[Pokemon] IGF Goes Nuzlocke

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Ik vind het nu al leuk, ondanks dat ik niets gelezen heb.

Level 6 93%

Nog 34 XP voor level 7

Onder tussen bij Flostory, de trainers op weg naar violet city waren een eitje voor de beginnende trainer. Op route 31 kwam hij een catherpie tegen die zich eenvoudig liet pakken, zijn naam is DangerZ. Alle pokemons van Flostory waren lvl 10 toen hij bij de bellsprouttower aan kwam zo ook de nieuwe aanwinst DangerZ die inmiddels een Butterfly is geworden en zijn krachtige aanval confussion nu kent. Bij aankomst had Flostory de volgende pokemons:

Bonny (Cyndaquil) lvl 10

Hetog (Pidgey) lvl 10

Recon (Sentret) lvl 10

DangerZ (Butterfly) lvl 10

De toren verliep goed voor de pas begonnen trainer en Bonny kicked some ass. Nadat de toren helemaal veilig was van oude mannetjes met bellsprouts besloot Flostory nog wat te gaan trainen zodat de eerste gym een eitje zou worden en hij niet voor verassingen zou komen te staan. Hij kwam nog een Ratata tegen in de bellsprouttower, maar hij werd opgepeuzeld door Hetog's Gust.  Bonny evolueerde naar een Quilava en zijn andere vrienden kregen er ook nog lvls bij op. De gym leader spamde roost maar Bonny was daar niet bang voor en spamde zijn ember waardoor Pidgetto ook een brandmerk kreeg en uiteindelijk ook versloeg. Nu heeft hij zijn eerste badge en gaat op weg naar de tweede, met nog steeds hetzelfde team.

Bonny (Quilava) lvl 15

Hetog (Pidgey) lvl 13

Recon (Sentret) lvl 12

DangerZ (Butterfly) lvl 13

Level 15 96%

Nog 123 XP voor level 16

Oookay, dat ging niet bepaald as gepland.

Begonnen met Chikorita (had graag Totodile gehad...), en pech gehad met m'n Pokémon. Rattata KO'd op route 29, Spinarak gevangen op route 30, Zubat in Dark Cave, Bellsprout op Route 31.

Ik was zo dom om eerst voor de Violet City gym te gaan waar ik Chikorita (m'n hoogste level) verloor aan een Spearow met een Critical Hit van Peck... Op dat moment wist ik al dat ik nagenoeg kansloos zou zijn, dus ik dacht: ik probeer Falkner te verslaan, als dat niet lukt dan is het Game Over.

So it was said and so it was done. Pidgey ging nog redelijk goed neer nadat ik hem gepoisoned had. Pidgeotto... nou ja, Gust molde Spinarak en Bellsprout in no time. En Zubat was gewoon te zwak (en die was verdomme level 14, 5 levels hoger). Bite deed geen moer (Crystal, dus daar nog een special attack) en Gust molde me wederom.

Misschien dat ik nog een tweede poging waag aangezien het nog vroeg is.

Maar ugh, ik had Falkner niet eens moeten proberen. Ik had gewoon de overblijfselen van m'n team even moeten levelen, maar ik was zo gefrustreerd toen Chikorita doodging dat ik mentaal al /ragequit had gedaan. Critical Hit tegen me op PRECIES het verkeerde moment. Hielp ook niet dat 3 van de 4 teammates weak was tegen Flying en de enige die dat niet was, was compleet nutteloos tot later in het spel.

Een Geodude of Totodile was me niet gegund, maar zelfs een NORMAL type had ik handig gevonden.

GAME OVER!

SUCKALITY!

Edit: ik had het wel allemaal opgenomen, maar vond het niet de moeite waard om meteen de eerste gefaalde opnamesessie te uploaden naar YouTube. :P

Post was bewerkt op 17 augustus 2013, 14:18 door Svenshinhan

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Nadat ik Crocco had gevangen werd het hoogtijd om te trainen, dus besloot ik met mijn hagedissen duo naar pinweel forest te verplaatsen. Voor de 2de keer stak ik de Skyarrow bridge over, maar helaas hadden ze geen Lijn bussen in Unova en dus werd ik verplicht om de brug te voet over te steken. Na dagen lang Aliens( Audino's) te hebben uitgegroeid was Crocco veranderd in een Krokorok. Nu werd het tijd om Castelia te verkennen. Na wat Capoeira te hebben gedanst kwam ik terecht in een gebouw van EA waarvan het personeel gevechten met mij hielden en vrouwen mij een blowjob wilde geven ... of zo dacht ik  :? . Helaas wilde ze ook met mij vechten. Uiteindelijk klaagde ik bij de directeur/concierge die mij als vergoeding een hoed gaf met gele belletjes deze kwamen goed van pas om pokemon sterker te maken. Vervolgens kwam ik een man tegen die mijn Pokédex afpakte om te kijken hoeveel pokemons ik had gezien. Uiteindelijk kreeg ik mijn pokedex terug samen met een roze meisjes steen.

Nu werd het hoogtijd om de Gym uit te dagen. Crocco was een geschikt kandidaat en at alle insecten die op zijn pad kwam op. Nadat ik door alle plakkerige muren voorbij kwam en Diabetes heb gekregen daagde ik de gym leader uit (die overduidelijk Homo was en een mode misdaad heeft begaan). Tenslotte waren de insecten geen uitdaging tegen Crocco, haar Roze steen en haar Moxie Vaardigheid. En nu snel weg wezen straks vraagt de gym leader mij nog uit voor een date  :r .

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Tip voor de mensen die Cyanwood Gym gaan doen: DON'T FUCK WITH DYNAMICPUNCH.

Arme Skaffa, die net lekker op stoom kwam en heel die fighting gym slachtte met confusion spam. Daar stond hij dan, oog in oog met de Fighting gym leider Chuck. Zijn Primeape ging met een combinatie van hypnojonko en confusion al snel neer. Triomfantelijk en met meer dan 3kwart health kwam hij tegenover de laatste pokemon: Poliwrath. Level 30 vs level 24. Geen enorm verschil en een type advantage.. dit zou een makkie worden. Hah! Skaffa doe Hypno- 

BAM DYNAMICPUNCH.

oh dat is een fighting aanval, it's not very effect...WAT

OHKO. 

Critical hit? Zelfs dat niet eens! Skaffa gewoon fucking vermoord in 1 not very effective klap...

Met tranen in de ogen bij het verlies van zijn jonko broeder CUT-te Krokolere de Poliowrath met gemak neer. De wraak was volbracht. 

.. maar skaffa kwam nooit meer terug. Snik. Ik wou een Hypno..

anyway, Kebab is flink gegroeid van het slachten van al die kwallen en zeesterren en ik heb nog wat nieuwe aanwinsten:

Kwalbert (Tentacruel)

Zyklon B (Koffing)

Huidige team:

Krokolere (Feraligatr lvl 36)

Kebab (Flaafy lvl 29)

Kwalbert (Tentacruel lvl22)

Zyklon B (Koffing lvl14)

RIP:

Monniej

Kankerjelle

Skaffa

Zubat (vergeten te nicken, dus meteen released)

Post was bewerkt op 17 augustus 2013, 15:19 door Oversoul

Level 54 96%

Pursuit is echt een hoerenaanval bij een Nuzlocke run. Wil ik Zyklon B een beetje levelen, ik switch terug naar Krokolere en bam, meteen dood. RIP Zyklon B dus.

Level 3 53%

Nog 73 XP voor level 4

Nadat ik een heleboel onzin had weggeklikt kon ik ook beginnen. Omdat mijn id 54320 was mocht ik zelf kiezen welke pokemon ik wilde. Het werd een Totodile die ik Joop noemde. Na een hoop gezeik met een ei kreeg ik eindelijk pokeballen en kon ik echt beginnen. Maar niet voordat ik moest uitleggen hoe die jongen heette die naar binnen gluurde, hij zei dat ik zijn naam had gezien, maar zo snel kon ik niet lezen. Toen de politieagent vroeg hoe hij heette zei ik ook Theezak, omdat dat het eerste was dat ik zag. Misschien dat ik dat beter niet had kunnen zeggen, maar goed, nadat hij me wantrouwend aan keek vroeg hij niet verder.Ik kwam jammer genoeg geen pokemon tegen die ik wilde trainen op de eerste twee routes. (Sorry jongens alles leuk en aardig, maar ik ga geen rattata trainen.) Ik kwam bij het derde dorpje aan en ging verder na de route die eronder lag. Daar ving ik mijn tweede pokemon: Evert de Ekans. Ik trainde Evert en Joop totdat Joop evolueerde in een Croconaw en ging toen de bellsprout tower in, waar ik met gemak alle trainers versloeg. Daarna ging ik naar de gym toe en daagde Falkner uit, het leek nog even verkeerd af te lopen, maar gelukkig liep het uiteindelijk allemaal goed af. 

Daarna liep ik verder naar Azalea Town en versloeg Team Rocket in de Slowpoke Well. Trainde mijn pokemon totdat Evert evolueerde in een Arbok en versloeg de trainers in de gym. Ik daagde de gymleader uit. Het was een spannend gevecht, want de Scyther gebruikte elke keer de aanval U-Turn, maar met Joops Ice-Fang lukte me het om hem neer te halen, de Kakuna en Metapod die volgden waren een makkie voor Joop. Zo versloeg ik Bugsy en had ik mijn 2e gymbadge te pakken. Uiteindelijk kwam ik Theepzak nog tegen die ik versloeg.

Team: Evert de Arbok, lvl 22

Joop de Croconaw, lvl 22

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Nadat ik klaar was met de 3de Gym werd ik gebeld door Pompoen Bianca die perse wilde laten zien dat ze op zich zelf kon passen door met mij een gevecht te houden . Gelukkig is ze lelijk want Crocco had al haar pokemon een kopje kleiner gemaakt zonder veel inspanning. Vervolgens wilde Brillenman Cheren ook met mij gevechten hij bood meer weerstand maar ook zijn team moest er aan geloven dat Crocco veel te sterk voor hun was.

Later kwam Blaze(Darumaka) erbij die ik bij Desert resort ving. Vervolgens kwam ik Oversoul(yamask) tegen in de zandkasteel. Samen met Leif & Crocco begon mijn team meer gebalanceerd te worden.

Eenmaal aangekomen in Nimbasa werd ik meteen aangevallen door team Puistenkop. Deze keer wilde ze Pokemon aanranden van de eigenaar van de poké-kliniek. Leif liet zien wie de baas is en blies de puistenkoppen weg met zijn leaf tornado. Als beloning kreeg ik een meisjes fiets die veel te klein was en platte banden had. Chagrijnig ging ik me ontspannen met een potje football en vervolgens maakte ik mijn droom als zanger/danser waar in de poké musical. Vervolgens ontmoete ik een Anorexia patiënt Elesa die ook de Gym Leader is van Nimbasa, geen wonder dat ze dun is. Als het al niet raar genoeg was werd ik door GayLord N in de FerrisWeel gesleurd en vervolgens verkracht. Het spel stikt van de Homo's en verkrachters. Gelukkig kon ik Ontsnappen door een pokémon gevecht 

Nu maar eens een bezoekje brengen aan De Anorexia/Boulimia nervosa gesticht.

Level 2 98%

Nog 1 XP voor level 3

Ben nu ongeveer 9 uur bezig en ben bij de vierde Gym. Mijn rattata is bij de eerste gym dood gegaan en nu bestaat mijn team uit: blauweheld ( croconaw ) level 27, Shoarma ( Flaaffy ) level 23, Kerkuil ( noctowl ) level 22 en steentje ( graveler ) level 25.

Bij de 2de gym kwam ik zwaar in de problemen doordat flaaffy en noctowl al vrij vroeg weinig hp meer hadden en ik geen super potions meer had, maar uiteindelijk klaarde blauweheld met ice fang de klus. Ben nu net in de burden tower geweest en ga vanavond de vierde gym proberen te halen en hopen dat ik de juiste pokemon tegen kom die mijn team komt versterken, want wil namelijk nog een vuur en een vecht pokemon.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Wow the first one bites the dust... Dat is verdomde snel!

En Oversoul, ga je niet een beetje hard?

Level 2 98%

Nog 1 XP voor level 3

Tidow, wat is jou team tot nu toe????

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Cyndaquil en Rattatta, nog maar een uurtje kunnen spelen.

Level 54 96%

Tidow wrote on 18 augustus 2013 16:33:

En Oversoul, ga je niet een beetje hard?

Klopt. Deze shit is echt nog verslavender als je op 2x speed speelt.

sterker nog, ik ben klaar:

..killed by Red. Die klootzak gebruikt non stop full restores. Uiteindelijk criticalt zijn Venusaur mijn Kebab met Solar Beam en daarna was Krokolere kansloos (lvl 64 vs 77).

Level 54 96%

eindstats:

nog over (4):

Jostiband (Phanphy lvl 20)

Maandvrbnt ( Golbat lvl 22)

Kwalbert (Tentacruel lvl 22)

Slaapbeer (Snorlax lvl 50)

.

dodenlijst (10):

Monniej (Hoothoot)

Kankerjelle (Geodude)

Skaffa (Drowzee)

Zyklon B (Koffing)

Knkerjelle! (Geodude again)

Wappie (Pidgeotto)

Polio (Poliwag)

Krabsalade (Krabby)

Kebab (Ampharos)

Krokokelere (Feraligatr)

.

Hall of Fame: ja

Badges: 16

Red verslagen: nee.

Speeltijd:  26 uur ingame @ 2x speed, dus ongeveer 13 uur.

Hoogste level: 64

.

Het Laatste Woord:

Misschien had ik wel gewoon geluk met Totodile en Mareep, maar dit was veel te makkelijk. De hele game lang zaten mijn pokémon minimaal 10, en soms zelfs bijna 20 levels hoger. En dan ben ik nog niet eens echt een extreme grinder ofzo. Meeste trainer battles vermijd ik. En ik heb ook nog bij elkaar meer dan 30 (max/super) repels gebruikt. Thunderpunch en Surf samen slopen bijna alles. Later nog Ice en Fire punch erbij en het was helemaal appeltje eitje. Enkel Red bied uitdaging, maar is meteen ook een enorme difficulty spike. Bij een volgende Nuzlocke ga ik denk nog maar wat extra regels invoeren om het moeilijker te maken....

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

Gozert wrote on 16 augustus 2013 17:35:

Zodra ik langs Cherrygrove ben, komt er een of andere waardeloze zak schimmel op me af en begint uit het niets me uit te foeteren. What the fuck? Ik zal hem leren. Barend maakt korte metten met wat dat beest van hem ook moge voorstellen. Toch denkt hij dat hij ondanks deze kansloze nederlaag de beste trainer van de wereld gaat worden. Nou, ik kan alvast verklappen dat dat niet gaat gebeuren. Die domme lul laat ook nog eens zijn trainer card vallen. 'Tidow' zie ik staan. Boeiend, eindelijk naar huis.

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Zojuist aangekomen in Goldenrod City.

Huidige team:

- Yosuke (Bayleef / lvl 23)

- Batgirl (Golbat / lvl 23)

- SoSlow (Slowpole / lvl 20)

Pokemons die het niet overleefd hebben:

- Monniej 

Tot op heden nog geen problemen gehad. Bug-gym viel mij 100% mee, zubat schakelde de één na de andere pokemon uit. Nog even wat gewerkt aan het level van mijn Slowpoke zodat deze niet te veel achterblijft. Nu toch even mijn team wat uitbreiden (vuurpokemon o.i.d.).

Level 54 96%

lol, ik ben welgeteld 1 vuurpokemon tegen gekomen in het wild en dat was nooit mijn eerste encounter dus succes :P

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Oversoul wrote on 18 augustus 2013 20:10:

lol, ik ben welgeteld 1 vuurpokemon tegen gekomen in het wild en dat was nooit mijn eerste encounter dus succes :P

Ik zit nu al te duimen voor een growlithe... maar ben er zelf ook bang voor. Of anders een weak-ass slugma (kan er ook nog wel bij).

Level 54 96%

Win dik in de gamecorner en geef je Slowbro Fire Blast :P

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Heb de 4de gym gehaald zonder een pokemon te verliezen was wel op het nippertje blaze verloor ik bijna bij de eerste volt switch.

Daarna ving ik De baas (Ducklet) bij de Driftville drawbridge.

Heb dan ook de 5de gym met gemak gehaald dankzij Leif & de baas.

Vervolgens stierf Blaze door fucking Darlling die stomp deed + critical.

In Charge stone cave ving ik ping pong (Klink) die ik verloor tijdens het gevecht tegen Gaylord N

En tenslotte ving Ik IceBreaker (Cubchoo) bij route 6.

R.I.P

Blaze(darumaka)

Ping pong (klink)

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

De avond was gevallen in Johto. Na een diepe, diepe slaap werd Geido weer wakker. "Wat? Heb ik fucking 2 dagen geslapen?" Verward keek hij op zich heen. De Apricornboom die hij voor zijn gevoel zojuist nog leeggeplukt had droeg weer vruchten... "Vreemd." Dacht Geido bij zichzelf. Hij stond in route 29, hij controleerde zijn Pokéballs. Phobos en Hephaestus zaten nog veilig in hun Pokéballs. Geido was opgelucht, hij had op TV gezien dat er malafide figuren actief waren met het stelen van pokemon. Zijn zojuist gevangen Rattatta, Phobos, liet hij uit zijn pokeball. Hij aaide het knaagdier en besloot om hem uit zijn pokeball te houden en achter zich aan te laten lopen. "Tijd om jou een beetje te trainen en wat nieuwe pokemon te vangen." Zei Geido tegen Phobos. "Rattatta!" zei Phobos. "Whatever, fuck jou" antwoordde Geido. 

Johto was anders wanneer de nacht viel. Vreemde geluiden, schimmen in de duisternis. En overal waar je kijkt Hoothoots. Met hun grote glimmende ogen en mysterieuze maskers. Het kippenvel liep langs Geido's ruggegraat. Hij besloot richting het Oosten te gaan. Tijdens de tocht bleek bleek dat Phobos zijn echte krachten nog moest ontdekken. Gevechten tegen wilde pokemon bleken soms te gevaarlijk. Vaak moest Hephaestus ingezet worden om het echt af te maken. Maar de vuurgod bleek meer dan bestand tegen de gevaren van Route 29. Opeens zag Geido een grote poort met een dikke man ervoor. De poort bleek een gebouw, met daarin een nerd die hem wist te vertellen dat er na de poort een enorme verscheidenheid aan pokemon zou zijn. "Mooi!" Dacht Geido bij zichzelf. "We hebben vers bloed nodig." Hij rent het gras in en hoort opeens gegrom achter zich. Zijn glimlach verdwijnt wanneer hij voor zich een Rattatta ziet staan. "Fuck."

Met drie gevulde Pokeballen op zak begeeft Geido zich richting Cherrygrove. Na even wikken en wegen had hij de nieuwe Rattatta toch maar gevangen. Hij wilde de pokemon eigenlijk KO meppen. Maar op het laatste moment hield iets hem tegen. Een... een vlaag van herkenning. Verwarring. Hij had de Rattatta gevangen en hem ook Phobos genoemd. Waarom wist Geido niet... Een onheilspellend gevoel bekroop hem terwijl hij zijn queeste voortzette.

Geido was ondertussen weer aangekomen in Cherrygrove. De aardige oude man was nergens te bekennen, dus rende Geido het Pokemoncenter en de Pokemart in. Om respectievelijk zijn pokemon te healen en wat nieuwe pokeballs te kopen. Hij moest toch eens wat nieuws gaan vangen. Terwijl hij de stad uit loopt ziet hij een bordje langs de weg staan. Route 30. Hij checkte zijn pokeballs nog eens en liep het gras in.

Twee grote glimmende ogen staren hem aan. Geido staat recht tegenover een Hoothoot. Rattatta gromt terwijl de vogel hem aanstaart. "Hmm, voorzichtig." fluistert Geido tegen Phobos. Phobos piept en zet zijn Tackle in. Vanaf daar ging alles mis. Phobos is duidelijk nog jong en onervaren. Wat een zachte tackle zou moeten breekt de ruggengraat van de kleine vogel. Een laatste HOOT is alles wat Geido hoort. Met zijn staart tussen zijn benen keert Phobos terug bij Geido. "Het is okay Phobos, de volgende keer doen we het beter..."

"Hey jij daar! Met je Rattatta!" Geido kijkt naar rechts. Daar staat een andere trainer non-chalant met een Pokeball. "Wat?" Vraagt Geido. Opeens rent het jochie op hem af en gooit zijn pokeball op de grond. Een Rattatta komt eruit. Geido en Phobos schrikken zich kapot. "FIIIIGHT" schreeuwt het jonge jochie. Geido schreeuwt tegen Phobos dat hij een snelle aanval moet doen. Phobos gehoorzaamt en brengt en goede klap toe bij de vijandelijke Rattatta. "Yes!" Zegt Geido. "Zie je nu wel, je bent een geweldige pokemon Phobos!" Phobos draait zijn kop om naar Geido en piept enthousiast. "NEE PHOBOS. PAS OP!!!!!" Maar het is te laat. De andere Rattatta maakt misbruik van Phobos zijn onoplettenheid en zet een keiharde tackle in. Geido hoorde iets kraken. Phobos viel op de grond. "Nee...." Op de automatische piloot gooide Geido de pokeball van Heph naar de trainer en rende naar Phobos. "Heph, doe je ding!!" roept Geido wanneer Heph ten tonele verschijnt. Hephaestus was ervaren en onverschrokken genoeg om al het andere te negeren en zich op zijn taak te concentreren.

Als Geido bij Phobos aan komt ziet het er niet goed uit. Een stuk bot steekt uit zijn zij en de Rattatta ademt onregelmatig en zwaar. "Phobos..." Geido grijpt naar zijn tas en trekt er een potion uit. Hij sprayt de inhoud van het flesje op Phobos. Er lijkt niet te gebeuren. Phobos doet nog eenmaal zijn ogen open en... en... Tranen wellen op onder Geido's oogleden. Terwijl het vuur van Hephaestus de nacht vurig doet oplaaien laat Phobos zijn laatste adem gaan. Woede, verdriet en machteloosheid razen door Geido heen. Opeens hoort hij een stem. "Hey gast, mag ik je nummer?" Met een trillende kaak staat Geido op en draait hij zich om. Zijn hand maakt hij tot een vuist. Opeens voelt hij iets warms bij zijn been. Hij kijkt naar beneden en ziet Heph daar staan, zachtjes jankend naast het levenloze lichaam van Phobos. Geido ademt uit. "Nee. Ik moet een vriend begraven."

Einde roleplay

NOOOOOOOOOOOO PHOBOS :'( Dat was serieus onverwacht. Fucking de eerste trainerbattle na je rivaal. Maarja, ik heb tenminste een vervangende Rattatta. Met guts en geen -defense nature. Maar toch.

Maar, het is wel erg leuk. Ik heb 20 minuten gespeeld en vervolgens een half uur over bovenstaand stukje gedaan :lol: Deze game gaat nog wel even duren denk ik.

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Even een vraagje wat betreft de regels, en dan specifiek deze:

- Je mag alleen bij de eerste encounter in een bepaalde area proberen de pokemon te vinden. Sla je die dood, zijn je pokeballs op of heb je die pokemon al 6 keer? Maakt niet uit.Met een Area bedoelen we een afgesloten stuk in de pokemonwereld. Elke route is een area, maar bijvoorbeeld een cave is een aparte area. Als je bijvoorbeeld kan vissen in een stad, telt dat ook als apart area.

Stel ik ga nogmaals terug naar een area (bijv. bugcatching area o.i.d.), mag ik dan daar opnieuw een poging doen om de eerste pokemon te vangen (ook als ik er bijv. al 1 gevangen heb)? Misschien overdenk ik het allemaal te veel :P

Inmiddels ook al weer een Nidoran Male met de naam Alpha aan met team toegevoegd, en deze nog geen twee minuten later al bijna verloren aan wilde drowzee.

Level 21 95%

Nog 293 XP voor level 22

Alleen de eerste Pokemon die je tegen komt in een gebied.

Dus als je er later nog een keer heen gaat kun je niet meer een Pokemon als eerst tegenkomen.

Nee dus. :)

Level 11 89%

Nog 186 XP voor level 12

Lolloler wrote on 19 augustus 2013 00:12:

Alleen de eerste Pokemon die je tegen komt in een gebied.

Dus als je er later nog een keer heen gaat kun je niet meer een Pokemon als eerst tegenkomen.

Nee dus. :)

Helemaal duidelijk, thnx.

Level 24 91%

Nog 705 XP voor level 25

Heb nog heel even verder gespeeld, waarbij een roodharige vlerk tegenkwam die blijkbaar S.LUIGI heet. Die hebben FRIEDRICH en ik ff flink aangepakt. Ik heb ook eindelijk ballen gekregen, dus ben dat gras dat nooit gemaait wordt maar eens ingedoken om te kijken wat ik tegen kwam. Het was een Pidgey. Die heeft Friedrich even een flinke tackle gegeven en ze was zo gevangen. Het was een vrouwtje, en ze heet ANNE-MARIE.

Toen ben ik haar maar even wat gaan trainen, wat best wel een hel is in het begin. Speed mode zou best fijn zijn soms.

Toen ben ik het volgende gebied ingegaan en was benieuwd wat voor pokemon ik daar het eerst zou tegenkomen. En ditmaal was het... weer een vrouwelijke pidgey. Nouja, toch maar gewoon gevangen, en die noemen we MARIANNE. Ook haar gaan trainen, maar het leek wel weedleville. Schijtirritant met zijn poison. Ik was MARIANNE al bijna kwijt geraakt aangezien ik richting het pokecenter aan het lopen was en vergeten was dat ze gepiosoned was. Ik wist dat ik nog maar een aantal stappen hoefde te doen voordat ze eraan ging. Ze zat op een gegeven moment nog maar op 1HP, maar de pokemongoden waren me goed gestemd en de vergifitiging fade weg.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.