Welk spel moet ik kopen?

Level 24 91%

Nog 702 XP voor level 25

Vice City imo

ten eerste vind ik Vice City gewoon een leukere stad/setting maar het is ook in alle opzichten de betere game

Level 15 96%

Nog 108 XP voor level 16

ok, thanks!

Level 24 93%

Nog 598 XP voor level 25

Rayman voor de vita is top en stukken goedkoper dan LBP Vita

Level 15 96%

Nog 108 XP voor level 16

Is nu 7 euro goedkoper dan LBP. Maar LBP heeft wel level creator en coop...

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

Is nu 7 euro goedkoper dan LBP. Maar LBP heeft wel level creator en coop...

en als je de DLC koopt(waarom is dat niet gratis gedaan?) kan je cross-platform spelen met de PS3.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Rayman was een paar weken geleden €11,25 bij Zavvi geloof ik.. Nu weer op bijna €30,-. :(

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Heeft 1 van jullie al een keer spullen bestelt op www.bsshop.net?

Ik wil iets bestellen maar heb nog geen ene reactie gelezen op internet van die website..

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Wat kunnen zij je bieden wat een andere goedkope webshop je niet kan? :P Ik vind het er een beetje louche uit zien, en ik kan ook geen Thuiswinkel Waarborg logo ergens vinden. Zou ermee oppassen!

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Oke, beetje spam, maar holy shit Ys7 is echt gaaf. Hou je van Zelda, dan hou je van deze game, maar dan stiekem nog een klein beetje meer. <3

Beste game van 2013 voor moi :)

Ongelooflijk dat ik deze voorheen heb gemist en ik wist zelfs dat Ys gaaf was.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Wat kunnen zij je bieden wat een andere goedkope webshop je niet kan? :P Ik vind het er een beetje louche uit zien, en ik kan ook geen Thuiswinkel Waarborg logo ergens vinden. Zou ermee oppassen!

En ze hebben dat ene MS word lettertype (Als je die header letters kiest)

Heerlijk professioneel.

Daarbij staat de BS voor bullshit lijkt mij

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Gezocht iemand die me wil helpen met een dilemma..

Bij de frs wordt op dit moment de 3g vita verkocht voor € 150. Nu heb ik ook PS + en kan ik dus UC, Gravity rush, Luminess en Wipe Out gratis downloaden.. moet ik die Vita nou kopen of niet.

Btw andere aanbiedingen: 3DS XL 150 euro, Wii-U 8gb voor 220 euro, Wii-U 32 GB met Nintendoland voor 270 euro.

Level 61 97%

Kopen, mijn library met leuke games is nog nooit zo snel gegroeid. Wees wel, je moet wel wat voelen voor goedkope ps1, psp en psn titels. Weinig betalen voor toptitels :)

Ik heb de Vita 3,5 maand ofzo en nu bijna 50 titels... Echt belachelijk!

Het gekke is, ik was eerst razendblij met mijn 3DS, maar deze heb ik nu al 2 maanden niet aangeraakt.

Voor mij is de 3ds + vita genoeg om voorlopig niet meer om te om te kijken naar andere consoles etc.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Oke, beetje spam, maar holy shit Ys7 is echt gaaf. Hou je van Zelda, dan hou je van deze game, maar dan stiekem nog een klein beetje meer. <3

Eindelijk nog een liefhebber. Waarom iedereen Ys altijd links laat liggen, beats me. Maar als je nog wat meer platformen en een hogere moeilijkheidsgraad zoekt: Oath in Felghana!

Level 61 97%

Dat is mijn volgende aankoop, hoewel mijn 16GB kaart vol is en ik dus eerst moet opschonen of opschalen :(

Level 75 98%

Hoe doe je dat sowieso? Ik wil heel graag Elminage van het US PSN halen. Daarvoor moet ik zeker een aparte memorycard halen? En dan moet ik elke keer mijn Vita wissen om van account te wisselen ofzo?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Je moet sowieso je Vita formatteren wil je van account switchen. Je EU content werkt dan niet meer op je US account, dus zul je je memorycard ook moeten formatteren, of inderdaad een speciale memorycard kopen voor US content.

Super omslachtig en kut.

Level 75 98%

Hmmpf, dat is kut...

Also, waar de fuck is Crisis Core? Kijk ik niet goed of is die niet te downloaden?

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik heb de Vita 3,5 maand ofzo en nu bijna 50 titels... Echt belachelijk!

Das echt veel ! Ik dacht dat ik er al veel had. :P ( 28 Retail en 3 gekochte PSN games = 31 ).

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Hmmpf, dat is kut...

Also, waar de fuck is Crisis Core? Kijk ik niet goed of is die niet te downloaden?

Crisis Core en Kingdom Hearts staan niet op PSN. FU Square. :(

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Hmmpf, dat is kut...

Crisis Core en Kingdom Hearts staan niet op PSN. FU Square. :(

3rd Birthday is toch wel in de store te vinden? Heb`m destijds op de psp niet kunnen spelen en de tweede stick lijkt me toch wel van toegevoegde waarde.

Level 61 97%

3rd Birthday staat op mijn PSP Go, maar niet op mijn Vita....

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

3rd Birthday staat op de store ja, ik heb 'em op m'n Vita staan. Tweede stick werkt perfect!

Level 61 97%

Wut?!?

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Eindelijk nog een liefhebber. Waarom iedereen Ys altijd links laat liggen, beats me. Maar als je nog wat meer platformen en een hogere moeilijkheidsgraad zoekt: Oath in Felghana!

Ik had nog nooit van Ys gehoord :( Tot de PSP game 3 weken geleden :) En heb ook al de demo`s op steam geprobeerd. Ben om Ys buyer erbij ! Wanneer komt de volgende Ys :D ?

Kingdom hearts 1.5 voor de Vita met BBS zou een goeie zet zijn XD

Level 9 96%

Nog 45 XP voor level 10

Heeft iemand van jullie enige eraring met valhalla knights? Het staat bij de psp store op de vita. Het ziet er wel leuk uit maar

Weet totaal niet wat voor soort spel het is en of het niet verouderd is voor deze tijd?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.