InsideGamer Yugioh OT

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Prophecy is wel elegant, maar te straight foreward om echt charmant te zijn. Het is allemaal al zo uitgetekend :(

Nee hoor, ik moet het nog leren. Wel gespeeld tegen eentje met prophecy. Er zijn ook genoeg prophecy kaarten en spellbooks. Daar komt nog meer van denk ik.

Anyway mijn win op jou (na een lange tijd) vond ik ook erg nice. Vroeger had ik ook zo'n deck, niet zo nice natuurlijk, gecentreerd rond dark paladin. Ik had een vriend met een dragon deck, ik sloopte zijn aars. ^^D

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

Ben ook begonnen, even mijn deck in elkaar zetten =). Iemand zin in een potje?

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ja is goed, ik host wel, speel je traditional of advanced?

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

traditioneel

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Thuddert en password is kaas

Lukt het?

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

Moet nog ff uitvinden hoe het werkt hehe :)

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

Heb het maar afgesloten moest eten, had er meer van verwacht.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ok dat was unexpected.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ik haat quitters op DN, vooral als ze denken dat ze het beter weten.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Ik haat quitters op DN, vooral als ze denken dat ze het beter weten.

Quitters zijn sowieso irritant, of ze nu het beter denken te weten of niet. Over irritant gesproken, ik speelde laatst tegen een irritante kleuter.

Hij speelt een of andere kaart waardoor beide spelers gedurende zijn en mijn beurt geen battle damage kregen. Nou prima. Dus ik riep een monster op en beëindigde mijn beurt zonder hem aan te vallen. Hij ging meteen helemaal los -_-' "cant u read no battle damage" "lol learn 2 read" "omg noob read the cards"....

Toen ben ik maar weggegaan. Tegen zo'n iemand valt niet te spelen.

Wat ik ook frappant vind, zijn de spelers die traditional doen met als regel "no banned cards". Dan speel je toch gewoon advanced en heb je er geen last van? :S

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ja dat zijn noobs die ouwe decks gebruiken.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Voor de geïnteresseerden:

Ik ga om zeven uur met Kinjin een traditionaltoernooi spelen op Dueling Network. Degenen die willen, mogen meekijken. Helaas is er geen livestream, dus moet je het maar doen met de meekijkfunctie van DN.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Ok nice.

Nog een vraagje, had een discussie net met iemand over necrovalley. Bottomless traphole gaat naar banished toch.

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Dat klopt - hoe zou Necrovalley iets met Bottomless doen? :S Bottomless gaat rechtstreeks naar banished.

Maar het loopt iets anders... alternatieve banlist dus andere deck maken maar ;)

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

2 advanced potjes gedaan, eentje was best goed. Was vergeten dat creature swap unbanned was...

Blockte me enzo. Daarnet een 100/0 noob. Eerste beurt hij heeft een treeotter eindigd zijn beurt. Ik summon descendant, battle. Hij doet niets... ik zeg -300 effect van treeotter gaat niet in. Summoned ie een high level monster. Admin called, hij quit...

wtf just happened :P

Level 7 97%

Nog 21 XP voor level 8

Mooie tijden, met 2010 world championship heb ik me ook nog eindeloos vermaakt op de DS, had geen rare dingen als synchro enzo, want daar snap ik de balle niet van. Wel een prachtig spel, misschien dat dueling network eens proberen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik kom vaak in de Spellenwinkel vendetta spellen centrum in Hilversum de verkopen ook wel wat decks en boosters van yu-gi-oh en als hij het niet in de winkel heeft liggen kan hij ook best wel veel bestellen
Goeie winkel aardige vent de eigenaar van die winkel die zit op de bussumerstraat 61
als je yu-gi-oh speelt en in de regio gooi en vecht streek woont is het wel een leuke winkel om een keer te gaan kijken

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.