Welk spel moet ik kopen?

Level 11 98%

Nog 19 XP voor level 12

Thief of Infamous? :(

Moet me even vermaken tot Watch Dogs..

Jullie mening?

En de juiste keuze op basis van:

Ik vind Dishonored niet zoveel, het stijltje vind ik maar meh. Echter het sneaken in bijv. Oblivion/Skyrim en dingen jatten vind ik geweldig..

Infamous lijkt me vet, alleen ik ben bang dat zodra die uitgespeeld is (en ik ben bang dat dat snel is) er niks meer aan is.. (of is dit nog erger bij Thief?) Ik vind open world mega, maar wil er niet (redelijk) doelloos in rondlopen/vliegen/rijden (like LA Noire).

Welke zou het moeten worden? Prijs ligt bij beide (met een beetje geluk) rond de 35.. dus..?

Post was bewerkt op 4 mei 2014, 21:58 door Xearox

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

Ik zou Infamous zeggen, hoor toch redelijk wat mensen die Thief wat minder/tegen vonden vallen.

Level 11 98%

Nog 19 XP voor level 12

Hmm, oke, thanks!

Thief is sowieso weggestreept.. Echter twijfel ik nu weer een beetje of InFamous of Ghosts..
Ik vind (persoonlijk!!!) COD vrij vermakelijk. Heb ghosts nog nooit gespeeld en wil eigenlijk wel iets hebben waarmee ik me tot Watch Dogs zoet houd.

En aangezien de MP bij COD me toch wel weer aanspreekt twijfel ik of dat ik óf Ghosts óf Infamous op Marktplaats oppik.

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

Dan zal ik je vertellen dat je geen Ghosts moet halen. (komt van een shooter-liefhebber die de serie sinds deel 1 speelt) Dit is naar mijn mening ronduit de meest slechte/saaiste COD die er is qua MP.

Ik zou lekker Infamous halen, heb hem zelf nog niet maar ben wel van plan hem binnenkort te halen.
Om je zoet te houden zou je Infamous zowel Good als Evil kunnen uitspelen.

Level 11 98%

Nog 19 XP voor level 12

Serieus? Dat had ik niet verwacht.. De mede MP's van COD vind ik erg vermakelijk en kan me er lang mee bezig houden. Daarom had ik eerder voor COD gekozen dan voor InFamous aangezien er wordt gezegd dat die vrij kort  is.. 

He, kut, nu weet ik 't helemaal niet meer omdat ik na je comment toch erg begin te twijfelen aan Ghosts..

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

De keuze maak jij uiteindelijk zelf. Ik speel elk deel van COD en weet niet of jij dat ook doet, doe je dit niet dan ga je denk ik wel plezier beleven aan Ghosts.

Level 11 98%

Nog 19 XP voor level 12

Ik heb tot nu toe alle delen sinds deeltje 3, dus ja, ik speel ze allemaal. Wat je bedoeld is dat juist omdat ik deze allemaal gespeeld heb gaat Ghosts tegenvallen/teleurstellen? Kun je proberen uit te leggen waarom?

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

Metro Redux voor de PS4, Xbox One en PC voor € 34,15 inclusief verzendkosten bij Cosmox!

http://www.cosmox.nl/INTERSHOP/web/WFS/shop-cosmox_nl-Site/nl_NL/-/EUR/FHSearch-Start?fh_search=metro+redux&searchcategory=

gebruik code: TRTR10PRCT

Met grote dank aan WhySoSerieus member op tweakers!

Je kan ook achteraf pas betalen als je het ontvangen hebt :)

Post was bewerkt op 5 juni 2014, 17:03 door Chemist

Level 2 69%

Nog 24 XP voor level 3

Eergisteren heb ik mijn ps4 dan eindelijk ook aangeschaft. Door een actie bij de Mediamarkt heb ik 3 games gekocht voor de prijs van 2!

Deze games zijn het geworden en zijn allemaal zeer aan te bevelen: Battlefield 4, Watch Dogs en Sniper Elite 3.

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Mijn 1e ps4 games zijn geworden the last of us remastered (zat er bij) battlefield 4 en need for speed rivals. Ik vind ze tof :)

Level 11 98%

Nog 19 XP voor level 12

Ik twijfel tussen...

Infamous, Thief of Ground Zeroes.

2 van de 3 zou evt. ook nog kunnen, maar ik er niet eens 2 kiezen.. 
Kan ze allemaal zo rond de 20/25 euro wel krijgen denk ik. Infamous misschien 30.

Welke 1/2 zouden jullie kiezen?

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

ik zou voor infamous en ground zeroes gaan... vond de thief demo niet tof.

Level 11 98%

Nog 19 XP voor level 12

Soon. wrote on 18 september 2014 14:28:

ik zou voor infamous en ground zeroes gaan... vond de thief demo niet tof.

Thanks! Heb je GZ toevallig gespeeld? Aangezien overal staat dat die vrij kort is.. Vond je dat die het geld waard is voor de lengte van de game?

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

wel als je alle andere missies etc ook gaat doen... dan kun je er behoorlijk wat uurtjes uit halen hoor. maar de main missies kun je als je een beetje je best doet in een paar minuten uitspelen. 

ik vond het mijn geld wel waard, heb hem laatst voor 15 euro via psn gekocht.

Level 11 98%

Nog 19 XP voor level 12

Doen of niet doen:

Destiny ÉN Shadow of Mordor voor 40 á 50 euro (beide wel geïmporteerd en 2e hands).
De PS4 kan weliswaar geimporteerde games afspelen maar hoorde dat de DLC wel region locked is, en of het dan slim is om een geimporteerde Destiny te halen? Of klopt dit niet?

Of een Too-good-to-be-true?

Post was bewerkt op 5 oktober 2014, 21:50 door Xearox

Level 6 79%

Nog 115 XP voor level 7

AC Unity of Far Cry 4?

Of... GTA V(die ik inmiddels uitgespeeld heb) nog doorspelen en online ontdekken.

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

van die eerste twee sowieso Far Cry 4.

Level 6 79%

Nog 115 XP voor level 7

PAGANIZONDA999 wrote on 9 december 2014 14:41:

van die eerste twee sowieso Far Cry 4.

Bedankt voor je reactie. En waarom?

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Far Cry 4 is qua gameplay heel degelijk, vertrouwd en er is heel veel te doen. Unity is waarschijnlijk zelfs na patches wat buggy en glitchy en heeft veel gehannes met companion apps e.d., gewoon wat klantonvriendelijke dingen die in die game geimplementeerd zijn. Far Cry 4 heeft daar, voor zover ik weet, geen last van.

Level 2 35%

Nog 50 XP voor level 3

Ik ben op zoek naar een racegame voor de PS4 die je nog ouderwets met split screen kan spelen.
Zijn deze games er?

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Nee, helaas zijn die er niet...

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Misschien krijgt Project CARS splitscreen?

Level 3 87%

Nog 20 XP voor level 4

Wie weet, zou wel heel gaaf zijn.

BTW voor de mensen die BF4 willen-> 27 euro in de PSN store INCLUSIEF premium. Best prima deal denk zo.

Level 3 85%

Nog 22 XP voor level 4

Hallo ff vraagje ik zit te twijfelen om cod aw of bf hardline te halen en vooral voor de campaigne welke van de twee raden jullie aan?

Level 18 98%

Nog 65 XP voor level 19

Ik heb onlangs een PS4 gekocht en ben nog opzoek naar leuke offline coop/multiplayer games voor met zijn tweeën. Diablo III beb ik al.

Iemand suggesties?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.