Vraag, antwoord en hulp topic!

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

eve een vraagje. soms maakt mij ps4 geen verbinding met de tv . hoor we het geluid ma heb geen beeld.

en als ik het netsnoer uit doe . dan doet hij het we weer. 

hebben meer mense hier last van

Level 6 84%

Nog 87 XP voor level 7

Ik heb juist wel eens andersom. Tot de laatste update had ik problemen met geluid. Soms geen geluid en soms wel. Even switchen tussen 2 HDMI kanalen werkte altijd.

Level 12 90%

Nog 207 XP voor level 13

Dat met het geluid heb ik ook... Is bij mij opgelost wanneer ik altijd eerst de PS4 aanzet en pas na een paar seconden de tv.

Als ik eerst de tv aanzet heb ik standaard geen geluid en dien ik tussen de HDMI kanalen te schakelen.

Level 13 86%

Nog 344 XP voor level 14

Mijn PS4 maakt best wel wat geluid. Het is niet storend ofzo, maar als ik een tijdje zit te gamen en hij word wat warmen dan hoor ik toch echt de fan die wat harder begint te draaien. Heeft iedereen dit? Ik lees namelijk regelmatig berichten dat hij muis stil hoort te zijn.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Een vraag. Ik heb boven op zolder slechte verbinding met wifi kan de Ps4 ook nog op internet met draad?.

Level 6 84%

Nog 87 XP voor level 7

Jup, dat kan nog steeds met draad.

Level 6 84%

Nog 87 XP voor level 7

dubbelpost

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Xbox one ook ?

Level 8 92%

Nog 74 XP voor level 9

MickZ wrote on 20 december 2013 01:25:

Mijn PS4 maakt best wel wat geluid. Het is niet storend ofzo, maar als ik een tijdje zit te gamen en hij word wat warmen dan hoor ik toch echt de fan die wat harder begint te draaien. Heeft iedereen dit? Ik lees namelijk regelmatig berichten dat hij muis stil hoort te zijn.

Jawel is bij mij ook zo, normaal is hij stil maar als je een tijdje aan het gamen bent dan hoor je hem wel eventjes wat harder werken.

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

Ik heb een vraagje over PS+

stel ik heb mijn ps4 in februari en ik neem PS+

kan ik dan nog steeds contrast en resogun gratis spelen? +alle andere games die vanaf nu tot februari uitkomen voor gratis spelen als je PS+ hebt?

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

Chemist wrote on 22 december 2013 15:00:

Ik heb een vraagje over PS+

stel ik heb mijn ps4 in februari en ik neem PS+

kan ik dan nog steeds contrast en resogun gratis spelen? +alle andere games die vanaf nu tot februari uitkomen voor gratis spelen als je PS+ hebt?

Entering PS Plus:

24th December: DmC Devil May Cry

24th December: Borderlands 2

24th December: Soul Sacrifice

24th December: Blazblue Continuum Shift Extend

8th January: Don’t Starve (PS4)

Leaving PS Plus:

24th December: Grid 2

24th December: Dragons Dogma Dark Arisen

24th December: Sonic and Allstars Racing Transformed

8th January: Contrast

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

dus stel ik heb PS+op 23 december dan kan ik Grid 2 spelen, dus ik download de game en ik speel hem lekker op 23 december.....en op 24 december denk ik ik ga weer Grid 2 spelen.....dan kan dat niet meer?

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Dan wel, want je hebt hem al in je downloadlijst gehad voordat hij uit de PS+-collectie verdween. Je kan hem pas niet meer spelen als je geen PS+ meer hebt. Dan kan je hem weer spelen als je opnieuw PS+ neemt.

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

Uffeltje wrote on 22 december 2013 17:21:

Dan wel, want je hebt hem al in je downloadlijst gehad voordat hij uit de PS+-collectie verdween. Je kan hem pas niet meer spelen als je geen PS+ meer hebt. Dan kan je hem weer spelen als je opnieuw PS+ neemt.

ah thx voor de uitleg, dan snap ik hoe PS+ werkt.

Wel jammer dat betekend dat ik geen Contrast heb als ik mijn ps4 in huis heb :(

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

Chemist wrote on 22 december 2013 17:33:

De game schijnt ''niet zo'' te zijn, heb hem zelf wel gedownload maar nog niet gespeeld.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Chemist wrote on 22 december 2013 17:33:

Ook al heb je geen Ps4 nu, je kan toch als je achter de pc zit Contrast in je download lijst zetten ?! Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.

Ga naar de website van de PlayStation Store. Druk op PlayStation Plus, vervolgens zie je Instant Game Collection staan. Zodra de site geüpdate is staan daar de games Resogun en Contrast. Voeg ze toe in je winkelmandje en reken af. Nu zijn de games aan je account gekoppeld en zijn ze later te verkrijgen op je PS4.

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/games

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

Ja maar ik heb nog geen PS+ :)

Beetje zonde om er nu al voor te betalen als je het nog niet kan gebruiken.

Level 2 58%

Nog 32 XP voor level 3

Vraagje:

Ik heb momenteel een xbox 360, en ik ben van plan een playstation 4 te kopen.

Voor de xbox360 heb ik recent Call of Duty Ghost gekocht. Kan ik deze upgraden naar ps4?

Ik weet dat dit wel met fifa14 kan als je deze voor de ps3 hebt en wil upgraden naar ps4 voor 10 euro.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

KaaskroketNL wrote on 27 december 2013 21:53:

:'DVraagje:

Ik heb momenteel een xbox 360, en ik ben van plan een playstation 4 te kopen.

Voor de xbox360 heb ik recent Call of Duty Ghost gekocht. Kan ik deze upgraden naar ps4?

Ik weet dat dit wel met fifa14 kan als je deze voor de ps3 hebt en wil upgraden naar ps4 voor 10 euro.

Dat kan alleen wanneer je de ps3 versie van ghost hebt.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

hallo

ik heb een headset gekocht voor playstation 3

speel online FIFA

maar hoe weet ik nu wanneer ik online kan praten en wanneer iemand ook online kan praten?

kan iemand mij even uitleggen of ik wat moet instellen of iets

Post was bewerkt op 8 januari 2014, 08:42 door berto.nieuwenhuis

Level 6 76%

Nog 130 XP voor level 7

Zijn er meer IG met het "ce-34878-0" probleem? Ik heb dit bij FIFA14, enkel in de Pro Clubs modus.

Op het officiele playstation forum zie ik dit bij veel mensen, bij diverse games, maar vooralsnog lijkt Sony er weinig aan te doen...?

Level 2 65%

Nog 27 XP voor level 3

Ik heb een vraag. Ik heb vanaf gister een PS4 maar als ik wil inloggen met mijn PSN account, en ik mijn ww en username intik, en op aanmelden druk dan blijft hij eeuwig op 'Ogenblik geduld' en dan blijft hij maar laden.

Wat is hier de oorzaak van? ik hoop dat iemand me kan helpen

Gr.Sander

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Chemist wrote on 23 december 2013 08:45:

Ja maar ik heb nog geen PS+ :)

Beetje zonde om er nu al voor te betalen als je het nog niet kan gebruiken.

Kameraad heeft plus al gekocht om nu gratis ps4 spellen te huren. De console zelf haalt ie in maart. Wel handig dat het zo kan.

Level 14 90%

Nog 273 XP voor level 15

Vraag:

Wat zijn de afmetingen van de PS4 gamedoosjes?, het is een blu ray achtige case maar hoor dat je daar ook weer verschillende standaarden in hebt kwa diepte en breedte.

(ivm opbergrek voor de games)

Zoek heel internet af maar zie nergens specifieke afmetingen van de doosjes.

Level 8 86%

Nog 134 XP voor level 9

PS4 gamedoosjes hebben hetzelfde formaat als PS3 gamedoosjes. Zag net, dat de vraag al beantwoord is in het PS4 - Nieuws en geruchten forum-onderdeel.

Post was bewerkt op 28 januari 2014, 18:39 door Kwiebus22

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.