[iOS] Clash of Clans

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Omschrijving

Leid je clan naar de overwinning! Clash of Clans is een spannende strategiegame met gevechtselementen. Bouw je dorp op, train je troepen en vecht tegen duizenden andere spelers online!

★★★★★ “Deze game is fenomenaal”

★★★★★ “Als je op zoek bent naar een game die leuk is om te spelen en strategisch beter in elkaar zit dan andere games, is deze game het antwoord”

Clash of Clans is een verslavende combinatie van strategie en competitieve razendsnelle gevechten. Stel een leger samen van barbaren, tovenaars, draken en andere machtige krijgers. Suit je aan bij een clan van spelers en werk je door de rangen omhoog, of stel je eigen clan samen om voor het eigendom van het rijk te vechten. Het terugdringen van de gobelins is slechts de eerste stap - je missie is pas over als je clan over alle andere clans regeert!

« KENMERKEN »

✔ GRATIS OM TE SPELEN

✔ Maak een ondoordringbaar fort van je dorp

✔ Vecht tegen spelers over de hele wereld en nemen hun overwinningspunten in

✔ Bundel je krachten met andere spelers en vorm de ultieme clan

✔ 10 unieke eenheden met meerdere upgradelevels

✔ Verdedig je dorp met kanonnen, torens, mortieren, bommen, vallen en muren

✔ Vecht tegen de gobelinkoning in een spannende campagne verspreid over het hele rijk

Problemen? Suggesties? We horen graag van je! Je kunt ons bereiken op clashofclans.feedback@supercell.net

Let op: je hebt een netwerkverbinding nodig om te spelen

https://itunes.apple.com/nl/app/clash-o ... 79190?mt=8

Ben nog nooit zo verslaafd geweest aan een game op de iPad. :P

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ik vind het ook wel een grappig spelletje, sim elementjes met een beetje (reversed) tower defense elementen erbij

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Zeker! Speel hem inmiddels alweer een tijdje en vind het een leuk spelletje.

Minpunten zijn de absurd lange wachttijden wanneer je een bepaalde gebouw upgrade.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Die wachttijden zijn wel irritant ja.

Hebben jullie een eigen clan of een andere clan gejoined?

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Ik heb een eigen clan met incl mijzelf 2 mensen ;)

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Oké nice! Ik ga een clan joinen van een vriend. Maar moet eerst dat clan kasteel eens unlocken. :P

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Zoals veel dingen in het spel, sparen, wachten, sparen en wachten... :)

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ja soms wel iets te lang.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik dacht laat ik maar geen nieuwe topic openen over het spel Clash of Clans. Dus hierbij bump ik een oude topic weer up. Clash of clans is en blijft de tofste spel op de mobiele platform.

Nieuwste updates:

- Nieuwe fansite Clash of Clans NL
- Windmachine en meer, zie video.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.