Wie gamed er nou ECHT op zn mobiel?

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Ben sinds gisteren weer terug naar de iPhone 5. Het formaat bevalt prima en is handig voor andere activiteiten zoals Runkeeper, mail etc.

Qua gaming wint de app-store van Apple nog steeds. Je moet wel bereid zijn om wat te betalen, maar dan heb je wel Dragon Quest 8, Chrono Trigger, FFVI, Lunar, Secret of Mana, etc.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Dragon Quest VIII

Chrono Trigger

Final Fantasy VI (III, IV en V ook trouwens)

Kon Lunar en Secret of Mana niet vinden maar daar zijn emulators voor. ;) Moet wel zeggen dat de Appstore meer exclusieve content heeft maar de populairste zooi staat ook wel op Android.. Of het komt iets later.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

So it begins.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Best een tof dingetje, die IPEGA controller. Speelt als een trein bij SNES games. Gister even een stukje Magical Quest en Final Fight gespeeld. De schouderknoppen zijn wel een beetje lastig bereikbaar, maar die heb ik naar die lager geplaatste triggers gemapt en dat werkt prima, (al is het even wennen). 

De klem om het toestel vast te houden valt bij mijn toestel (Xperia Z2) wel precies over de power en volumeknoppen, dat is wel steeds puzzelen. Als het goed is krijgt mijn vriendin volgende week een nieuw toestel, dan heb ik mijn oude Xperia Z terug, die ik dan gewoon vast in deze IPEGA laat zitten voor emulatie :)

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

Ik vind Xcom Enemy Unknown op mijn Nexus 7 erg vermakelijk!

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Jalf wrote on 21 augustus 2014 10:31:

Best een tof dingetje, die IPEGA controller. Speelt als een trein bij SNES games. Gister even een stukje Magical Quest en Final Fight gespeeld. De schouderknoppen zijn wel een beetje lastig bereikbaar, maar die heb ik naar die lager geplaatste triggers gemapt en dat werkt prima, (al is het even wennen). 

De klem om het toestel vast te houden valt bij mijn toestel (Xperia Z2) wel precies over de power en volumeknoppen, dat is wel steeds puzzelen. Als het goed is krijgt mijn vriendin volgende week een nieuw toestel, dan heb ik mijn oude Xperia Z terug, die ik dan gewoon vast in deze IPEGA laat zitten voor emulatie :)

Nice! :) Bij m'n Note 3 heb ik daar gelukkig geen last van. Die lijkt ervoor gemaakt te zijn. :P

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Voor de Ipad (air) gamers.

Level 11 84%

Nog 279 XP voor level 12

Wauw nice

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Waarom zijn er altijd sukkels die iets van Samsung kopen, dat diurt 5 seconden eer het reageert op een tik en het hele systeem is vrij onhandig. Zo konden we eens niet weten hoe we een foto moesten wissen op zon toestel omdat het zo onduidelijk was. Nee beter een ipad op iPhone vind ik.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

een sony xperia:)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Oh nee zwijg over die vierkanten baksteen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.