Vraag, antwoord en hulp topic!

Level 38 99%

Nog 185 XP voor level 39

Dit topic is voor alle algemene vragen aangaande de PS4. Heb je problemen met PSN, wil je weten hoe PS+ werkt en wat niet al. Stel je vraag hier.

Level 6 84%

Nog 87 XP voor level 7

Waar kan ik het beste PS plus halen en hoe werkt dat met de 14 dagen trial?

Level 14 87%

Nog 380 XP voor level 15

De 14 dagen trial werkt als het goed is alleen als je nog nooit eerder PS+ heb gehad dacht ik. En volgens mij is het nu zo dat er een aantal winkels zijn ( waarvan Bart Smit er iig 1 van is) die PS+ voor 12 maanden aanbieden voor maar 37 eu. Meen dit ergens op het forum gelezen te hebben van de week.

Level 6 84%

Nog 87 XP voor level 7

Klopt. Maar ik heb nog nooit PS plus gehad. Hiervoor een xbox namelijk. Maar ondertussen bij de gamemania voor 37 eu PS plus opgehaald

Level 31 95%

Nog 721 XP voor level 32

Even een vraagje aan de techneuten.

Als ik onderstaande plug koop en ik sluit die aan op de DS4, plug mijn headset kabel hierin. Zou hij dan werken en kan ik dan gewoon chatten via die adapter? De plug van mijn chat kabel op mijn headset heeft 2 van die zwarte balkjes om de plug heen en deze ook, lijkt me toch dat hij werkt?

Level 12 92%

Nog 158 XP voor level 13

Ik zal mijn vraag hier opnieuw stellen, ipv in het nieuws en geruchten topic: Wanneer kan je weer een PS+ van 365 activeren (welke in de winkel is gekocht)? Mij lukt het nog steeds niet op de PS4, om dit te activeren. En waar moet je dit activeren, ik neem aan in de webshop, toch?

Level 37 95%

Nog 987 XP voor level 38

djdadream wrote on 30 november 2013 15:05:

Ik zal mijn vraag hier opnieuw stellen, ipv in het nieuws en geruchten topic: Wanneer kan je weer een PS+ van 365 activeren (welke in de winkel is gekocht)? Mij lukt het nog steeds niet op de PS4, om dit te activeren. En waar moet je dit activeren, ik neem aan in de webshop, toch?

Is niet bekend, totdat sony het gefixed heeft. Ik krijg 80023156 error bij het  verzilveren van de bf4 code.

http://blog.eu.playstation.com/2013/11/30/playstation-network-announcement/

In de gaten houden

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

De remote play lijkt niet te werken nog ?!

( dan doel ik op aanslingeren via WiFi )

Level 12 92%

Nog 163 XP voor level 13

Ik wil graag quacamelee aanschaffen op de ps3 via psn. Kan ik deze later ook gewoon downloaden en spelen op de ps4? of werken ook psn only games niet op ps4?

Post was bewerkt op 1 december 2013, 19:04 door Monkeytrouble

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

PS4 probleem, als ik de PS4 horizontaal plaats, ik steek dan een disc in maakt hij een knapperig geluid... zet ik de ps4 verticaal... dan heeft de ps4 dat niet... maakt wel geen krassen of problemen, nog iemand met dit probleem?

Level 6 84%

Nog 88 XP voor level 7

pereboom.lawrence wrote on 1 december 2013 17:08:

PS4 probleem, als ik de PS4 horizontaal plaats, ik steek dan een disc in maakt hij een knapperig geluid... zet ik de ps4 verticaal... dan heeft de ps4 dat niet... maakt wel geen krassen of problemen, nog iemand met dit probleem?

Zet je eerst de PS4 uit voordat je hem horizontaal/verticaal plaatst?

Level 5 82%

Nog 68 XP voor level 6

Ik heb een klein geluidsprobleempje met mijn PS4. Het geluid werkt allemaal prima behalve chat. Die is zo verschrikkelijk zacht dat ik degene geen eens kan verstaan. Ik heb een Astro A40 die optisch (geluid) en via usb (chat) is aangesloten. De anderen kunnen mij wel prima verstaan maar ik hun niet. In de Mixamp zit wel een plug voor mic maar deze is 2,5mm (met 2,5-2,5mm kabel bedoeld voor xbox 360) dus dat werkt niet. Kan misschien een converter kopen, zou dat werken? Of is er ergens een optie om je chatgeluid harder te zetten?

Level 3 90%

Nog 15 XP voor level 4

http://shop-go.nl/index.php?route=product/product&path=63&product_id=58 is dit echt? Ik heb er geen en zie dat hij hier leverbaar is.

Level 6 84%

Nog 87 XP voor level 7

Is het alweer mogelijk codes te verzilveren.. Wil graag fifa online spelen

Level 24 94%

Nog 499 XP voor level 25

Is het nu mogelijk om een andere ps4 speler te helpen door in zijn ps4 game te springen en te helpen in dat stuk waar hij het lastig vind?

een soort van remote desktop maar dan voor ps4?  Ik dacht dat dit was aangekondigd? en hoe heet deze feature weer?

Level 31 95%

Nog 721 XP voor level 32

Skyndel wrote on 2 december 2013 00:15:

Ik heb een klein geluidsprobleempje met mijn PS4. Het geluid werkt allemaal prima behalve chat. Die is zo verschrikkelijk zacht dat ik degene geen eens kan verstaan. Ik heb een Astro A40 die optisch (geluid) en via usb (chat) is aangesloten. De anderen kunnen mij wel prima verstaan maar ik hun niet. In de Mixamp zit wel een plug voor mic maar deze is 2,5mm (met 2,5-2,5mm kabel bedoeld voor xbox 360) dus dat werkt niet. Kan misschien een converter kopen, zou dat werken? Of is er ergens een optie om je chatgeluid harder te zetten?

Toevallig heb ik ook dit probleem. Ik kan namelijk niet chatten en heb ook een converter nodig. Ik heb een kabeltje van 3 euro gekocht die 3.5mm male is en 2.5mm female. Bij mij moet ik denk ik 4 poles hebben (3 zwarte randjes om je plug heen) om ook te kunnen chatten. Ik hoop dat dat kabeltje van mij werkt. Maar voor 3 euro waag ik die gok wel.

Als het goed is zou dit: http://www.kabeltje.com/3-5mm-jack-male-naar-2-5mm-female-headset-adapter ook moeten werken. Is ook 4 poles en converteert een 2.5mm aansluiting naar 3.5mm.

EDIT: Dat kabeltje van 3 eurie werkte dus niet.

Op Ebay UK kun je een officiële chatback kabel kopen (http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=331081676722&ssPageName=ADME:L:OC:NL:3160). Kost omgerekend 8 euro maar dan werkt, als het goed is, je chataudio ook gewoon.

Post was bewerkt op 6 december 2013, 13:13 door The Dutch Pinyo

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Kan iemand anders ook niet inloggen nu?

Hij loged even in en drna loged die uit en als ik weer in wil loggen blijft die alleen laden en doet verder niets :(

Gisteren kon ik nog goed online komen vandaag niet meer :(

Level 3 91%

Nog 14 XP voor level 4

Hey weet iemand hoe ik het geluid van de headsets (dus als mensen met een headset praten) via mijn televisie kan laten afspelen? Bij de ps3 kon dit namelijk, alleen kan ik bij de ps4 deze functie niet vinden :(.

(vind het nogal irritant als ik de hele tijd in 1 oor geluid hoor en in de andere niet, en af en toe verwisselen vind ik irritant.)

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Vanmiddag speelde ik Battlefield. Nu is mijn broertje aan het spelen op dezelfde PS4. Nadat we van iser zijn geswitcht staat er in zijn vriendelijst dat ik online ben en dat ik BF4 aan het spelen ben. Doe ik iets fout met het wisselen van user? Ik wil niet dat ik online ben terwijl ik dat niet ben.

Level 7 81%

Nog 138 XP voor level 8

Ik kan nog steeds niet mijn Wireless Stereo Headset (ps3) koppelen met me ps4. Op google zag ik wel een artikel van 26-11-2013 dat er een update aan zat te komen hiervoor. Weet iemand hier meer over?

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

merma84 wrote on 16 december 2013 20:37:

Ik kan nog steeds niet mijn Wireless Stereo Headset (ps3) koppelen met me ps4. Op google zag ik wel een artikel van 26-11-2013 dat er een update aan zat te komen hiervoor. Weet iemand hier meer over?

Het is nog onbekend wanneer deze komt, het is dus simpelweg wachten op Sony.

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

iemand toevallig enig idee of er een camera is voor de playroom die van een ander merk is en die het wel doet op de ps4 want ik vind 60 pleuries voor een camera voor de gameroom erg duur! (zou graag een linkje willen ontvangen)

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Kun je hem op de wifi zetten ?

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Weet iemand wat die ster met die trophee er in betekent bij je trophies. Er staat dan een getal in die ster en daarachter een aantal procent. ???

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

larsvh wrote on 18 december 2013 21:42:

Weet iemand wat die ster met die trophee er in betekent bij je trophies. Er staat dan een getal in die ster en daarachter een aantal procent. ???

Dat is je ''trophy level'', het aantal % staat voor hoe ver je bent tot het volgende ''trophy level''.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.