PS3 loopt vaak vast en lijkt discs niet te lezen, probleem van PS3 of van de discs zelf?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb al 4 jaar een xbox360 nergens problemen mee gehad nooit kapot gegaan werkt altijd,vorige week kwam mijn ps3 slim 500 gb binnen bijna niet gebruikt die week wel cod ghost gehaald dus even 2 dagen gespeelt 3de dag wil ik hem aanmaken leest die de cd niet meer ben ik nou een pechvogel of is de qualiteit van dat ding zo slecht dat het hele intetnet vol staat met forums over de laser van de ps3.

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

meh, heb zelf twee keer de Xbox (oude en Slim) op moeten sturen voor een 'no disc' bericht terwijl er wel een disc in zat en een random geopende disc tray. Daarnaast nog een stuk of 3-4 keer de oude Xbox'en moeten versturen voor de RROD. De reparatie aanvraag is dan wel weer heel simpel en de klantenservice van MS werkt uitstekend mee.

Punt is dat beide consoles zo hun gebreken hebben en je het maar net moet treffen met een goede console of dat je altijd de ongelukkige bent met problemen. Overigens was het volgens mij zo dat men de PS3 als console beter vond (tegenover RROD doos), maar MS kwa software beter was (minder vastlopers etc). 

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

TheGrimreaperNL wrote on 20 augustus 2014 23:47:

Ik heb al 4 jaar een xbox360 nergens problemen mee gehad nooit kapot gegaan werkt altijd,vorige week kwam mijn ps3 slim 500 gb binnen bijna niet gebruikt die week wel cod ghost gehaald dus even 2 dagen gespeelt 3de dag wil ik hem aanmaken leest die de cd niet meer ben ik nou een pechvogel of is de qualiteit van dat ding zo slecht dat het hele intetnet vol staat met forums over de laser van de ps3.

waarschijnlijk een productie fout, dat kan voorkomen, daar heb je gewoon garantie op. De kwaliteit van de ps3 zijn gewoon goed, alleen de orginele had problemen met de disc drive en RROD.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

PS3 was er zo blij mee toen ik hem kocht maar na een paar maanden begon ie raar te doen ; telkens vastlopen bij opstarten ,bij call of duty bo2 zombies daar kon ik ook niet meer op spelen of hij liep vast en zo voort
ik dacht ik ga er is mee naar de winkel en daar zijden ze dat hij kapot was en dat ik een nieuwe moest kopen
( heb ik nog niet gedaan) en dan nog soms 3u wachten omdat het bestand systeem beschadigt ise kopen  
 ik denk eraan om xbox kopen maar daar moet je net zoals ps4 betalen om online te spelen !!

heb je ook één van deze problemen ???

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik kan nog op bo2 mr local 
Ik wordt ingelogd bij psn 
Maar ik geraak niet op multiplayer of zombies online 
Normaal komt er eerst store en dan kan ik pas op multiplayer maar nu komt ie niet 
Ik ben net prestige master en geraak er niet meer op  :(
Er komt steeds op als ik op online druk "error the server is not available at this moment"
Maar dat is al van gisteren middag tt nu 
Heb mijn ps3 nu al 2 keer gereset niks helpt

Level 34 95%

Nog 780 XP voor level 35

ok
e

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.