BLUETOOTH HEADSET GAAT NIET!

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Hallo,

Ik heb ongeveer 4 dagen geleden een BigBen PS3 Bluetooth Headset gekocht.

Toen ik thuiskwam wou ik het natuurlijk meteen uittesten, dus dat deed ik. Op de handleiding staat er dat het 2 uurtjes duurt om het volledig op te laden. Bij mij gebeurt dat niet... 

Toen ik het voor het eerst in de oplader stak, begon het lichtje blauw en rood te knipperen, en daarna bleef het rood (en geloof mij, ik heb het al langer dan 2 uurtjes daarin gelaten). Als het in de oplader is, dan blijft het lichtje rood, wat ik ook doe, ik kan hem ook niet detecteren via PS3 bluetooth! En als het niet in de oplader zit, dan gaat het lichtje gewoon niet aan (in de handleiding staat er '4 SECONDEN INHOUDEN', ik heb waarschijnlijk al een goeie 30 seconden geprobeerd en nog lukt het niet). Op het internet vindt ik ook NIETS. Dus AUB forum, help mij zo snel mogelijk.

Groetjes,

Daniel.

Hier zijn twee foto's van mijn headset:

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Probeer je headset eens met de kabel met de PS3 te verbinden. Dan zou hij herkend moeten worden.

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Henkie-Januzz wrote on 4 juli 2013 11:56:

Probeer je headset eens met de kabel met de PS3 te verbinden. Dan zou hij herkend moeten worden.

Mijn usb (oplader) zit in de PS3 en zo laadt ik hem ook op. Moet ik dan eens kijken bij verbonden apparaten of zoiets of zal dat niet werken?

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Niet de beste headset, maar wel vreemd dat die niet werkt.

Heb je hem wel in pairing mode gekregen?

Anders kijk even hier naar: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-General/Can-t-get-my-PS3-to-pick-up-my-Bluetooth-Headset/td-p/12154307

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Ghostrecell wrote on 4 juli 2013 11:59:

Mijn usb (oplader) zit in de PS3 en zo laadt ik hem ook op. Moet ik dan eens kijken bij verbonden apparaten of zoiets of zal dat niet werken?

Probeer hem eens direct te verbinden, dus niet via de oplader.

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Got_Owned wrote on 4 juli 2013 12:01:

Ghostrecell wrote on 4 juli 2013 11:59:

Probeer hem eens direct te verbinden, dus niet via de oplader.

Het werkt niet echt, maar als ik de oplader niet erin stop dan komt er niets van licht... Het kan volgens mij niet stuk zijn want anders zou dat lichtje ook niet branden in de oplader.

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Heb je anders een linkje naar de handleiding? Meeste headsets zouden gewoon op dezelfde manier moeten werken.

Dus misschien dat deze handleiding helpt: http://nl.playstation.com/media/145175/PS3%20Wireless%20Headset%20Full%20Manual_NL.pdf

Is tevens de officiele bluetooth headset van sony zelf, erg fijn ding. Je had beter die kunnen kopen.

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Ik weet niet of je het al gedaan had, maar lees de handleiding even goed door. Waarschijnlijk staat er precies in beschreven hoe je hem met je PS3 moet koppelen. 

Erg vreemd dat het koppelen met een USB-kabel niet werkt trouwens.

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Got_Owned wrote on 4 juli 2013 12:11:

Heb je anders een linkje naar de handleiding? Meeste headsets zouden gewoon op dezelfde manier moeten werken.

Dus misschien dat deze handleiding helpt: http://nl.playstation.com/media/145175/PS3%20Wireless%20Headset%20Full%20Manual_NL.pdf

Is tevens de officiele bluetooth headset van sony zelf, erg fijn ding. Je had beter die kunnen kopen.

Precies, alleen is die net even iets duurder. Jammer dat de cradle waarin hij moet staan als je wilt spelen terwijl hij aan het laden is bij mij kapot is. :(

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Got_Owned wrote on 4 juli 2013 12:11:

INHOUD

-

Bluetooth headset

- USB-kabel

- Gebruiksaanwijzing

KENMERKEN

- Gebruiksduur: 4 uur

- Oplaadtijd: 2 uur

- Type batterij: Lithium-Polymeer

GEBRUIK

1. Het headset afstellen

Om het Bluetooth-headset af te stellen op uw rechter- of linkeroor dient u de bevestiging aan te passen.

2. Uw Bluetooth-Headset opladen

Uw Bluetooth-headset voor de PS3 moet voor ieder gebruik opgeladen worden. Sluit de USB-oplaadkabel op een vrije USB-poort van uw PS3-console aan en verbind het andere uiteinde met de aansluiting van het Headset. Tijdens het opladen gaat er een rood lampje branden. De oplaadtijd bedraagt ongeveer 2 uur. Het lampje wordt blauw als het opladen voltood is. Koppel uw oortje los van de oplaadkabel.

Om uw Bluetooth-headset in en uit te schakelen:

-Houd de multifunctionele knop op de voorzijde van uw headset gedurende 4 seconden ingedrukt. Een knipperend blauw lampje geeft het opstarten aan.

- Houd de knop gedurende 4 seconden ingedrukt om uit te schakelen. Een knipperend rood lampje geeft het uitschakelen van uw Bluetooth-headset aan.

Tot hier heb ik de handleiding een beetje overgeschreven, want verder dan dat ben ik nog niet geraakt..

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Dus hij werd ook nooit blauw als in dat hij opgeladen is? Zou er gewoon mee terug gaan naar de winkel dan.

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Hoi,

ik ben misschien al een stapje verder. Ik stak de oplader in mijn PC en hier wordt het lampje WEL blauw. Alleen nog altijd niets wanneer de headset niet ingeplugd is.

Level 21 97%

Nog 149 XP voor level 22

Wat je ook kunt doen is ff een reset doen. 

- PS3 aan knop inhouden

- Je hoort een piep (Zoals altijd)

- Blijf de knop inhouden tot je nog een piep hoort

- laat de aan knop los. 

Nu zijn je instellingen weer gereset. Ik heb dit ook eens gehad dat mijn headset niet weer werkte. Ik heb eentje van Sony, die ik al 4 jaar heb dus ik dacht dat ie kapot was. Maar toen deed ik die reset en op de een of andere manier werkte het weer.

Je kan t altijd proberen ;)

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

NiceSkillz wrote on 4 juli 2013 13:38:

Wat je ook kunt doen is ff een reset doen. 

- PS3 aan knop inhouden

- Je hoort een piep (Zoals altijd)

- Blijf de knop inhouden tot je nog een piep hoort

- laat de aan knop los. 

Nu zijn je instellingen weer gereset. Ik heb dit ook eens gehad dat mijn headset niet weer werkte. Ik heb eentje van Sony, die ik al 4 jaar heb dus ik dacht dat ie kapot was. Maar toen deed ik die reset en op de een of andere manier werkte het weer.

Je kan t altijd proberen ;)

Gelukt NiceSkilz, bedankt !!

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

maar als je dus reset wat reset je dan? je hele instellingen van je ps3?

Level 21 97%

Nog 149 XP voor level 22

jim... wrote on 15 augustus 2014 10:58:

maar als je dus reset wat reset je dan? je hele instellingen van je ps3?

Je beeldscherminstellingen. Vaak hebben mensen dat ze bijvoorbeeld beneden een HD TV hebben maar op hun kamer een oudere tv die met AV is verbonden. Als je van HD naar AV gaat moet je de beeldscherminstellingen resetten, met het inhouden van de aan knop dus. 

Je moet dus even HD opnieuw selecteren en meer niet. 5 seconden werk.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo beste mensen,

Ik heb een probleem ik heb een headset gekocht bij de intertoys voor 25'- hij is ingesteld gerugistreeet alles hij is helemaal vol ma wilt niet aan.. ( alle instellinge kloppe help me aub)

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

1. Google eerst je probleem, waarschijnlijk valt daar ook wat te vinden dat je kan helpen
2. Eigen topic aanmaken is fijner dan een jaar oud topic raiden
3. Probeer ook wat schrijfregels toe te passen.

Level 1 3%

Nog 25 XP voor level 2

hallo  Gisteren  Haendseat   gekocht  
maar  hem Laad  niet  op  er  schiet  Lichtje  aan maar  hem  laad   2 seconden  op dan val het uit  dit  lichtje  terwijl het  nie opgeladen is   hem is  al  herkend  op ps3 maar  laad  nie op  ? iemand  da  me kan helpen  hoe ik dit  kan oplossen  :(

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Controleer eerst je post want het staat vol met fouten. En daarna kunnen wij jou pas helpen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.