usb stick voor gta 5

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Hallo allemaal!

Ik heb laatst 2ehands een xbox360 slim gekocht.

Speciaal om straks GTA V te kunnen spelen.

Ben zelf niet zo grote gamer maar wel groot fan van de GTA reeks.

Ik heb gta gepreorderd nu stond erbij als je geen hardeschijf hebt je minimaal een usb stick nodig hebt van 8GB.

Ik ben net op een paar site's speciale XBOX sticks tegen gekomen van SanDisk.

Nu is mijn vraag:

Ik heb hier nog wat usb stickjes liggen zijn die ook goed of moet het een speciale Xbox stick zijn?

En minimale grote moet 8gb zijn maar een 8gb stick is nooit helemaal 8gb.

Moet ik dan voor een 16gb gaan of zal de 8gb goed genoeg zijn?

Alvast bedankt! ^^D

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

De SanDisk usb sticks zijn de officiele xbox usb sticks, omdat deze al geformateerd zijn voor de xbox360. Je kunt gewoon je eigen usb sticks gebruiken, mits deze minimaal 1GB is. Je moet dan wel, je eigen usb stick even formateren. 

Dit doe je door de usb stick aan de voorkant in je xbox te doen. Vervolgens druk je op de guide knop, ga je naar 'settings' en daarna klik je op 'system settings'. Kies nu voor 'storage', als het goed is staat je usb stick nu in een lijst met je harddrive. klik op je usb stick, en dan op 'configure now'. (Als je op 'configure now' hebt gedrukt worden alle gegevens gewist van de usb, zorg dus dat je de belangrijke bestanden op je pc zet ;) )

Ik raad je aan om een 16GB te nemen, aangezien je na het installeren van de game ook nog een save file moet hebben. Plus wellicht eventuele uitbreidingen die later komen.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Oké Bedankt voor de informatie! |.|

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

Dat klopt helemaal en daarnaast als je er een 8gb usb stick in doet om als opslag schijf te gebruiken ben je altijd wat kwijt van die 8gb dus dan heb je niet meer genoeg voor de installatie.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Ik heb vanmiddag een 16gb stick gekocht.

geformatteerd is gelukt maar er  stond een berichtje bij dat USB niet voldeed aan de eisen en dit ernstige problemen zou kunnen opleveren.

Het is een gewone USB van Sandisk.

Ik had het ook nog speciaal gevraagd bij de gameafdeling bij de mediamarkt.

Maar die jongens wisten nergens van.

Lekker handig dus

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Geformatteerd onder het juiste formaat?

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

Ik had dat bericht destijds ook en tot nu toe geen problemen gehad.

Volgens mij proberen ze je gewoon op die manier over te halen om een dure usb stick van hun te kopen.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Ja ik heb het gedaan zoals hier boven staat.

Ik ga het toch eerst maar met deze USB proberen hopen dat het goed gaat!

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

Mijn USB stick geeft ook aan dat hij niet optimaal is voor gebruik maar heb er nooit problemen mee gehad...

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

Als je USB niet aan bepaalde minumum eisen voldoet, dan kun je snelheidsproblemen krijgen met games die op de USB staan. Of snelheidsproblemen met de content die op de USB stick staan. Maar als het goed is kan je nu wel gewoon content opslaan.

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Heb ook nog een vraag :P

Ik heb een hardeschijf van 500gb. En ben van plan deze voor de 360 te gaan gebruiken. Alleen hoorde ik dat deze flink in grote afneemt als je hem formateerd zodat de 360 hem kan gebruiken. Klopt dit?

Ook vroeg ik me af of je de schijf naast het gebruik op de Xbox ook nog kan gebruiken voor je PC (kwa videos en fotos). Zeg maar 2 mappen aanmaken één xbox en één voor PC.

Level 29 95%

Nog 589 XP voor level 30

Dat kan. Je kan er voor kiezen om ipv de hele harde schijf te formatteren, een partitie aan te maken. Die kan maximaal 32gb groot zijn. Dan wordt er min of meer een deel van je harde schijf gereserveerd voor gebruik met je xbox. De rest kun je dan gewoon blijven gebruiken op je PC. Als je hem aansluit op je PC kun je de Xbox partitie ook terugvinden (als verborgen map, dacht ik).

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ik heb een usb stick gevonden met 16gb aleen hij verijst niet aan de voorwaarde en de game instaleerd niet of loopt fast op het moment dan de xbox 360 de story mode aan het laden is nu is mijn vraag komt dat door de disc of de usb :(

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

mijn usb voldoet niet aan de eisen en ik wil gta instaleren maar dat doet ie niet want of hij blijft hangen bij het einden van de instalatie of hij loopt vast bij het laden van de story mode nu heb ik de vraag komt dat omdat mijn usb niet goed werkt of dat er iets mis is met mijn disc
KAN IEMAND MIJ HELPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post was bewerkt op 10 december 2014, 18:50 door bas.vanderlaan.566

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ik heb laats het GTA 5 gekocht voor de xbox 360. nou is bij het opstarten de installatie disk kapot gegaan. 
dus ik vroeg me af of ik dit op de usb stick kan zetten met wat je moet installeren en daarna in mijn xbox te doen waardoor ik misschien het toch kan installeren. of zou ik een nieuwe moeten kopen :(

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.