Vraag, antwoord en hulp topic!

Level 8 99%

Nog 5 XP voor level 9

Wanneer ik een Franse PS4 koop en spellen in Nederland koop. Werken die spellen dan ook? En hoe zit het met prepaid online kaarten? Ik zag dat die per land gebonden zijn :s.

Level 7 92%

Nog 58 XP voor level 8

Weet iemand of je een xbox controller kan aansluiten op een PS4? Ik heb zelf wat rondgezocht op google en vond een raar apparaatje dat mijn xbox controller om kon zetten naar een PS4 controller maar weet niet of dit te vertrouwen is.

Ik gebruik liever een xbox controller omdat ik mijn linkerhand niet zo goed kan gebruiken sinds een operatie en de xbox controller precies de goede setup heeft kwa knopen dat ik er makkelijk mee kan gamen dus daarom mijn voorkeur.

Level 14 90%

Nog 273 XP voor level 15

eentje voor de ps4 mensen, ik weet dat als je de game disk in je ps4 doet dat hij m automatisch al installeerd. Is het ook zo dat na het installen de fisieke disk (tijdens het spelen) niet meer wordt aangesproken? (oftwel maakt de disk drive lawaai tijdens het gamen)

Level 8 86%

Nog 134 XP voor level 9

De disk drive maakt weinig geluid tijdens het gamen. De installatie zorgt ervoor dat de game sneller laadt, NIET dat de disk niet meer wordt aangesproken. Als je wat langer aan het gamen bent, gaat de ventilator wél meer lawaai maken, maar dat is normaal, omdat de ps4 warmer wordt.

Post was bewerkt op 19 februari 2014, 14:42 door Kwiebus22

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

De disk drive wordt alleen een check uitgevoerd als je de game start, het spel zelf staat helemaal op je ps4 geïnstalleerd. Disk Drive hoor je niet tijdens gamen, ventilator hoor je wel als de ps4 goed warm is, maar niet storend.
Maar voor beste game ervaring speel je toch altijd met een koptelefoon/headset, geluid in spellen is imo net zo belangrijk dan wat er op je scherm getoond wordt, dus dan hoor je de ps4 zoiezo nooit :)

Level 14 90%

Nog 273 XP voor level 15

Kwiebus22 wrote on 19 februari 2014 14:35:

De disk drive maakt weinig geluid tijdens het gamen. De installatie zorgt ervoor dat de game sneller laadt, NIET dat de disk niet meer wordt aangesproken. Als je wat langer aan het gamen bent, gaat de ventilator wél meer lawaai maken, maar dat is normaal, omdat de ps4 warmer wordt.

@Kwiebus22 en @Chemist, waar is het ventilator geluid mee te vergelijken(als ie een tijdje aan staat zeg maar). Met de 360Slim of meer richting de originele xbox aka stofzuiger? (als jullie die hadden)

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

ik heb de slim360 en de originele beide gehad, Hij heeft dezelfde geluid als de slim versie.

Level 14 90%

Nog 273 XP voor level 15

oke mooi, stoorde me nooit aan de fan van de 360S maar wel aan de oude 360. Dus als ik hetgoed begrijp maakt de ps4 zelfs na uren lang spelen hetzelfde geluid als de slim?

Edit:
nog een extra vraag, ik lees namelijk op internet verschillende verhalen. Maar hoelang gaat de DS4 batterij mee?, ik hoor verhalen van 3 uur en ik hoor verhalen van 20 uur.(ik heb het dan ofc over real world performances)

Post was bewerkt op 19 februari 2014, 17:57 door marcel2552

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

mijn DS4 gaat ongeveer 4-6 uur mee, iig geen 20 uur wat de xbox360 controller kan.
Maar ik speel dan wel met headset aangesloten op mijn controller en al het geluid gaat via de controller (dus ook van het spel)

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

totaal de verkeerde plek waarschijnlijk, maar ik kan al een paar dagen geen posts meer toevoegen op de frontpage.... iemand enig idee waardoor dit komt?

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Soon. wrote on 21 februari 2014 10:22:

totaal de verkeerde plek waarschijnlijk, maar ik kan al een paar dagen geen posts meer toevoegen op de frontpage.... iemand enig idee waardoor dit komt?

Het is IG, what do you expect?

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

dat als ik een reactie wil plaatsen dat ie dat gewoon doet... en dit is geen antwoord op mijn vraag. 

iemand die het wel weet?

kan het aan chrome liggen?

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

(y)

Level 7 92%

Nog 58 XP voor level 8

Is er een ps4 controller die meer op de xbox controller lijkt en dan vooral kijkend naar de setup van de sticks? Ik vond zelf een controller bij de Gamemania maar die had de sticks op de zelfde plaats als de DS4.
Ik game al best lang op een xbox door de setup van de controller maar begin steeds meer de voorkeur te hebben voor een ps4 omdat al mijn vrienden van de xbox afstappen en ik het gevoel krijg van dat MS mij niet serieus neemt in Nederland.
Waarom ik  de voorkeur geef aan een xbox controller? Omdat ik mijn linker hand niet volledig kan gebruiken en de xbox controller gewoon goed te gebruiken is met mijn handicap.

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

nee deze is er (nog) niet.

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Kan je een voice chat doen tussen PS4 en PS3? weet alleen van de vita maar van die 2 lees ik neit snel iets :( want een vriend van my heb de PS3 en DCUO daarop en ik de PS4 versie dus we willen wel voice chatten dan :P

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Vraagje, zijn de PS4's ondertussen ruimschoots verkrijgbaar of worden nog steeds de pre-orders weggewerkt?

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Volgens mij worden de pre-orders nog weggewerkt.

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Hoe zit het eigelijk met dat Past broadcast op twitch?
Want iks tream veel ook op my PS4 maar zie daar nooit de broadcast terug van :( alleen van my pc/XB1 streams :( moet ik iets in of uitschakelen ervoor of zit dat niet in de PS4 versie?

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Dat komt binnenkort in een update. :)

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Ik las het ja een uur later na my post :P awesome :P

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het inloggen op Uplay bij Trials Fusion? Heb wel wat zitten googlen, maar een echte oplossing kan ik niet vinden. Zijn er problemen met de servers van Ubisoft?

Update: Ik heb de oplossing gevonden voor het probleem

Check deze link als je er net als mij ook niet komt:
http://forums.ubi.com/showthread.php/870815-Workaround-Uplay-Linking-amp-XB1-Season-Pass-redeeming

Post was bewerkt op 22 april 2014, 16:01 door gusanito

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Zijn er meer mensen die problemen hebben met Music Unlimited? Ik wilde m'n 30 dagen gratis gaan proberen, maar krijg constant de melding dat de content op dit moment niet beschikbaar is. Iemand een idee?

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Naja, laat maar.

Post was bewerkt op 4 augustus 2014, 11:07 door Grubbelt

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.