Welk Wii U spel moet ik kopen?

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

:D yep sonde

Ik zat op een slechte basis school ok! .... :'(

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Welk spel moet ik kopen? Batman arkham city of darkssiders 2. Ik kreeg eigenlijk niks voor me verjaardag maar mag nu wss toch een goedkope wii u game uitzoeken.

Welke vinden jullie leuker en heb je meer plezier aan?

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Arkham City, al geniet ik wel van Darksider 2 het is erg duidelijk een product dat op een gegeven moment aan elkaar genaaid werd om het maar af te krijgen in verband met THQ's financiele problemen.

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Oke. Batman lijkt me wel heel leuk. Maar hoe bestuurt hij? Ik heb namelijk alleen nog maar de gamepad :S

Level 38 95%

De game ondersteund voor zover ik weet niet de Pro controller dus dat maakt niet uit, maar de game werkt volledig met de Gamepad. Je Batcomputer is altijd beschikbaar op de controller: de map is altijd tot je beschikking, je kan makkelijk Waypoints maken door dubbel te drukken op het scherm, je kan je gadgets upgraden via het scherm, bio's over personages lezen terwijl je door het spel heen gaat. Het werkt allemaal erg fijn, en je kan de game ook volledig spelen op de Gamepad alleen :)

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

En wat zijn darksiders en batman eigenlijk voor spellen? Missie,doelen??

Level 38 95%

Arkham City is Action/Adventure waarcan het verhaal is dat je zowel Hugo Strange als deJoker moet uitschakelen voordat alles volledig fout gaat, maar de game is echt helemaal volgestopt met side missions. The Riddler, Zsasz, Deadshot en nog een stoot die spoiler gevoelig zijn. De game is echt bijzonder goed gevuld, daar waar Darksider II eigenlijk min of meer één lange rechte weg is met weinig extra's ernaast.

Ik zou eens gewoon wat footage opzoeken van beide titels, ik persoonlijk raad Arkham City aan, maar misschien is Darksiders meer jou ding :)

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Oke dankje voor de info. Het word wss batman

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Op Youtube kun je wel gameplay filpmjes checken, kun je kijken of het wat voor je is.

Batman : http://www.youtube.com/watch?v=WAbSJ_-vRMU

Darksiders : http://www.youtube.com/watch?v=3WQTrb45xEo

Level 5 83%

Nog 64 XP voor level 6

Twee maanden geleden had ik mezelf niet geloofd, maar als het aan mij ligt is Sonic & All-Stars Racing Transformed de beste Wii U game tot nu toe. Enorm veel missies in World Tour, die de levensduur van het spel heel lang maken, 5 spelers lokaal en 10 spelers online en alle parcoursen zijn geweldig. Ook het transformeren zorgt voor afwisselende gameplay. Om eerlijk te zijn was ik met NSMBU en Nintendo Land vrij snel klaar...

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

EDIT: Never mind

Post was bewerkt op 29 maart 2013, 14:36 door wii freak

Level 6 77%

Nog 128 XP voor level 7

Ik vind new super mario bros. u de moeite waard. Ahoewel moet ik niet zo veel wii u bezitters meer overtuigen want 70%van de 4 miljoen wii u's hebben het spel al. Dat is dus bijna 3 miljoen keer verkocht

Level 6 77%

Nog 128 XP voor level 7

Ik vind dat ze pegi-spellen boven de de leeftijd van de koper niet mogen toestaan. Tenzij de ouders het zelf goed vinden

Level 6 77%

Nog 128 XP voor level 7

Twee maanden geleden had ik mezelf niet geloofd, maar als het aan mij ligt is Sonic & All-Stars Racing Transformed de beste Wii U game tot nu toe. Enorm veel missies in World Tour, die de levensduur van het spel heel lang maken, 5 spelers lokaal en 10 spelers online en alle parcoursen zijn geweldig. Ook het transformeren zorgt voor afwisselende gameplay. Om eerlijk te zijn was ik met NSMBU en Nintendo Land vrij snel klaar...

dan heb je nog niet alles gewonnen en geprobeerd ik heb het spel al 3,5 maanden en ben nog altijd niet klaar. En ook new super mario bros. u bevat verschillende mogelijkheden waarmee je uren kunt bezig zijn.

Level 1 92%

Nog 2 XP voor level 2

Ik ben nog aan het sparen voor mijn Wii u. Mijn eerste game wordt mario natuurlijk! misschien ook splintercel. Dat hangt er vana als nintendo misschien dit jaar nog een prijsverlaging doet.

Groeten,

Zeeman

Level 5 83%

Nog 64 XP voor level 6

michel.vanhaverbeke.1 wrote on 9 april 2013 13:13:

dan heb je nog niet alles gewonnen en geprobeerd ik heb het spel al 3,5 maanden en ben nog altijd niet klaar. En ook new super mario bros. u bevat verschillende mogelijkheden waarmee je uren kunt bezig zijn.

Klopt wel, maar voor mij is de lol aan het verzamelen van sterrenmunten er snel vanaf, maar ik kan me goed voorstellen dat dat voor anderen niet geldt.

Zelf heb ik het meeste plezier aan ASRT, en voor anderen ligt dat weer anders.

EDIT: Ik heb het hoofdverhaal van NSMBU trouwens wel degelijk uitgespeeld.

Level 6 77%

Nog 128 XP voor level 7

ik zou als je nog niet onmiddelijk dit jaar een wii u koopt beginnen met mario kart 8 het spel komt dit najaar uit

Level 19 89%

Nog 566 XP voor level 20

Mmm, sinds wanneer is Mario Kart aangekondigd? Heb ik iets gemist? En hoe kom je bij dit najaar eigenlijk?

Level 25 94%

Nog 539 XP voor level 26

Een Nintendo Direct in januari geloof ik. Toen hebben ze gezegd dan een 3D Mario en een Mario Kart op de E3 speelbaar zouden zijn.

Level 19 89%

Nog 566 XP voor level 20

En release dit najaar? Nice!

Level 14 95%

Nog 138 XP voor level 15

Er is gezegd dat ze aan het werken zijn aan een 3d Mario en aan een Mario Kart. Er is nooit gezegd dat die in het najaar al zouden uitkomen. Het zou best kunnen hoor die die in het najaar al in de schappen komen te liggen, maar het zou even goed kunnen van niet.

Level 6 77%

Nog 128 XP voor level 7

Wat paper mario sticker star werd ook maar aangekondigd op de E3 en het verscheen dan ook in het najaar. Zo veel tijd zal daar niet meer tussen zitten. En ze zeggen dat er in 2014 weer een nieuwe droogte begint dus zullen ze wel in het najaar verschijnen.

Level 6 91%

Nog 50 XP voor level 7

Daar ga ik ook vanuit. Oktober Mario Kart en dan November 3D-Mario :D!

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Super mario 3D world komt 22 november uit en mario kart 8 pas lente 2014. Niet dit najaar dus. Ik zelf heb nu: Nintendoland, nsmbu, Lcu, Pikmin 3 en Rayman legends. Rayman heb ik (pas) drie weken, maar de verhaallijn al ff uiitgespeeld. Het is nog 2,5 week weer herfstvakantie en na de vakantie heb ik toetsweek dus kei vroeg uit. Wil het liefst dan wel iets leuks te spelen hebben. Welke raden jullie dan aan? The windwaker misschien? Ik dacht zelf ook aan Wii party U. Hij kost 45 en dan heb je er gelijk een Wii remote plus bij. En aangezien ik me met het Wii deel lang en goed vermaaakt heb lijkt me het best een goede keus. Heb ook geen Wii motes meer. Wii verkocht.. Wat vinden jullie? Of lijkt jullie weer een andere game leuk? Laat het me ff weten :)

Level 8 86%

Nog 134 XP voor level 9

Heb je New Super Luigi U nog niet?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.