Welk Wii U spel moet ik kopen?

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Ik heb er nog geen gezien in deze forum dus start ik er een.

Hier kun je vragen kwijt als je niet weet welke spel je voor de wii u moet kopen of als je twijfelt.

Natuurlijk heb ik zelf een vraag :)

Welk spel is beter Super mario bros U of Nintendo land beide ga ik later kopen maar welke speel je het langst  en is leuker met vrienden of familie. Die ga ik als eerst kopen.

Post was bewerkt op 15 juli 2014, 23:28 door Triforcehero

Level 19 91%

Nog 448 XP voor level 20

Als je het WiiU premium pack koopt zit Nintendoland er standaard bij hé. Maar het ligt er aan wat je leuker vind. Als je veel vrienden over de vloer krijgt is Nintendoland de echte multi player game. Mario bros U is gewoon weer als je een Mario fan bent. Maar verwacht niks baanbrekend als Mario galaxy. Het is echter wel een super toffe Mario geworden.

En als je een horror fan bent kun je natuurlijk ook nog het ZombiU pakket nemen.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Ik heb al een zombi u pack maar nog geen spel van nintendo zelf. Ik verwacht niet dat de prijs gaat dalen daarom ga ik in de vakantie een van de twee halen alleen ik weet niet welke beide lijken me leuk daarom?

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Mario heb je sowieso wel al eens eerder gespeeld dus je weet wat je moet verwachten, Nintendo Land is ook erg leuk en naar mijn mening de betere van de twee. Super leuke multiplayer games en Donkey Kong Crash Course gaat het uiterste van de skills vragen ^_^

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Mario heb je sowieso wel al eens eerder gespeeld dus je weet wat je moet verwachten, Nintendo Land is ook erg leuk en naar mijn mening de betere van de twee. Super leuke multiplayer games en Donkey Kong Crash Course gaat het uiterste van de skills vragen ^_^

oké bedankt, dan wordt het wellicht nintendo land :)

Wie weet zul je spijt krijgen dat je deze spel hebt aangeradenals ik uw score verbeter :D

Level 38 95%

Buwhahaha... I don't think so! ;)

Level 30 95%

Nog 563 XP voor level 31

Nintendoland kan je straks voor een grijpstuiver tweedehands kopen. Ik zou lekker voor Mario gaan.

Level 19 91%

Nog 448 XP voor level 20

Dat weet ik niet zo snel Ties. Het zijn wel Nintendo spellen. En vrijwel alle spellen die zijn bestempeld met Nintendo zijn veel waard.

Level 30 95%

Nog 563 XP voor level 31

Het is een pack-in en wat ik zo op forums lees, heeft het een houdbaarheid die niet veel afwijkt van Wii Play.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Ik ga sowieso geen 2de hands kopen want meestal werkt het dan niet helemaal. Vroeger al veel problemen gehad met gamemania 2dehandsspellen

Level 19 91%

Nog 448 XP voor level 20

Wablief? Nintendoland van het Wii Play kaliber? Nee...Dan komt het nog eerder in de buurt van Wii Sport Resort. Wii play was ruk. Daar zat maar 1 game in wat fatsoenlijk was. Nintendoland is veel groter dan dat. De games zijn veel uitgebreider, en het is een echte multi player game. Sommige minigames zijn eens geen minigames meer te noemen. Ze bevatten meerdere modus en levels. Tenslotte is ZombiU ook een pack-in.

Het is ook 1 van de best ontvangen games op launch. Mede door zijn graphics en gebruik van de gamepad.

http://www.metacritic.com/game/wii-u/nintendo-land

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Nintendoland schijnt juist erg hardcore en diepgaand te zijn..

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Mijn mening voor wat het waard is.

Ik zou new super Mario kiezen. Spel is van mij part de eerste volwaardige Mario game sinds Mario world. En ja I said it! Ik vind hem zelfs beter!!!

Nintendo Land vind ik zelf saai. Geen seconde mee vermaakt.

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Super Mario Bros. U

Nintendoland is leuk maar zal je niet langer dan een week boeien. Mario blijft leuk. Alleen al om alle star-coins te verzamelen of als je samen speelt elkaar te helpen (of dwars te zitten).

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Pff, ik wordt er niet wijzer van maar als ik zo kijk zeggen de meeste mensen super mario bros.

sorry zelda master uw record moet wachten tot midden januari :D

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Super Mario Bros. U

Nintendoland is leuk maar zal je niet langer dan een week boeien. Mario blijft leuk. Alleen al om alle star-coins te verzamelen of als je samen speelt elkaar te helpen (of dwars te zitten).

vergeet de missies niet

Level 38 95%

Het is een pack-in en wat ik zo op forums lees, heeft het een houdbaarheid die niet veel afwijkt van Wii Play.

Dan hebben de mensen zeker een andere Nintendo Land gespeeld dan ik...

Nintendoland schijnt juist erg hardcore en diepgaand te zijn..

De Metroid Minigame is niet eens een Minigame meer, en de laatste paar Misie's zijn echt niet weggelegd voor de huismoeders inderdaad, zeker niet als je het wilt halen met een Master ranking... God wat heb ik zitten vloeken om twee van die missies...

Level 19 91%

Nog 448 XP voor level 20

Thja als je meer van single player bent zul je veel meer plezier hebben aan Mario Bros. Als je multi player leuker vind is Nintendoland veel beter. Het ligt er aan waar je van houd. Heb je eerder Mario's gespeeld. Zo ja welke?

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik ga sowieso geen 2de hands kopen want meestal werkt het dan niet helemaal. Vroeger al veel problemen gehad met gamemania 2dehandsspellen

Je kan gewoon terug gaan hoor. Je bent een dief van je eigen knip als je geen 2e hands-game's koopt imo. :)

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

NSMB U. Wees blij dat je die veredelde demo niet bij je Wii U hebt gehad.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Nintendo Land is geen veredelde demo. Een erg toffe game juist ! Een van de leukere releases van dit jaar imo.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Probeer master rankings te halen en je weet waarom Nintendoland geen spel voor kleuters is..

Level 5 71%

Nog 113 XP voor level 6

Toen ik de WiiU haalde dacht ik dat Nintendoland wel een leuk spelletje was, maar natuurlijk niks vergeleken met NSMBU. Maar het bleek uiteindelijk andersom te zijn xD. Nintendoland is ontzettend diepgaand, en je kunt er makkelijk meer dan 20 uur in stoppen als je alle shit wil verzamelen. Daarnaast is er nog een hoop replay waarde te vinden met achievements, multi-player en verzamelbare items. En nog maar niet over de moeilijkheidsgraad te spreken... New Super Mario Bros U daarentegen is tof hoor, maar wel heel erg bekende koek. Heb zelf veel meer plezier kunnen halen uit Nintendoland.

Level 38 95%

NSMB U. Wees blij dat je die veredelde demo niet bij je Wii U hebt gehad.

Nintendo Land veredelde demo? Jij gek!?

Metroid - Advanced - Mission 10 - Masterranking, Het zal je game vermogen testen, verdomme dat is echt geen veredelde demo meer...

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Ok ok, dan is het geen veredelde demo. Moeilijkheidsgraad heeft overigens niets te maken met of het wel een demo is of niet. Daarnaast wordt er niets over Kleuters gezegd Koekie. ;)

Het spreekt mij alleen niet zo aan als NSMB U dat wel zou doen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.