 9000 damage.

Level 54 96%

wat ik mij zo afvrAg om 2 uur snachtss wat is eigenlijk de beste yugioh game voor gba maar dan niet die gx of 5 d's crap maar gwn met yugi en kaiba enzo???

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

wat ik mij zo afvrAg om 2 uur snachtss wat is eigenlijk de beste yugioh game voor gba maar dan niet die gx of 5 d's crap maar gwn met yugi en kaiba enzo???

Stairway to the Destined Duel

Trouwens, GX en 5D was ver na de GBA :'D

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

De World Series zijn ook wel goed. Op de DS heb je Nightmare Troubadour en dat is gewoon battle city. Veel beter kan niet.

Speelde vandaag Spirit Caller/Summoner en dat was echt een hele mooie overwinning. Het was een shadow duel en mijn tegenstander had een fiend/goblin king deck. Erg annoying, gelukkig had ik millieum shield. Op gegeven moment lag mijn veld vol, want ring of magnetism is een bitch voor hem en ik had nog meer shield monsters. Trek ik sword and shield, bam gewonnen ^^D.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Ik speelde laatst met mijn Earth Defending deck tegen een paar van mijn nieuwe vereniging. Natuurlijk werd ik keihard weggespeeld omdat zij wel fatsoenlijke decks bij elkaar weten te rapen :( Woensdag een "evil" toernooi, waarbij een beperkende kaart (Dark Door, Skill Drain, Royal Decree, etc.) permanent actief is buiten het veld.

Maar goed, mijn deck iets aangepast, zodat het meer een stall-deck is. Hopelijk levert het wat op.

Level 54 96%

Trouwens, GX en 5D was ver na de GBA :'D

Je kunt gewoon gba games daarop gbaseerd

vinden volgens gamerankungs :p

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.