[Pokemon] IGF Goes Nuzlocke

Level 18 97%

Nog 143 XP voor level 19

Goed om te weten!

Ik heb het originele spel ook, maar die zit ergens in mijn kast verstopt, ook kan ik geen speedboost gebruiken mocht ik 1 week minder tijd hebben :)

Level 24 91%

Nog 705 XP voor level 25

Ik heb de DSi van mijn zusje gejat en ben een spelletje Soul Silver gestart. Na veel a gedruk blijk ik een jongetje te zijn en zal iedereen mij BROTHA noemen. Nadat mijn moeder me met alle plezier het huis lijkt uit te schoppen kom ik erachter dat mijn trainers id 32205 is. Dat betekent dus dat ik bij prof. Elm een cyndaquil als starter krijg. Hup ff die pokemon opgehaald, en we noemen hem: FRIEDRICH.

Als laatste nog even wat pokemons hun ass gekicked en de running shoes opgehaald en dan kan mijn avontuur echt beginnen!

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

De foto's vanaf m'n foon doen moeilijk, dus excuses voor pijnlijke nekken enzo.

Mijn start:

Hoppa Cyndaquil. Lucky bastard!

En een passende nickname voor de god die hij later zal worden.

En that's it for now. Zo even verder spelen.

Level 35 98%

Nog 248 XP voor level 36

Ik ben mijn avontuur gestart met een mannelijke Totodile die uiteraard liefkozend 'Barend' heb genoemd. Blijkbaar moet ik naar een zeer origineel genaamde Mr. Pokémon om te kijken wat voor bijzondere ontdekking hij nou weer gedaan heeft. Hij klinkt een beetje als een rare snuiter... Op weg naar Cherrygrove City kom ik alleen maar level 2 Pidgeys tegen die geen enkel probleem zijn voor Barend, zodat hij op z'n dode gemakje level 6 haalt en Water Gun leert. Sweet!

Eenmaal aangekomen in Cherrygrove City word ik meteen lastig gevallen door een oude vent die overduidelijk aan de speed zit. Hij claimt dat z'n hyperactiviteit door z'n schoenen komt, maar ik weet wel beter. Ik herken het meteen uit een van Dave Chappelles shows:

Ik krijg een rondleiding van de krasse knar, alsof ik een of andere debiel ben die niet weet hoe de wereld in elkaar steekt. Hij legt me nota bene uit wat de zee is. Kom op... Ga je kleinkinderen lastig vallen en laat mij met rust. Als dank voor mijn aandacht krijg ik z'n gore stinkschoenen. Wat een kutavontuur is het nu al. Denk ik eindelijk van die vent af te zijn en verder te gaan richting 'Mr. Pokémon' (serieus?), komt 'ie al weer aangesprint als een kutkoter met verlatingsangst. Ik geef die vent een paar stuiters, jat z'n landkaart en ga verder met m'n opdracht.

Nog geen 200 meter verder loop ik langs een vrij pauper uitziend huis en besteed er verder aandacht aan. De bewoner komt echter als een razende antilope achter me aan om te vertellen hoe mooi zijn huis wel niet is en wat voor droplul ik ben dat ik niet even de tijd nam om z'n huis te bewonderen? Daarna zegt hij wat dingen die ik al lang weet en dat ik meer fruit moet eten. What the fuck, wordt dit hele land bewoond door idioten ofzo?

Na een golf kansloze Pokémon te hebben bevochten, kom ik eindelijk aan bij 'Mr. Pokémon'. Ik krijg een of ander ei in m'n klauwen geduwd en wordt gevraagd het naar Professor Elm te brengen. Hebben ze geen PostNL in Johto ofzo? Ik maak nog kennis met een of andere verstrooid figuur in een labjas die nogal vreemd ruikt. Blijkbaar kan hij in één opslag zien dat ik goed zorg voor m'n Pokémon ondanks het feit dat ik mezelf pas 10 minuten eigenaar kan noemen van Barend. Uiteraard. Ik krijg nog een leuk presentje mee in de vorm van een Pokédex, maar het boeit me eigenlijk geen ene zak. Ik wil gewoon naar huis.

Professor Elm belt me op dat er iets verschrikkelijks gebeurd is en dat ik zo snel mogelijk moeten komen, en hangt dan meteen op. Als je zo 112 belt gaan er nog doden vallen met hem in de buurt. Whatever, ik kom er aan. Zodra ik langs Cherrygrove ben, komt er een of andere waardeloze zak schimmel op me af en begint uit het niets me uit te foeteren. What the fuck? Ik zal hem leren. Barend maakt korte metten met wat dat beest van hem ook moge voorstellen. Toch denkt hij dat hij ondanks deze kansloze nederlaag de beste trainer van de wereld gaat worden. Nou, ik kan alvast verklappen dat dat niet gaat gebeuren. Die domme lul laat ook nog eens zijn trainer card vallen. 'Tidow' zie ik staan. Boeiend, eindelijk naar huis.

Zodra ik aankom bij een hyperventilerende, en blijkbaar zojuist bestolen, professor Elm, word ik meteen door een aanwezige juut uitgemaakt voor een crimineel. Serieus, ik ben dit land nu al schijtziek. M'n achterlijke buurmeisje komt zelfs tot mijn verdediging. Ik leg uit dat het om een of andere knuppel genaamd 'Tidow' gaat. De snor gaat weer weg en ik geef het ei aan de professor. Hij stelt voor dat ik de gym uitdaging moet aangaan. Ik overweeg het idee, maar ik ga eerst naar huis om wat te eten, want ik heb honger als een Rapidash.

Level 6 93%

Nog 34 XP voor level 7

Ik heb er al twee vrienden bij! op route 29 was mij net verteld hoe ik een pokemon moet vangen. Dit mocht ik gelijk in mijn eerst stap in het gras al gaan proberen, er kwam namelijk een sentret op mijn pad lvl 2. Dit is mijn ook gelukt door gelijk een pokebal te gooien en zijn  naam is Recon, vanwege species (scout pokemon). Na hem moeizaam trainen, is hij toch lvl 5 geworden. Toen besloot ik route 46 vooralsnog over te slaan, maar wellicht kom ik daar nog als de nood aan de man is. Nadat ik cherrygrove city had verkend ging ik route 30 in. Hier heb een een pidgey gevonden van lvl 4. Dankzij Recon en Boggy had ik hem al snel te pakken en gaat hij nu met de naam Hetog door het leven. Voor zover de avonturen van flostory!

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Gozert :lol:

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Nuzlocke Challange White voortgangsrapport:

Na het kiezen van een jongen heb ik hem naar mezelf genoemd genaamd Semih. Al meteen keek ik welk ID ik had en dat bleek te beginnen met een 2 hierdoor werd ik gekoppeld aan Snivy die ik later Leif noemde. Vervolgens kreeg Leif een vriendje bij route 1, een Lillipup dat ik Hairball noemde . Samen konden ze met gemak de eerste gym voltooien, en zo ging ons avontuur verder naar Gym nummero deux. Onderweg kwam ik een grot tegen met daarin een Woobat die ik gevangen had en hem Darknight noemde. Ook waren Leif en Hairball geëvalueert

Eenmaal aangekomen in de volgende stad besloot ik om mijn pokemon wat te trainen, maar helaas pakte het niet zo goed uit Hairball werd neergehaald door een timburr omdat zijn low kick een critical hit was. En Darknight stierf aan een trainers gevecht tegen een Lilipup. Zo werd Leif gedwongen om de 2de Gym alleen te doen, gelukkig slaagde hij er grandioos in.  In pinweel forest ving ik een  Petilil genaamd Lilly... en ze is dood!

Eenmaal in castelia city besloot ik om naar route 4 te gaan om een pokemon te vangen. Eenmaal aangekomen ving ik een sandille die ik Crocco noemde. 

R.i.P

Hairball (Lillipup- Herdier) route 1 - Nacrene City

Darknight (Woobat) Wellspring Cave - Nacrene City

Lilly (petilil) Pinweel forest - Pinweel forest

EDIT

Lol Gozert  :lol:

Post was bewerkt op 16 augustus 2013, 17:54 door wii freak

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Holy fuck, pokemon dying all over the place. Wat ben je aan het doen wii freak?

Maar goed, waar Gozert zonder enig probleem door Route 1 en 2 liep heb ik me daar toch een partij problemen gehad. Calm betekent volgens mij - attack, want Hephaestus was me toch een partij slap. Hij sloeg nog geen deuk in een pakje boter. De eindeloze stroom level 4 pidgeys elke twee stappen hielpen ook niet mee. Ik had bijna het idee om mijn dagen relaxt in New Bark Town door te brengen. Maar na een bezoekje aan Elms privé pokecenter dacht ik, fuck it, let's do this. Bont en blauw en bijna potionloos kwam ik aan in dat tweede stadje waar geen fuck te beleven is. Behalve een aardige man die me rondleidde en zeker niet aan de drugs zit. Laster en smaad.

Maar goed, pokecenter en healen. Ik loop de Pokémart in en dacht: "Hmmm, poison zou best wel eens link kunnen zijn. Laat ik er vier van kopen." Ik loop nietsvermoedend het gras in. Weedle. Easy does it dacht ik. Eerste beurt poison. Poison heal. Poison sting. WEEER poisoned... Godverdomme. Ik zat ondertussen al dik in het geel. Potion en rammen. Weedle dood. 1 fucking Weedle had me bijna. Deze trend ging nog een tijdje door. Maar toen... toen ontdekte Heph een deel van zijn goddelijkheid. Hij besefte opeens dat hij de fucking god of fire was. En leerde ember. Vanaf dat moment was zijn en mijn zelfvertrouwen flink gestegen. We ownden BITCH en kwamen daarna achter zijn snode daden. Toen leerde een hoer me pokemon vangen en ving ik een tweede goddelijke pokemon. Rattatta. Het geluid dat je hoort als hij in zijn Escalade met zijn Glock langsrijdt. Hij is een pimp. Ik wist wat zich verschuilde in deze baas en Phobos was de enige naam die hij kon krijgen.

Deze shit is al bijna in de pocket jongens.

Oh en ik heb relaxt veel nummers van oude mannen verzameld. Score!

Level 35 98%

Nog 248 XP voor level 36

Weedle is een fucker, ja. Gelukkig heb je in HeartGold enkel Caterpie buiten de Bug Catching Contest :'D.

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

Gozert wrote on 16 augustus 2013 17:35:

Ik ben mijn avontuur gestart met een mannelijke Totodile die uiteraard liefkozend 'Barend' heb genoemd. 

En een Sentret gevangen die je heel toepasselijk 'Drecht' hebt genoemd?

Level 35 98%

Nog 248 XP voor level 36

Zover ben ik nog niet.

De eerste vrouwelijke Pokémon ga ik sowieso Brechtje noemen, tenzij het een Hoothoot is natuurlijk.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Heart Gold, easy mode.

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Het grote avontuur van Geert W is begonnen. Al gauw krijgt hij zijn eerste pokémon, Krokolere (ik ben oprecht trots op deze naam) en trekt hij op pad. Monniej's overal, maar ze worden kansloos verslagen. Ook al hebben ze geen kleren aan, dit deert onze Geert niets. Beter dan hoofddoeken! Kansloze en immer glimlachende rivaal Mark R wordt verslagen maar als een echte klapmongool vergeert onze Geert om 2x met de professor te praten om het ei af te geven. Hierdoor loopt hij 1x teveel naar MR POKEMON die wederom zijn kutzinnetje "ik reken op je!" uitspreekt als een verdwaalde PVV stemmer. Chagrijnig en alvast bedenkend hoe hij dit gaat verwerken in een tweet waarin hij Europa/deIslam de schuld geeft, keert hij terug naar NBT. Alle extra Monniej's en Hamaspers (begint met een R...) die hij heeft afgeslacht in de nacht hebben Krokolere inmiddels naar level 11 geboost.

TO BE CONTINUED.

Post was bewerkt op 16 augustus 2013, 19:04 door Oversoul

Level 33 97%

Nog 482 XP voor level 34

Oversoul wrote on 13 augustus 2013 23:38:

Gozert wrote on 13 augustus 2013 23:34:

Ik weet dat het uit den boze is hier, maar is emulatie geen optie anders? Komt voor mij stiekem ook niet slecht uit, en aangezien ik de hardware en software in m'n bezit heb ook nog eens ethisch verantwoord ;). Uiteraard zal alles verder volgens het Nuzlocke boekje gaan :).

andere vraag: originele Gold & Silver toegestaan?

Ja of GBA-versies? Dan speel ik mee op mn mobiel. :)

Level 15 96%

Nog 123 XP voor level 16

Hmm, ik denk dat ik het overigens met de originele Crystal ga doen. Lijkt genoeg op HGSS dat je vooruitgang met elkaar kan vergelijken, maar ik heb zin in wat nostalgie.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Tidow wrote on 16 augustus 2013 18:20:

Holy fuck, pokemon dying all over the place. Wat ben je aan het doen wii freak

YOLO, duh 8| . Maar nee serieus. Mijn Herdier was heel erg goed en ik dacht dat hij sneller was dan een timbur ... had het mis blijkbaar pakte die timbur doping. De andere 2 waren slapjanussen, waarom moeten de slappen mij als eerste vinden  :brak: .

Ik wil jou eens zien black of white spelen met een starter als snivy  :O.

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

Swiep wrote on 16 augustus 2013 17:46:

Gozert :lol:

Dit dus :lol:

Level 54 96%

Eerste Monniejj is inmiddels gevangen, kan nog van pas komen in Sprout Tower. Verder ga ik geen energie en aandacht in dat beest steken,uit principe. Ook even klapjes uitgedeeld aan de gym leader. Krokolere schopt kont en heeft inmiddels de vernietigende kracht van een eur- 1,50  water pistooltje van de Tilburgse Kermis ontdekt.

Post was bewerkt op 16 augustus 2013, 19:38 door Oversoul

Level 18 97%

Nog 143 XP voor level 19

Haha nice Gozert! :)

... neej Tidow ik was ook van plan Mythnames te gebruiken... damnit nu iets anders verzinnen :P

Level 5 97%

Nog 11 XP voor level 6

Kut! Mijn starter is dood xd

Level 54 96%

Zo, weer een paar pokemonnetjes gevangen:

kankerjelle (geodude)

kebab (mareep)

skaffa (drowzee, lucky :D)

Daarnet even Whitney aan het huilen gemaakt. Het was een vrij epische strijd. Krokolere maakte korte metten met clefairy, maar begon toen rollouts te koppen van die vervloekte koe. Na de 3e rollout uitgeswitcht naar kankerjelle. Zijn stenen hoofd overleefde de klap niet. Voor de 5de rollout was daar monniejj, die ook het leven heeft gelaten. 

Toen zag ik kans om dd held van de dag in te schakelen, Skaffa! Met zijn lvl 12 lijkt hij nietig vergeleken met de personificatie van EA sports op lvl 20. De rollout cycle was echter voorbij dus de eerste nieuwe rollout was zwak. Genoeg om te overleven toe te slaan met hypnotische jonko krachten! Vervolgens kwam Krokolere weer de ring in en maakte er een einde aan. Eind goed, al goed.

huidige team:

Krokolere (Croconaw, lvl 26)

Skaffa (Drowzee, lvl 12)

Kebab (Mareep, lvl 7)

R.I.P:

Monniejj (Hoothoot lvl 3)

kankerjelle (geodude, lvl 2)

Ik stop nu maar even anders loop ik te ver uit :P

Post was bewerkt op 16 augustus 2013, 22:22 door Oversoul

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

kankerjelle (geodude)

kebab (mareep)

:lol:

Level 18 97%

Nog 143 XP voor level 19

Is er een limiet hoe lang een verhaal mag zijn?... beetje overboard gegaan volgens mij tijdens het spelen lol :D

Ook ben ik begonnen in het Engels.. wss omdat ik bezig ben met mijn Thesis (die in het Engels geschreven moet worden). De vraag staat nog steeds, maar ik post hieronder wel mijn deel :P Misschien de volgende keer toch iets minderen, tenzij mensen het echt leuk vinden lol.

Post was bewerkt op 17 augustus 2013, 01:36 door ThaBully

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Inmiddels aanbeland bij de Bellsprout tower, Yosuke (Bayleef) is met z`n lvl 18 ietwat overpowered maar dat wordt wel gecompenseerd door z`n overall weakness. Daarnaast heeft ook Batgirl (Lvl 10 Zubat) zich bij het reisgenootschap gevoegd. 

Tot op heden 1 dode: 

R.I.P. Monniejj, je hebt lvl 4 nooit mogen meemaken..

Level 18 97%

Nog 143 XP voor level 19

After I woke up randomly, standing in the middle of my bedroom I went downstairs and my mother started nagging about directions which was quite annoying, because I just woke up. However, she did provide me with some useful things like a bag. She didn't even cry about the situation and was rather pleased she was getting rid of me. After exploring the town a bit I noticed that everyone is obsessed with professor Elm. A girl in the town center, was tripping balls looking in all directions telling people she likes their bags... I want what she is on! I tried to talk to her supplier hiding behind a mailbox next to professor Elms lab, but I was rudely pushed away... I tried to get high of the smell of my new bag and trainers card, but this only gave me a small headache. Frustrated about the situation I entered Elms lab to receive my awesome Pokémon! 

I arrived slightly late, however this did not stop professor Elm sending me on a mission to retrieve a Pokémon egg.. I didn't even receive my Pokémon yet. Furiously yelling at professor Elm, he finally gave me the option to choose a Pokémon! I couldn't wait to get my Awesome fire Pokémon Cyndaquil, only to discover that I wasn't able to select  the Pokémon of awesome! Professor Elm tabs my shoulder and gives me the poke ball containing Totodile. After taking a handful of Ritalin I finally calmed down and came to terms with having Totodile as my Pokémon and even gave him a cute nickname; Governator. Off to start our adventure we exit the lab to head towards Mr. Pokémon, but before I cleared town professor Elm came running after me giving me his phone number like some teenage girl desperate for a date.  

Route 29 is a scary place! Some girl named Monniej attacked me almost instantly, but the Governator doesn't take crap from no one and one-shotted her with a critical hit! After the girl was knocked out her older twin started attacking us, but was not able to resist the repeated eye scratches and feinted. A fiercer Monniej jumped the Governator and landed a hit before perishing with fear in her bloody eyes. The Governator, fed up with these girls spit on her after reaching a new level. At the end of route 29 a rodent jumped the Governator and managed to quickly hit him from his flank, resulting in the termination of a small rat like creature. 

I was jumped by a balding old man when entering Cherrygrove city. He dragged me through the city providing useful information and some new shoes (what does this man want from me!). Slightly frightened I called my mother, who did not seem to care about this encounter, only mentioning mission professor Elm gave me. After I went TO THE POKECENTER I continued towards Mr. Pokémon. The balding old man chased after me, stopping me before I could leave the city. Providing me with more gifts… I’m starting to doubt this old man’s intentions. 

Before finally reaching Mr. Pokémon the Governator was attacked by a rat, a spider and the ever annoying Monniej clan. I got annoyed, because there is no challenge in these random Pokémon battles. My mood changed after receiving a rather mysterious egg from Mr. Pokémon. The very interesting researcher professor oak, praised my Pokémon and provided a pokedex to aid his research and help me on my adventure! Meeting professor oak was an awesome experience as I always dreamed of meeting the great professor. However, this ... was put to an abrupt end when he started talking about a goldenrod. Still not sure about the intentions of the balding old man I had my doubts about this goldenrod and the exchange of phone numbers was definitely not helping! My nerves went back to normal as professor oak departed the residence of Mr. Pokémon. I decided to head to professor Elm to deliver the mysterious egg, but was confronted by a disturbing phone call from professor elm. I decided not to act on this phone call, but to make sure that the egg would reach professor elm safely. After reaching Cherrygove city I let the Governator rejuvenate his skin by taking him to the spa. The trip to the spa did wonders for the Governator, however as I was constantly on the lookout for the balding old man and did not get to enjoy the spa to its full potential. Still stressed and wary I left Cherrygrove city, but was attacked before I could leave. However, the fully rejuvenated Governator cared not for a puny grass Pokémon and quickly took care of this rude encounter! Having spent some time getting to know my personality the Governator took on a similar trait called Rage. I continued to my hometown to deliver the egg to professor elm.

After arriving at my hometown and looking for professor Elm in his lab I was questioned by a Hollywood police officer stating that a thief always returns to the scene of the crime, insinuating that I was the thief. Lyra came to my rescue stating that the red-haired man (OMG THE DRUGSDEALER that pushed me!) I fought earlier was spying on professor Elm. I informed the officer of the drug dealer’s name; Reno. After this confrontation, I handed the mysterious egg over to professor Elm. He then provided a new goal, defeating a gym leader to gain a gym badge. He also stated that I should visit my mother. She was not even happy to see me and even tried to take my money away from me, disguising it as "keeping your money safe". I quickly left my former home and on my big adventure, only to be stopped by my former neighbor Lyra. After she explained how to catch a Pokémon she kindly gave me some poke balls. Tired of all that happened today I set up camp next to the route 29 sign, dreaming of what Pokémon to catch with my new balls!

Post was bewerkt op 17 augustus 2013, 01:35 door ThaBully

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.