Welk spel moet ik kopen?

Level 22 94%

Nog 398 XP voor level 23

Heb vandaag een PS Vita gekocht met AC Liberation, nu vroeg ik me af wat nou echt de must-have games zijn voor de PS Vita, ik heb PS Plus dus ook Uncharted en Rayman Origins.

Level 23 97%

Nog 226 XP voor level 24

Gravity Rush (volgens mij ook gratis via PS Plus) en LittleBigPlanet.

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

Playstation all-stars battle royale als je daarvan houdt.

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Het is maar net waar je van houdt :) . Buiten de games die jij noemt vind ik Persona 4 Golden, Virtue's Last Reward en New Little King's Story echt topgames waarvan vooral die laatste veel te underrated is. LBP en Battle Royale hield ik persoonlijk niet zo van maar zijn wel prima games ook.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

JordanMaster wrote on 28 juni 2013 19:46:

Gravity Rush (volgens mij ook gratis via PS Plus) en LittleBigPlanet.

Dit

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Die Sonic race game ( Is een demo van ) NFS most wanted. Zijn ook hele goeie voor de vita.

Level 4 93%

Nog 17 XP voor level 5

Iemand nog een leuke game die ik kan downloaden (onder de 10 euro)

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Als je platina wil , My name is mayo. Duurt heel kort en is mar 1.19.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.