Wie gamed er nou ECHT op zn mobiel?

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Ik heb wel eens "echte" games gedaan op mijn telefoon en of ipad. Maar het komt meestal wel neer op de even tijd doden games.

Echter zie ik wel een enorme toekomst in het mobiel gamen. Zeker wanneer deze controllers gewoon in de plaatselijke winkel liggen:

Level 3 85%

Nog 22 XP voor level 4

Het enige wat ik soms speel op m'n telefoon is Sonic Dash of een ander endless runner spelletje. 

Gamen hou ik verder op pc & consoles. Wil ik onderweg gamen neem ik m'n ps vita of 3ds mee. Want tja die zijn er voor gemaakt en hebben dus de games die ik wil, Android niet. 

Wil ook niet zeggen dat ik er geen toekomst in zie. Componenten worden steeds kleiner, mijn game pc is dan ook een laptop voor een mooie combinatie met school waar ik ook een redelijk zware laptop voor nodig heb. Ik zie mij een mobile gamer worden wanneer de betaalbare smartphones beter worden en/of dingen als ps now almost-lag-free kunnen op 4g,5g,...etc en daarnaast natuurlijk games hebben die mij aantrekken. 

Op dit moment hebben de 3ds & ps vita nog altijd betere games en zijn beter geschikt voor gaming. Hoe het zit met gaming op 4g weet ik niet maar met mijn 3g abbo gaat dat zeker niet lukken, dan heb ik het nog niet eens over de connectie in de auto, trein, etc.

Level 2 53%

Nog 36 XP voor level 3

Ik gebruikte ook me iphone als niks meer dan onderweg of op de wc gaming platform, maar er is laatst wel een game wartune op de iphone uitgekomen daar heb ik inmiddels al wel uren in gestoken het is een soort van browser based mmorpg game die naar de iphone is overgezet. Leuk om tijd te doden terwijl ik niks te doen heb.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Nou, dit topic is inmiddels alweer een half jaar oud. Ik ben benieuwd hoe de vlag er inmiddels bij hangt. Als ik naar mezelf kijk heb ik het afgelopen jaar alleen Flappy Bird gespeeld op mn mobiel. Zijn jullie in 2014 ineens fanatiek mobiel gaan gamen? Of juist minder?

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

1 keer is wel genoeg :D

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

99 Bricks, Threes en verder alleen de 'standaard' spellen als Wordfeud.

Moet daar wel aan toevoegen dat ik momenteel geen tablet heb. Dat zou denk ik de boel behoorlijk kunnen veranderen, ook wat betreft het spelen van spellen die ik op telefoon kan spelen maar niet speel.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Nog steeds Football Manager Handheld. Voor de rest niets. Ik game sowieso minder. Op de PS4 is het alleen maar FIFA momenteel. En FFX op de Vita. Voor de rest niets. Gaming is een beetje aan het doodgaan bij mij.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Ohja, tablet. Ik heb op mn Nexus nog een mahjong game gedownload en een game waarin je onrails ballen door glazen platen moet mikken ofzo... Heb ik me wel een paar uurtjes mee vermaakt...

Ik doe zelf trouwens nauwelijks nog iets met mn tablet. Mn dochter speelt er wel eens wat kidspul mee. Voorgelezen boekjes en memory enzo...

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Ik speel laatste tijd op mijn iPhone: Make it rain. Even nutteloos als Flappy Bird als je het mij vraagt :D

Level 24 95%

Nog 438 XP voor level 25

Bijna nooit. Waarom zou ik mobile crap spelen als er geniale games als Skyrim, MK8 en Donkey Kong op de normale consoles te spelen zijn? :lol:

Level 2 48%

Nog 40 XP voor level 3

Ik speel wel eens Minecraft Pocket Edition, maar meer niet echt. De meeste mobiels en tablets hebben te weinig opslagruimte om grote games te kunnen draaien. En vaak is de besturing ook erg slecht aangezien de game niet is ontworpen voor een mobiel of tablet. Oftewel, ik speel liever op een console. Een pc kan ook nog wel.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Sinds ik m'n Ipega controller gebruik speel ik constant emulators. Ding werkt echt perfect!

Lekker Secret of Mana, Earthbound, Gran Turismo 2 en Chrono Cross spelen op m'n 5.7" OLED scherm. :D Games als Dead Trigger 2 enzo werken ook prima, maar zulke mobile games bieden echt niet genoeg diepgang.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Wauw. Ziet er deal extremerig uit.

Level 16 95%

Nog 158 XP voor level 17

Heb een note 3 grote telefoon speel er veel Angry Birds op batterij gaat redelijk lang mee.

Level 16 95%

Nog 158 XP voor level 17

Heb een note 3 grote telefoon speel er veel Angry Birds op batterij gaat redelijk lang mee.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Rano wrote on 4 juli 2014 23:19:

Wauw. Ziet er deal extremerig uit.

Voor het geld dat je ervoor betaald (rond de €18,-) is de kwaliteit echt prima. Sticks zijn vergelijkbaar met die van de Xbox 360 en zijn zelfs analoog. Batterij gaat rond de 20 uur mee en is op te laden met een micro USB kabel. 8)

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Wat is het verschil tussen de PG-9025 en de PG-9017, alleen de button layout (Xbox en PS3 layout)

Post was bewerkt op 28 juli 2014, 12:02 door Jalf

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

De PG-9025 is het nieuwere model. Betere knoppen, betere sticks, etc.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Gister ook maar even een "(witte) PG-9025 aangeschaft daar. Hoe lang duurde de verzending bij jou?

Level 11 90%

Nog 180 XP voor level 12

Ik speel heel veel op m'n mobiel, het is ook een grote reden waarom ik een iPhone gekocht heb. Daar komen vaak de betere spellen voor uit dan op Android maar ik speel ook veel op m'n PS4, PS3, Vita, PC en heb sinds kort ook een oude Nintendo gekocht, alleen voor Duckhunt eigenlijk. Ik speel vooral simpele (vaak puzzle) spellen die alleen voor touchscreen gemaakt zijn eigenlijk. GTA op de iPhone werkt gewoon niet tenzij je een controller koopt. Voor de hardcore gamer zal mobiel gamen niks zijn, voor de casual gamer is het wel leuk! Zelf ben ik diehard gamer en speel dan ook van alles op allerlei soort platformen.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Jalf wrote on 29 juli 2014 09:19:

Gister ook maar even een "(witte) PG-9025 aangeschaft daar. Hoe lang duurde de verzending bij jou?

Anderhalve week ofzo.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Nou, heb hem 28 juli besteld, dan zal ie deze week wel binnen komen..

Welke emulators ondersteunen dit ding trouwens? Kan ik vast even wat voorbereidingen treffen...

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik heb ePSXe, PPSSPP en Snes9x EX+ maar voor zover ik weet ondersteunen alle goede emulators bluetooth controllers. En games als Max Payne, Dead Trigger en GTA werken subliem. ^^

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Ok thanx! Hoe is de emulatie van PSP games?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Redelijk. Sommige games lopen full speed maar het geluid is negen van de tien keer barslecht.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.