Welk Wii U spel moet ik kopen?

Level 19 91%

Nog 448 XP voor level 20

Waarom zou je Nintendoland aanzien als een veredelde demo? Als je alleen de Pikmin minigame al als een volwaardige zou kunnen zien. Laten we het nog niet eens hebben over de metroid "minigame"...Het mag dan wel een minigame collectie zijn maar het is wel een heel uitgebreide.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Om zelf maar even te beginnen: Ik had een 25 euro Nintendo kaartje gekocht en na de aankoop van Trine 2 heb ik nog 11 euro over. Ik twijfel tussen Nano Assault en Little Inferno. En stiekum lijkt Mighty Switch Force me ook wel leuk. What to do?

Meteen dit topic maar even sticky gemaakt.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Aaah, daarom had ik hem niet gezien :)

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Nano assault is cool!

Mighty switchforce moet je gewoon op je 3ds halen <3

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Verdomme, had ik eindelijk de keuze voor Little Inferno gemaakt, is die game weer 14,99.. (en ik heb nog maar 11 euro). Had die ontwikkelaar niet aangegeven dat ze hem langer in de aanbieding wilden hebben?

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Ik begin verdomme te twijfelen na die super leuke en mooie demo van rayman. Welk spel moet ik straks gaan kopen? Rayman of nsmbu?

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Gewoon allebei Raymann Legends komt pas op 28 Feb uit. Maar als jou budget maar 1 game is en je moet keuzes maken. Zal ik gaan voor Raymann Legends die heeft meer qua graphics. En is qua gamepad gebruik toffer en is volgens mij ook pittiger. Maar desondanks vermaak ik me met nsmbu meer dan het Wii deel.

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Graphics Rayman > Mario

Gameplay Mario > Rayman

De demo vond ik alleen het kasteel level wel geinig. Maar moet zeggen dat ik me meer vermaak dan met de vergelijkbare time challange levels in NSMBU. Dat is minder on rails zeg maar. Meer gameplay en skills.

De rest van Rayman vond ik nogal saai.

Eerste paar werelden van Mario zijn ook niet perfect, maar even later ontpopt het in een van de beste Mario titels.

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

Ik krijg morgen mijn Wii U ZombiU pack binnen, en vroeg me af welke game ik er nog bij zou kunnen halen. Ninja Gaiden 3 ziet er ook wel awesome uit.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Ik vermoed dat je ninja gaiden later voor een 30je kan halen op nintendo land of NSMBU speel je save

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Ik krijg morgen mijn Wii U ZombiU pack binnen, en vroeg me af welke game ik er nog bij zou kunnen halen. Ninja Gaiden 3 ziet er ook wel awesome uit.

Dat zal ik juist niet doen deel 3 is vergeleken met 1 en 2 echt een drol van het jaar. En als je Ninja Gaiden wil proberen haal een Xbox 360 en speel 1 en deel 2 dat is wat Ninja Gaiden behoort te zijn.

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

Dat zal ik juist niet doen deel 3 is vergeleken met 1 en 2 echt een drol van het jaar. En als je Ninja Gaiden wil proberen haal een Xbox 360 en speel 1 en deel 2 dat is wat Ninja Gaiden behoort te zijn.

heb een PS3 en beide games gespeeld.

Je weet wel dat de WiiU versie flink aangepast is tov de PS3/360 versie? Imo zijn veel mensen er enorm te spreken over dat dit weer veel meer NG2 is.

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

heb een PS3 en beide games gespeeld.

Je weet wel dat de WiiU versie flink aangepast is tov de PS3/360 versie? Imo zijn veel mensen er enorm te spreken over dat dit weer veel meer NG2 is.

Dat klopt heb ik ook gelezen maar dan nog is het niet zo goede game waar ik 45 euro voor neer zal leggen. Maar ieder zijn keuze

Level 16 89%

Nog 383 XP voor level 17

Dat klopt heb ik ook gelezen maar dan nog is het niet zo goede game waar ik 45 euro voor neer zal leggen. Maar ieder zijn keuze

Als de game van een 4/5 (360 en PS3 versie) naar een 7 (Wii U) gaat, is de game wel echt flink verbeterd en voor de echte Ninja Gaiden fans dus het kopen waard.

Verdomme, had ik eindelijk de keuze voor Little Inferno gemaakt, is die game weer 14,99.. (en ik heb nog maar 11 euro). Had die ontwikkelaar niet aangegeven dat ze hem langer in de aanbieding wilden hebben?

Je hebt geluk. Het spel is weer in de aanbieding en is nu nog maar €9,99.

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Als de game van een 4/5 (360 en PS3 versie) naar een 7 (Wii U) gaat, is de game wel echt flink verbeterd en voor de echte Ninja Gaiden fans dus het kopen waard.

Ninja Gaiden 1 was een van de beste games ooit ook 2 vond ik al van van vele mindere kwaliteit maar nog steeds goed. Deeltje 3 is gewoon niet meer Ninja Gaiden in mij ogen.

Verder had ik liever gehad dat Trine een 3 euro's zakt zodat ik hem kan binnen halen.

Level 16 89%

Nog 383 XP voor level 17

Ninja Gaiden 1 was een van de beste games ooit ook 2 vond ik al van van vele mindere kwaliteit maar nog steeds goed. Deeltje 3 is gewoon niet meer Ninja Gaiden in mij ogen.

Verder had ik liever gehad dat Trine een 3 euro's zakt zodat ik hem kan binnen halen.

Trine was pas geleden nog een hele maand in de aanbieding. Toen had je genoeg tijd om hem te halen lijkt mij, tenzij je nog geen Wii U had natuurlijk.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Wie heeft er ervaring met Batman AC Armored Edition en Tekken Tag Tournament 2?

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Batman AC --> Alithpro

Tekken --> ik maar 7threst weet er meer van

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Welke spellen kun je ofline met 4 a 5 spelen

Ik geef een feestje met mijn vrienden en Ze zijn vooral benieuwd naar de wiiu dus wil ik gooie multiplayer spellen kopen Ik had in gedachte Sonic All stars en Nintendoland heeft iemand andere sugesties Ik heb all Mario, Just dance en tekken

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

NintendoLand, NSMBU, Sonic and Sega Allstar Racing weet ik neet niet...

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

@Wiifreak

Sonic racing is met 5 man te spelen ! 4 op tv en 1 op de pad. En is echt een geweldige game.

Wie heeft er ervaring met Batman AC Armored Edition

Wat moet je weten? :)

Level 77 98%

Ik ben niet zo technische droogneuker, maar ik hoor verschillende verhalen over de performance op technisch niveau van Arkham City; hoe ervaar jij die?

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Ik ben niet zo technische droogneuker, maar ik hoor verschillende verhalen over de performance op technisch niveau van Arkham City; hoe ervaar jij die?

Staat een review op n1ntendo.nl misschien staan daar je antwoorden in.

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Er is inderdaad wat geklaag over de frame-rate. En wat bugs waarbij muren verdwijnen enzo.

Ben zelf nog geen bugs tegen gekomen. En de frame-rate is niet iets wat echt verschrikkelijk is. Je merkt het op sommige momenten een beetje wanneer je door de stad heen loopt (maar dit komt ook voor bij Assassins Creed en andere Open World games). Op de meeste momenten is het gewoon stabiel en binnen gebouwen is het volledig weg.

Extra toevoegingen als B.A.T armour is te verwaarlozen en zal je denk ik ook niet veel gebruiken. En de motion controls als je bijvoorbeeld een remote batrang bestuurd is wel geinig en werkt ook priema.

Verder is het gewoon een goede port. En alle DLC zit er bij in (Harley Quinn's revenge, Nightwing DLC, Robin DLC en alle costumes)

Level 77 98%

Ah bedankt, dan is mijn keuze snel gemaakt :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.