Welk Wii U spel moet ik kopen?

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

En dat is? :)

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Hallo,

Heb nu een premium wii u editie met nintendoland. Maar zou wel een nieuw spel willen. Heb trouwens nog geen remote ofzo. Maar welke game raden jullie aan als echte musthave die echt in je wii u collectie moet zitten? Ik denk dat ik zombiu trouwens nog niet ga kopen. Zozo de wii u staat onder en me ouders haten die games en ik ben pas bijna 13 dusja...

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

New Super Mario Bros. U, cliche maar zeer vette game :)

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

New Super Mario Bros U en ook Sonic and Allstars racing Transformed zijn zeer leuk !

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Ja idd. Ik zat al te denken aan nsmbu. Maar die is wel rond de 55/60 euro. Weet iemand nog een goedkopere winkel

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

als je in belgie woont collishop

anders in nederland kijk in deze lijst

budgetgaming.nl

Level 38 95%

Is Little Inferno iets? Ik heb geld toegevoegd aan de EShop voor Balloon Fight (zelfs met de belachelijke 50Hz restricties) en gezien ik nog redelijk veel over heb wil ik best wat extra downloaden.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

echt een spel is het niet alleen maar spullen in brand zetten en meer spullen kopen misschien mighty switsh force

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Is Little Inferno iets? Ik heb geld toegevoegd aan de EShop voor Balloon Fight (zelfs met de belachelijke 50Hz restricties) en gezien ik nog redelijk veel over heb wil ik best wat extra downloaden.

Die 50hz bullshit is echt zo overdreven.

Iedereen die een nes had speelde in 50 hz in Europa.

Het is niet gedowngrade ofzo van hoe wij het vroeger kende. Ook niet geupgrade

Level 38 95%

Bullshit of niet in jouw ogen, ik vind het belachelijk zeker in het jaar 2013 waar geen excuus meer is om niet de 60Hz te geven, zeker nu de Virtual Console op de 3DS, je raad het al, 60Hz uitgaven bevat.

Serieus hoe kunnen sommige mensen dit nog steeds verdedigen? Ik hebben geen zin in een rete trage versie van de game en zwarte balken die ervoor zorgen dat de game eruitziet alsof het geplet is. Maar mijn grootste probleem is in: Racegames, Platformers en RPG's die eronder lijden. Mario Kart (64) onaangepast is een geintje, Wave Race 64 was regelrecht belachelijk traag, Super Mario World zijn alle vijanden langzamer maar Mario's snelheid is wel aangepast wat aparte timing kan geven op bepaalde locaties in het spel en sommige getimede challanges in RPG's die zijn natuurlijk gelocked aan hoe snel je het spel uit kan spelen, het probleem is dat de interne klok van het spel nog wel op 60Hz draait wat sommige missies letterlijk onmogelijk maakt.

Dat we 25 jaar geleden genaaid werder met kut conversies, so be it (al hebben meer dan genoeg mensen toen een switch in de Super Nintendo geplaatst om tussen 50Hz en 60Hz te wisselen), maar we zijn 25 jaar verder en we weten dat dit niks met technische redenen te maken heeft vandaag de dag.

Dat mensen dit gedoe na de Dreamcast nog steeds verdedigen, ik snap het niet. Geef gewoon een 50Hz/60Hz optie, de download is fucking 36Mb voor een ROM waar de game zelf mogelijk wel 40Kb van is, of in andere woorden de verhouding is wel 1:921ste. Kan me niet vertellen dat nog een rommetje van 40Kb dan onmogelijk is?

Edit: En als 50Hz echt geen probleem is, enige mogelijk om me dan uit te leggen waarom: Metroid Prime 2, The Legend of Zelda: Ocarina of Time (MKaster Quest), The Legend of Zelda Collector's Edition, Geist en nog een aantal Gamecube games zonder 50Hz mogelijkheid waren uitgebracht en exclusief in 60Hz werkte?

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Snes is een ander verhaal, maar met nes games zie ik echt het issue niet. Je krijgt de versie die je 25jaar geleden ook speelde. Zover ik weet is er niet bekend wat er met snes games gebeurt op de vc.

Level 38 95%

Als we de Wii VC erbij halen, wederom 50Hz... En hoezo is de Super Nintendo een ander verhaal, die waren ook in 50Hz, dus wat maakt dat tot een uitzondering?

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Wees blij dat je een game zoals balloon flight vandaag de dag nog kan spelen zonder dat je een NES nodig hebt. Vind dat gezeur over 50hz echt overdreven. Miiverse staat er ook vol mee. Je krijgt een klasiekker voor 30 cent! als je er nou 5€ voor hebt betaald dan zou ik het snappen. Dan wil je waar voor je geld.

Level 38 95%

En de game word over een maand 5,- euro, en dan? Kom op ik klaag niet over de prijs geweldige deal, maar serieus op de 3DS hebben we de games ook gewoon in 60Hz, en dat was gratis.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Ik wil graag wat nieuws spelen ( Epic Mickey, Darksiders, ACIII en Tekken), maar niet voor de huidige prijzen. Wordt imo tijd voor een eerste ronde pricedrops, dan koop ok direct 3/4 nieuwe games.

Level 38 95%

Ik ben van plan om eindelijk eens voor Batman te gaan, game is eindelijk op redelijke prijs en bevat alle DLC dus waarom niet... Maar nu weet ik nog altijd niet of Little Inferno nou iets is :P

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Hangt van u zelf af. Ik heb het spel en speelde het voor de lol. Leuk alles in brand steken en uw lach spieren trainen. Sommige van mijn vrienden vonden het stom de andere niet. Dus het is een risico dat je neemt maar lees deze. recensie eens. En neem dan een keuze in mijn geval heb ik geen spijt van deze aankoop :)

Level 38 95%

Tja dan moet ik het echt eens bij iemand anders proberen... Iemand die in de buurt van Beverwijk woont met de game? :lol:

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Je kunt het ook op PC spelen heb ik gehoord, dus je kunt eventueel... Dat had mijn vriend ook gedaan.

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Ik kan weinig informatie vinden over Skylander Giants voor de Wii U. Is dit spel leuk en voegt het nog iets toe met de Gamepad?

Ik had het vorige deel op de 3DS en dat vond ik een beetje tegenvallen. Ik begreep van andere dat de 3DS versie een beetje een uitgeklede versie is zonder de "RPG" dingetjes. Klopt dit? En zit dit dan wel in de Skylanders Giants voor de Wii U?

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Klopt, 3DS versie is heel anders dan de console versies. De WiiU versie is hetzelfde als de PS3-Xbox versie, dus die heeft wel dat RPG elementje. Al is dat een zeeer klein gedeelte van de game.

Als gamer zou ik hem niet kopen. Alleen als je droog Co-Op wil spelen met een maat, een broertje-zusje hebt of houdt van figurines sparen. De game is in 3a4 uur uit te spelen. En erg makkelijk. Is ook bedoelt voor de kleintjes imo.

Lego city is ook een kids game maar daar zit toch een bepaalde humor in die kinderen anders begrijpen dan volwassenen.

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Dank voor de tip!

Ik heb een zoon van 5 die ook erg graag op de Wii speelt. Wat zou voor hem leuker zijn?

Ik vond de 3ds versie wel leuk maar wel te leeg. Ik had daar meer verwacht van het vrijspelen van de levels en het opbouwen van de characters.

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Uhm ik zou :

-Lego City Undercover

-New Super Mario Bros U

-Scribblenaut Unlimited

-Sonic and All-stars Racing Transformed

aanraden. Lego City en Scribblenauts zijn volledig in het nederlands te spelen. Mario en Sonic racing heb je zelf ook nog wat aan, want die kun je beide met 2 spelers (uit)spelen.

Let wel, scribblenauts is wel een taal game, en kan voor kinderen soms wat moeilijk zijn, maar ook leerzaam uiteraard :P

Skylanders vind ik sonde van het geld, aangezien de hoofd game binnen een paar uur is uit te spelen, zul je al gouw weer geld moeten neer leggen voor nieuwe gebieden en personages in de vorm van figurines. en die zijn al gouw weer 10-20€

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

:D yep sonde

Level 19 91%

Nog 448 XP voor level 20

Als je echt met figuurtjes wilt gaan spelen raad ik je zelfs nog eerder Disney Infinity aan. Die game ziet er geniaal uit als je je er even in verdiept en het idee van "cash grab" aan de kant legt.

Tenslotte kun je met de figuurtjes van Disney infinity ook los spelen natuurlijk.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.