[Pokemon] IGF Goes Nuzlocke

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Emulatie is wat mij betreft zeker een optie. Vooral als je de originele game hebt, geen probleem.

Originele Gold & Silver is ook geen probleem. In feite zou je elke mogelijke pokemongame natuurlijk kunnen pakken. Maar ik denk dat het leuke van dit topic de verschillen tussen ieders game zijn. Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk gelijk houden. 

Overigens nog een regel bedacht. Als je een Hoothoot vangt MOET je hem/haar Monniejj noemen.

Level 35 98%

Nog 248 XP voor level 36

:lol:

Deal.

Level 30 98%

Nog 233 XP voor level 31

Je snapt natuurlijk wel dat ik komende zaterdag in de auto Pokémon zit te spelen he.

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

I'm in! Beginnen we op een ongeveer gelijktijdig moment?

Edit: ik zie net de vrijdag staan op pagina unos.

Level 42 98%

Nog 404 XP voor level 43

Als iemand mij een goede emulator kan PBen doe ik mee :P

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Als we vrijdag gaan beginnen kan ik meedoen met black. Eerst al mijn lvl 100 overzetten naar black 2

Level 42 98%

Nog 404 XP voor level 43

"Emulation of Pokemon Heart Gold/Soul Silver is improved (confirmed playable start to finish)"

Looks like I'm in :D

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Tidow wrote on 13 augustus 2013 23:45:

Overigens nog een regel bedacht. Als je een Hoothoot vangt MOET je hem/haar Monniejj noemen.

Beste regel ooit.

Overigens doe ik niet mee, heb wel genoeg andere games om uit te spelen.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Ik zal vanavond of morgen even de OP aanpassen met alle regels en de startdatum.

Ik heb er zin in!

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Het lot wil gewoon dat ik nuzlocke uitdaging aanneem  ^^D ! Vandaag in Turkije Pokemon white gekocht voor maar 33 TL Dat komt neer op €13. Normaal koste het 120 TL maar opeens waren alle spellen afgeprijsd met 75%. En ja het is een originele exemplaar  :) .

Hoef ik gelukkig niet al mijn gegevens te wissen op black.

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Hmmm, ik denk dat ik wel meedoe, even kijken hoe het met mijn HG staat. Was nog niet zo ver, een uur of zes dacht ik. :)

Level 21 95%

Nog 293 XP voor level 22

Veel kijk plezier, en tips/kritiek altijd welkom. :D

Level 24 91%

Nog 705 XP voor level 25

Tidow wrote on 13 augustus 2013 17:38:

Of: woohooo ik heb mijn Hoothoot Pieter genoemd. Bij dat laatste wordt je overigens gediskwalificeerd. Want je moet hem Monniejj noemen.

:lol:

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Ik ben er ook bij met Heart Gold.. en ben zojuist om 00:01 begonnen.

Heb voor het eerst een vrouwelijk hoofdpersonage gekozen met de naam: Rise.

En helaas is mij geen degelijke starter gegund.. Chicorita met de naam Yosuke.

En dat was het eerste kwartiertje.

Level 5 97%

Nog 11 XP voor level 6

Ik ben net aangekomen in die eerste city gym. Mijn starter is Cyndaquil genaamd Natsu. Overigens heb ik het geluk gehad om als eerst Sentret tegen te komen als ik pokebal had. En sentret is handig want die kan surf.

Level 15 96%

Nog 123 XP voor level 16

Ik heb nog nooit een Nuzlocke gedaan (ben wel bekend met het fenomeen uiteraard). Maar ik denk dat ik er ook maar eens voor ga - want ik zat er al aan te denken om er een te beginnen naar aanleiding van dat memberartikel van afgelopen week.

Ik volg gewoon de standaardregels op Bulbapedia en ik denk ook dat ik het ga opnemen (SoulSilver doe ik dan, aangezien GSC m'n favoriete games zijn en ik SoulSilver laatst nog heb gespeeld). Ik denk dat ik ook alle aanvullende regels vanuit de OP hier volg. Alleen gift Pokémon ben ik nog niet zo zeker van, maar dat zien we wel tegen de tijd dat ik Eevee tegenkom. Als het goed gaat laat ik die gewoon zitten, en anders doe ik het op mijn manier. :)

Denk haast wel dat ik zonder kan. Ben een Pokémon veteran, dus heb er wel vertrouwen in. Even kijken of ik vanavond de boel aan de praat kan krijgen. Sony Vegas loopt een beetje te kutten en ik heb al bijna een jaar geen Let's Plays meer gedaan.

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

Linius Pallitax wrote on 13 augustus 2013 23:02:

Grappig idee! Maar ja, ik ga sowieso geen save van een paar honderd uur wissen omwille van dit :P

^

Level 2 98%

Nog 1 XP voor level 3

ik vind dit idee wel tof , dus zou ik er nog aan mee kunnen doen?? heb zelf pokemon hg/ss

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

dehunter17 wrote on 16 augustus 2013 14:29:

ik vind dit idee wel tof , dus zou ik er nog aan mee kunnen doen?? heb zelf pokemon hg/ss

Normaal gezien wel we zijn nu pas begonnen.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Je kan eigenlijk op elk mogelijk moment nog joinen. Als je zorgt dat je redelijk snel dezelfde voortgang hebt gemaakt als de rest.

Ik ga zometeen in ieder geval de start even spelen. Ik ben benieuwd!

Level 2 98%

Nog 1 XP voor level 3

mooi, ik ben net al begonnen met spelen .mijn starter is totodile, die nu op level 11 zit. is weer is wat anders dan vuur soorten

Level 18 97%

Nog 143 XP voor level 19

Interessant idee :)

Vraagje: zijn emulators toegestaan? dan kan ik die 5 uur wel simuleren door speedboost te gebruiken :D

Twijfel of ik anders de 5 uur per week kan halen.

Level 6 93%

Nog 34 XP voor level 7

Ik ben zojuist ook gestart en zie dat mijn id nummer 58824 is zo ik start met een cyndaquil en hij heet bonny

Level 35 98%

Nog 248 XP voor level 36

ThaBully wrote on 16 augustus 2013 16:16:

Vraagje: zijn emulators toegestaan? dan kan ik die 5 uur wel simuleren door speedboost te gebruiken :D

Het gaat meer om het delen van de ervaringen, dus er is niets tegen het gebruik van een emulator, zolang je het spel zelf in bezit hebt. Ik ga straks ook beginnen op een emulator omdat ik m'n save niet kwijt wil.

Level 15 96%

Nog 123 XP voor level 16

ThaBully wrote on 16 augustus 2013 16:16:

Doe het zelf ook zo hoor. Makkelijker met opnemen (wat natuurlijk niet iedereen doet) en dan hoef ik m'n savegame met 300 uur speeltijd niet te verwijderen op m'n cartridge.

En die 5 uur zijn meer een idee. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die vanwege tijdsgebrek eventueel later instappen, en er kunnen altijd drukke en minder drukke weken tussenzitten qua werk (of school, of Life®).

Edit: ninja'd, sneller leren typen, Sven

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.