Waar RPG's kopen?

Level 21 94%

Nog 370 XP voor level 22

Sinds maandag bezitter van een PSP. 3DS erop ingeruild, naast Resident Evil vond ik er niet veel aan. Games voor de PSP bevallen goed, leuk spul. Ik ben meer op zoek naar rpg's, en dat blijkt lastig te vinden in Nederland.

Wat zijn hiervoor de adressen? Importeren toch het makkelijkst?

Titels zoals Ys Seven, Brave Story, Jeanne D'arc, etc.

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Rpg's zijn niet makkelijk te vinden en sommige zijn hier ook niet retail verschenen. Als een shop ze importeert, dan zijn de games vrij duur.

Budgetgaming gebruik ik altijd om rpg's zo goedkoop mogelijk te vinden.

Ebay vind ik zelf ook handig om psp rpg's te vinden.

Level 2 33%

Nog 52 XP voor level 3

Je hebt een 3DS geruild voor een PSP!? Bedoel je niet toevallig PSVita?

Maar om je vraag te beantwoorden.

Ik denk toch dat je op dit moment naar japanse import moet gaan kijken voor dat soort games.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Japanse import? Wat een onzin...

Anyway, kijk naar wat internet shops als Nedgame bijvoorbeeld, of op ebay. Videogameplus uit Canada heeft nog een goede stock, die echter wel duur is. Maar Atlus heeft er een eigen hoek dus dat is cool. Via PSN kun je ook een hoop goede games halen. Wil je naar een fysieke winkel? ForeGames in Tilburg!

Level 32 93%

Nog 1025 XP voor level 33

Kijk bij je lokale gamestore of ze in de tweedehandsrekken nog wat hebben, daar kan wel eens een obscuur spel tussen zitten. Vroeger had Dimension Plus wel een aardig aanbod op dit gebied, maar die bestaat inmiddels niet meer.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.