GTA 5 blijft vastlopen

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Hallo,

GTA 5 loopt steeds na ongeveer 10 minuten vast.

Ik heb een xbox 360 arcade nu hoorde ik dat het aan de console ligt dat het niet mogelijk is om gta 5 te spelen op de xbox 360 arcade.

Weet iemand hier meer van? Komt microsoft nog met een update? of ligt het probleem ergens anders?

Level 24 91%

Nog 705 XP voor level 25

Heb je gekeken of dit bij andere games gebeurde? En hoe heb je de game geïnstalleerd? heb je disc 2 ook geinstalleerd?

Level 29 95%

Nog 589 XP voor level 30

Heb je de game geinstalleerd? Zo ja, op welke manier/waar.

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

andere games doen het wel en heb alleen de install disc geinstalleerd op de hard drive

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Dat had ik met Skyrim, eerste tekenen van een terminale xbox...

Level 29 95%

Nog 589 XP voor level 30

Probeer eens de play disc te installeren op een externe schijf.

Level 6 84%

Nog 88 XP voor level 7

Ik heb ook een Arcade. Enkel de Install Disk geïnstalleerd, geen problemen bij mij.

Level 28 92%

Nog 863 XP voor level 29

Check ook ff je disc op krassen.

Level 16 90%

Nog 352 XP voor level 17

Een vriend van mij heeft dat ook, hij is bij de 2e Heist en ineens krijgt hij een bericht over memory oid en hij loopt vast. Denk dat er wel een update voor komt, maar wanneer weet ik niet.

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

http://kotaku.com/users-of-older-xbox-360s-say-grand-theft-auto-v-crashes-1366187910@stephentotilo

Hier staan soortgelijke klachten en misschien een oplossing voor je probleem.  ;)

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Alsof die niet slachtoffer is

Level 36 95%

Nog 1023 XP voor level 37

Oversoul wrote on 23 september 2013 01:22:

koop playstation

O man stop toch eens met dat soort opmerkingen wat heeft diegene hier nou aan? Precies helemaal niks!

Level 30 95%

Nog 563 XP voor level 31

Ik heb hetzelfde gezeik met de PS3 versie. Er zijn heel veel foutieve drukken in omloop.

En ja, Oversoul is zeg maar het nieuwe gastje van het forum waar je het lieveheersbeest-tegeltje in zijn voorhoofd mag planten als je hem tegenkomt. Zinloze opmerkingen verdienen zinloos geweld.

Post was bewerkt op 23 september 2013, 12:00 door Ties

Level 8 79%

Nog 202 XP voor level 9

Ik heb precies hetzelfde probleem! Ben zelfs terug naar de winkel gegaan en kreeg daar een nieuw exemplaar. Dat mocht ook niet baten. Hij liep welliswaar minder vast maar het probleem bleef. Nu loopt ie weer om de 10 min vast. Heb GTA in de kast gesmeten en kijk er voorlopig niet meer naar om. Ik weet niet hoe het komt kan ik ook niks over vinden op internet. Zolang er geen oplossing is speel ik niet meer helaas.

Level 30 95%

Nog 563 XP voor level 31

Had je het al vanaf het begin of wellicht ook pas vanaf dat Trevor als speelbaar in het spel komt? Toen liep mijn PS3 om de +-10 minuten vast.

Ik wacht nu op Bart Smit op een nieuw exemplaar. Hopen dat het aan de desbetreffende disc lag en niet aan een serie PS3's die een lens gebruiken uit één of ander pauper derde wereld land.

Level 8 79%

Nog 202 XP voor level 9

Nee bij mij ontstaat het op een willekeurig moment. Laatst heb ik de hele dag gespeeld (9 uurtjes ofzo) en toen bleef hij maar 2 a 3 keer hangen. Ik zette de xbox uit en ging slapen. De volgende dag had ik vrij dus meteen weer de xbox aangezet om te spelen, maar nee hoor. om de 5 a 10 minuten liep hij vast. En dan vraag ik mij af waarom het geen constante lijn is. Nu ben ik gestopt met spelen tot er een patch is, komt ie er niet dan heb ik helaas niet de financiële middelen om een nieuwe xbox aan te schaffen omdat ik ben begonnen met studeren. Al zou ik ze wel hebben dan had ik het nog niet gedaan omdat ik principieel geen nieuwe xbox ga kopen voor een spel terwijl ik van dat zelfde geld een paar avondjes kan gaan zuipen.

Dat ding hoort het gewoon te doen.

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Gisteren heeft mijn vriend een nieuwe Xbox 360 gekocht met GTA v. Samen met ze beste vriend uren online gespeeld en nu al, nog geen 12 uur later wil het spel al niet meer uploaden :(

Het lijkt me sterk dat de Xbox of het spel niet goed is....

Heeft iemand een tip zodat hij online gewoon weer kan spelen?

Groetjes

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hoi ik heb een xbox 360 gekocht en heb ook gta 5 gekocht laar die blijft vasthangen bij de instalatie bij 7876 mb wat kan ik doen?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.